Dvokotac max snage 1 konj (il kobila) - sveobuhvatna tema o biciklima

mate said:
Odlična, niti nije za drugo nego naslonit bicikl. :mrgreen:
:LOL:
E da... zaboravia sam nasloniti Das Auto (Nivu) sa druge strane... :mrgreen:
 
Ukratko ... dolazimo do činjenice koja je više puta ovde spomenuta i više puta sam je čuo od znalaca ... treba probat.  :x
 
joke said:
Taman .. znači ipak 29

Ako ti na probnoj voznji bude OK, zasto ne? 26, 275 ili 29 je individualna stvar... meni osobno je 26 jos uvik najbolji.. ali to je zbog mog stila voznje, iako me nedavno old-skul 26 sa kratkom geometrijom i duzom lulicom kostao zestokog pada di sa dugom 29-kom sigurno ne bi pao.. 
 
alpine said:
Ako ti na probnoj voznji bude OK, zasto ne? 26, 275 ili 29 je individualna stvar... meni osobno je 26 jos uvik najbolji.. ali to je zbog mog stila voznje, iako me nedavno old-skul 26 sa kratkom geometrijom i duzom lulicom kostao zestokog pada di sa dugom 29-kom sigurno ne bi pao..

ovo kao da ja pišem  :D
u biti nakon svega ja bih se uvijek bez beda prešaltao na 27,5 ali realno mi 29 nigdje ne treba, većinu sam šuma i 27,5 mi je plafon. Čak rekao bih optimalno i kada ću mijenjati bicikl koji je za šumu idem na 27,5

Ovo grad i zajebancija ostaje HT na 26, imam čak i jedan Fireeye na 24  :mrgreen:
 
jel neko ima canyon bicikli?
 
zrakoplovac said:
Imam ja, pitaj kaj te zanima?


Sent from my iPhone using Tapatalk

jel stvarno tak dobar za vozit ko sto se prica?
reko bi po cjenama da je trenutno jedini bickli na tržistu koji nije precjenjen?
 
dani83 said:
jel stvarno tak dobar za vozit ko sto se prica?
reko bi po cjenama da je trenutno jedini bickli na tržistu koji nije precjenjen?
To je subjektivno zbilja, svakom nekaj paše više ili manje, ali postoje male razlike u geometriji od proizvođača do proizvođača...
Ja sam sa svojim jako zadovoljan kaj se tog tiče, po 150km u danu nije nikakav problem, tj  ergonomija mi odgovara full :)
Recimo za usporedbu, frend ima cubea 29, race geometrije ko i moj i kad ih staviš jednog kraj drugog naoko su isti, al meni ne pase ni najmanje, vrat me pocne ubijat nakon 20km... također znam i ekipu kaj je imala canyona pa prešla na specializeda ili nekaj treće jer im ne paše... znači sve je subjektivno.
ja konkretno imam exceeda (hardtail) :)
Kaj se tiče uloženog-dobivenog, tu su daleko najbolji, no ne nužno... ako uhvatiš neki iole ozbiljniji popust moreš dobit bajk sličnih karakteristika za istu lovu koji moreš i probat prije kaj je jako bitno dok je kod canyona to ipak lov u mutnom koji je za mene eto dobro ispal ;)
Nadam se da sam bar malo pomogel :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
dani83 said:
jel stvarno tak dobar za vozit ko sto se prica?
reko bi po cjenama da je trenutno jedini bickli na tržistu koji nije precjenjen?
Nije precijenjen jer kupuješ direkt od proizvođača, nema provizije od zadtupnika kao kod drugih. U DE još imaš i Radon koji je na istu foru kao i Canyon.
Jedini minus je što ne možeš probati bicikl, nego kupuješ otprilike.
 
Kupovanje otprilike scares me ..... u kombinaciji sa iznosima koje koštaju ozbiljnije bicikle to je i dodatno potencirano. Da i ne spominjem izlaznu strategiju ako se zezeneš.
 
Bilo bi idealno napraviti kao moj kum kad je kupovao skije. Došao do lika koji izajmljuje, odabrao pet tadašnjih top modela i svaki dan uzimao druge uz dogovor da zadnji dan kupuje jedne. :mrgreen: Tako i joke prodaje klavijature. :jesus:
 
To bi bilo idealno ... ali ja tako ne prodajem. Ja sam gotovo sve isprobam i s obziriom na svoju sposobnost odredim što je primjereno za koga nakon podužeg razgovora sa kupcem. Mogu dati i na probu vozilo ... ali trajanja  opet ovisno o prije spomenutom razgovoru. O uspješnosti istog ne trebamo valjda raspravljati jer su pokazatelji jasni i ni blizu prosjeka ... i ponavljaju se već godinama.

...a mislia san da ovde prićamo o biciklama ... pa da budemo opet on topic koristim priliku da se pohvalim i zahvalim ovima koje sam ovde tlačio sa svojim nedavnim odabirom

47576066_2193574074230466_1871628700420669440_n.jpg