Ducati opet najbolji !

Dok mu se na par tisuća km ne raspadne radilica ili klip od stajaćeg cilindra i porazbija se ostalo , a ako pri tome i vozač pogine doći će komentar od Ducatija " što vozi kad nezna , i svi su krivi osim tvornice " .
STUCK PITURA BELLA FIGURA
 
Incredible said:
ne, dovoljno mi je kaj znam da ga ti voliš :mrgreen:

a mi se kao poznamo :misli:
volim?
volim zenu i djecu, a motor mi se svidja (y)

svidja mi se i fazer 1000,kawa 1000,v-max....
nisam ogranicen idolopoklonstvom i svrsavanjem na odredjenu marku,
nije mi vazno ni 200ks ni koji je najskuplji
oni koji jure za time uvijek su nezadovoljni,jer uvijek se nadje netko s vise novaca a samim tima i vise ks

na kraju krajeva,nadjite si magazin kojemu je najbolji bas onaj motor kojeg vi imate,
bit ce malo lakse ako je to ducati ali nemojte se predavati  (y) :mrgreen:
 
jota said:
Dok mu se na par tisuća km ne raspadne radilica ili klip od stajaćeg cilindra i porazbija se ostalo , a ako pri tome i vozač pogine doći će komentar od Ducatija " što vozi kad nezna , i svi su krivi osim tvornice " .
STUCK PITURA BELLA FIGURA

na koliko tocno,da ga znam prodat prije toga?
 
rajicsb said:
Možda da su u test ubacili neko englesko govno onda ti ni dukac nebi pobjedio :jesus:

dodali su u magazin 100 stranica o Triumphu,povijest,slike i podaci o svim ikad proizvedenim modelima,
planovi,prerade.... (y)


 
loudpipes said:
na koliko tocno,da ga znam prodat prije toga?

jedan na 1800km na 180kmh na dubrovačkom mostu
drugi na 2-3000km u istri

Slična priča je bila i sa starim 900ss ili Darmahom , frend u njemačkoj koji je to vozio bi svakih 10000km otvorio mašinu i unaprjed reparirao radilicu , po njegovim rječima to nije moglo sastaviti 15-20000km bez da se raspadne igličasti ležaj klipnjače .
Ljepi su to motori , ljepo se voze , samo po običaju talijani uprskaju di nepreba ili to rade namjerno da mogu i na djelovima dobro zaraditi .
 
jota said:
jedan na 1800km na 180kmh na dubrovačkom mostu
drugi na 2-3000km u istri

Slična priča je bila i sa starim 900ss ili Darmahom , frend u njemačkoj koji je to vozio bi svakih 10000km otvorio mašinu i unaprjed reparirao radilicu , po njegovim rječima to nije moglo sastaviti 15-20000km bez da se raspadne igličasti ležaj klipnjače .
Ljepi su to motori , ljepo se voze , samo po običaju talijani uprskaju di nepreba ili to rade namjerno da mogu i na djelovima dobro zaraditi .

jbg u mene vec 9500 km,sta cu sad? :misli:
 
loudpipes said:
jbg u mene vec 9500 km,sta cu sad? :misli:

Prodaj kad ga jako malo vozis  :mrgreen:
 
loudpipes said:
jbg u mene vec 9500 km,sta cu sad? :misli:

Sad visiš na jako tankom koncu  :mrgreen:
 
vickodu said:
Prodaj kad ga jako malo vozis  :mrgreen:

u godinu i 4 mjeseca 9500 km,tocno pola tog vremena na brodu
nije malo a nije ni puno(volio bi ja da je vise al se bojim da ce se pokvarit :jesus:)
 
Prijatelj mi imao monstera 600 s možda 10000km , proda ga i novom vlasniku se nakon možda mjesec dana raspala radilica .
Prijateljski savjet , prodaj ili radi servis (onaj pravi koji košta ko pola motora ) .
 
Englezi nek uče bonton a strojeve nek prepuste njemcima  (y)
 
duxx said:
Englezi nek uče bonton a strojeve nek prepuste njemcima  (y)

Najbolji su petkom i subotom kad se oduzmu od alkohola , gledao sam ljude sjede na rubu trotoara rigaju, pišaju i kenjaju sve u isti tren . Mjesto radnje Tilbury predgrađe londona , i opća makljaža krvi u potocima , murija ko naša dođe kad je sve gotovo .
 
ako bi morao odabrat izmedju ta 4 modela definitivno bi dukac bi bio na zadnjem mjestu... 8)
 
moover said:
Kako opet???  :misli:  :)
Ja se ne sjećam u čemu je on ono bio najbolji.?  :misli:
Možda u potrošnji dijelova..  :neznam:
 
Čudno mi je kako su svi nabrijani na dukca i njegove "probleme"...Nevjerojatno :D

Svi ga drobe i drobe,kao da je dežuran za ljudske frustracije  :mrgreen: