Nikakvu manu nema, ili ju ja nisam našao u tih par tisuća sto je bio kod mene. Ide odlično, koči odlično, izgleda odlično, iznenađujuće je udoban za takav tip motora
U odnosu na Tuono Factory koji imaš:
udobniji - nije to ništa radikalno, ali malo nizi fuzići malo viši volan i sl.
Ide bolje od Tuona, osim iz nule, gdje ide Tuono ipak malo bolje(ili je takav dojam).
Ima bolji QS
Ima malo pregledniju tablu
Tuono ima bolji zvuk serijski(iako i dukac ima dobar)
Tuono ima bolju zastitu od vjetra - ali marginalno
Tuono lakse ide na zadnji
Ono sto po meni je minus su ciganske postavke koje prate sve motore danas - plastični crni blatobrani, nema suho kvacilo, nema nista sto je nekad SF S imao... Jbg, moraju negdje pare namaknut kasnije. Nije ovo problem Ducatija samo, takvi su svi danas(npr isti qrac i na Tuono Factoryu - neobojani mat crni blatobran, mojne me jebat)
Ovo su sve pizdarije ko i usporedba jel bolja Scarlett ili Jessica, ako ti se svidja, samo bez straha, uzmi i uživaj.
Oba imaju neka ograničenja - što zbog euro normi što zbog snage - postoje druge mape pa to staviš ako želiš
Ove bluetooth pizdarije ne pratim nisam spojio ni jedan motor na to pa neznam šta bih rekao na to
Tuono mi je nemali broj puta znao ne prepoznat kod kljuca, pa traži da upises kod - maknes kljuc, vratis, bude ok, ali dukac nije imao takvih glupih bugova
Za eventualne boljke V4 mašine i samog SFa, pregledaj ducati.ms, na podforumu za SFa imaju sve potrebne info.
Sretno