Ducati Multistrada 1200

roby5 said:
Multica 950 je po vanjskim gabaritima identični motor kao 1200, čak je i sic viši, i veči  je prednji kotač od 19 cola, tako da  ne možemo govoriti o manjoj multistradi osim po motoru, a tih 113 ks je i više nego dovoljno, to je motor od hypermotarda 939 koji bolesno ide..i za naše ceste mislim da je idealno pogođen motor...
Multica 1200/1260 je stvar prestiža a ne potrebe
(y)
 
Mislio sam da je dovoljno 113 ks u segmentu putnog-endura gdje multica 950 i pripada, i u toj klasi je komletan motor a ne samo osakaćena  mala multica.
A što se tiče brze daljne prodaje, mislim da tu nije problem u kvaliteti samog motora, nego u servisu ...
E sad dečki iz motoboxa su počeli raditi dukce, baš me zanima jel se što promjenilo ?
 
roby5 said:
A što se tiče brze daljne prodaje, mislim da tu nije problem u kvaliteti samog motora, nego u servisu ...
E sad dečki iz motoboxa su počeli raditi dukce, baš me zanima jel se što promjenilo ?

Ne razumjem..
Servis oficijalni postoji vec 20tak godina. Problem je u Balkanskoj tikvi koja oce ustedit koji € dje se ne stedi, ili misli da zna sve pa ide s jozom susjedom radit desmodromiku i remenje, akumulator mjenjat svako 5g, ulje takodje..


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Ne razumjem..
Servis oficijalni postoji vec 20tak godina. Problem je u Balkanskoj tikvi koja oce ustedit koji € dje se ne stedi, ili misli da zna sve pa ide s jozom susjedom radit desmodromiku i remenje, akumulator mjenjat svako 5g, ulje takodje..


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Stoji sve. Dalje necu u detalje [emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo od jucer,MS 1200 enduro model,nisan ni zna da to ima.
Vozac ima preko 190cm.
Nije bas mal motor,uzi od GS-a jedino
103173e90ef096a3645db4da86f76be7.jpg


Poslano sa mog SM-A505FN koristeći Tapatalk

 
Decki hvala na info :)
Zvat cu covjeka pa vidjet sta se dogadja.

Ma zasto ne mala? Zbilja tako velika razlika.
Tih 40tak ks na putovanju znaci toliko?
Za normalnu voznju takva razlika u ovjesu itd?

Ps. Hocu rec velika je razlika u lovi, da je to zbilja potrebno.



zadro_st said:
ako vec gledas ovu mini multistradu kupi tracera... velika multica il nista
 
Zvonimirko said:
Decki hvala na info :)
Zvat cu covjeka pa vidjet sta se dogadja.

Ma zasto ne mala? Zbilja tako velika razlika.
Tih 40tak ks na putovanju znaci toliko?
Za normalnu voznju takva razlika u ovjesu itd?

Ps. Hocu rec velika je razlika u lovi, da je to zbilja potrebno.

ma pusti mene sta brstim...sigurno da je jeben motor...nego
kad vidim 1200 sa sirokom gumom i cila napucana nikako se nemogu
naviknit na 950...
al sigurno da je 950 i vise nego dovoljna za bilo sta (y)
svi bi mi skuplje i bolje da mozemo
 
Meni je nezgrapna s tim 19 prednjim i jednostavno nema tu ljepotu 1200, nebi je nikad uzeo. Puno prije hyperstradu onda. To ti je ko kad kupis tiguan pa cijelo vrijeme gledas koji k nisi uzeo touareg, tu grešku necemo ponavljati hahaha
 
BM0021 said:
Meni je nezgrapna s tim 19 prednjim i jednostavno nema tu ljepotu 1200, nebi je nikad uzeo. Puno prije hyperstradu onda. To ti je ko kad kupis tiguan pa cijelo vrijeme gledas koji k nisi uzeo touareg, tu grešku necemo ponavljati hahaha

eto bas to... :mrgreen:
 
BM0021 said:
Meni je nezgrapna s tim 19 prednjim i jednostavno nema tu ljepotu 1200, nebi je nikad uzeo. Puno prije hyperstradu onda. To ti je ko kad kupis tiguan pa cijelo vrijeme gledas koji k nisi uzeo touareg, tu grešku necemo ponavljati hahaha
Ha..
Samo tiguan dobar je 45-50 kila a tuareg 80.
Mala razlika... Malo se vise uznojis na poslu i to je to :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Tak sam i ja mislio dok nisam probao, bolje i stariji pošteni nego novi drek :mrgreen: multica1200 sad vani ima za stvarno korektne cijene prema cijeni nove
 
Getriba said:
Vezano za 950/1200...

Znate i sami kako je. Probas manju, ok... al postane ti mala, slaba

Najbolje odma uzet najjacu pa si miran


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne bi se slozija.  Nije da si kupija 600 ili soma. Ili jos vece razlike kod skutera 125 i 300. Tu je pun k razlika. Ali ode nebi reka. Vise u glavi. Ka i kad neko kupinbmwx3 pa ga zajebavaju sta nije x5. Al to je u glavi covika.
 
ROMANISTA said:
Ne bi se slozija.  Nije da si kupija 600 ili soma. Ili jos vece razlike kod skutera 125 i 300. Tu je pun k razlika. Ali ode nebi reka. Vise u glavi. Ka i kad neko kupinbmwx3 pa ga zajebavaju sta nije x5. Al to je u glavi covika.

Pusti ti to, bolje jace odmah... ako cemo iskreno.

Isto je bilo s Panigale 899 i 1199. Ili tako ti modeli, ovoga manjeg vrtis u 8-9000 da bi islo, ovako uzmes 1199 koji vuce iz nule. I imas Ohlins, itd itd , top model. Gotova prica.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Imao 848 i 1098 i puno ljepše se vozi manji. Nije to 600 rednih 4 pa ga treba vrtiti i čekati da se pokrene.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Zvonimirko said:
Decki hvala na info :)
Zvat cu covjeka pa vidjet sta se dogadja.

Ma zasto ne mala? Zbilja tako velika razlika.
Tih 40tak ks na putovanju znaci toliko?
Za normalnu voznju takva razlika u ovjesu itd?

Ps. Hocu rec velika je razlika u lovi, da je to zbilja potrebno.

Po mom mišljenju 113 ks male Multice su više nego dosta za putovanja svih vrsta. Na putovanjima onih 40ak ks u velikoj vrlo dobro posluže većinom za izazivanje ljubomore i "stjecanje ugleda" na parkiralištima među "power freakovima".  Nemam Multicu, ni veliku ni malu ali imam dva motora u tom rasponu ks s kojima dosta putujem pa mislim da mogu procijeniti o svrsishodnosti potrebne snage kod putnih motora.  O dilemi oko izgleda male i velike najprimjerenije je reći: ljepota je u oku promatrača.  :wink: 
 
oceangoing said:
Po mom mišljenju 113 ks male Multice su više nego dosta za putovanja svih vrsta. Na putovanjima onih 40ak ks u velikoj vrlo dobro posluže većinom za izazivanje ljubomore i "stjecanje ugleda" na parkiralištima među "power freakovima".  Nemam Multicu, ni veliku ni malu ali imam dva motora u tom rasponu ks s kojima dosta putujem pa mislim da mogu procijeniti o svrsishodnosti potrebne snage kod putnih motora.  O dilemi oko izgleda male i velike najprimjerenije je reći: ljepota je u oku promatrača.  :wink:

Da, stoji , al koliko sam vidio po postovima, ti vozis oba modela u svojoj klasi koji su u vrhu ponude.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
113ks je dovoljno. Meni je problem izgled, odmah se vidi da nije 1200. Da je apsolutno identična 1200 samo slabija ok, ovako hyperstrada daleko iznad kao izbor, meni.
 
BM0021 said:
113ks je dovoljno. Meni je problem izgled, odmah se vidi da nije 1200. Da je apsolutno identična 1200 samo slabija ok, ovako hyperstrada daleko iznad kao izbor, meni.

Slazem se. Imao sam HS i kad gledam , prije bi nju. Mada, ova MTS je ajmo rec nju naslijedila.

Isla je ona, ne kazem da nije, ali neusporedivo je to s 1200... i naravno, kad vozis slabiju vrti ti u nekom momentu se po glavi da ti je malo... a to imas s 1200 tako da.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Slažem se i ja sa vašim mišljenjima tj svatko to gleda iz svog kuta, i po svojim prioritetima.
Ne razmišljam ja sad kad mi je 58 god više na isti način kao netko tko je u 30im ili 40im, godine te primire, adrenalin se razblaži, glava drugačije obrađuje podatke iz svijeta oko nje. I dalje je šuplja jer da nije odavno bi prestao radit pizdarije (vozit motor, navigavat i sl).  Poanta je voziti se što više, pametno po mogućnosti, putovati i na kratke i na duge relacije kad god se prilika ukaže...  nebitno sa manje iil sa više ks….  ni jedan motor nije izazvao toliko ushićenje kao MZ 250/1 TS, moj prvi motor ne tako davne 1979 godine.  :LOL: 
 
 
  • Like
Reactions: duSmiley