ELEFANTENTREFFEN -izazov za prave avanturiste ili...

Status
Not open for further replies.
e i ja bi na ovi motorijadu nagodinu sa emzom hehe :LOL:
a di je to tocno :misli:
 
...Njemačka, Bavarska šuma...blizu Passau-a....
 
a kolika bude temp tokom dana a kolika preko noci ono kolika je bila ove god :misli: (y)
 
MIHApz said:
a kolika bude temp tokom dana a kolika preko noci ono kolika je bila ove god :misli: (y)
Po danu je bilo oko -4, a noću -11 ove godine, a rekord je noću -23, a neki kažu -30 godine 1998. kada sam bio prvi put
 
darkofj said:
Po danu je bilo oko -4, a noću -11 ove godine, a rekord je noću -23, a neki kažu -30 godine 1998. kada sam bio prvi put
Jebeno... :vatrica:
 
svaka čast našim dečkima i jednoj puci.respect.možda druge godine s vama.
 
Zlatko said:
Pošto zbog obaveza nisam stigao oprati motor dva tjedna nakon Elefantena, grane su doslovno "procvjetale" :shock:
Doduše, nisu bile bajne ni prije, ali sad su stvarno propale.. Pitanje da li imaju uopće još "mesa", jer sam ih planirao ispjeskariti! Pošto je Brada ( vlasnik streetfightera iz Sinja ) čekao dva tjedna kao i ja, kada je stisnuo prednju kočnicu, armirano crijevo je odmah propišalo  :shock: :misli: Izgleda da je ta sol opasnija nego što sam mislio  :LOL:

Pozdrav Darku i Sinjanima; Vinku, Bradi i Zokiju!
P. S. Ante, ti se više ne računaš pod Sinjane  :LOL: Znaš kako kažu; od kuda ti je žena, od tuda si i ti...  :mrgreen:
Čestitke ekipi na odvažnosti i sudjelovanju na susretu. (y)
Zlatko, hebo grane, mene bi više brinulo što u indikatorskom prozorčiču nema ulja. :misli:
Ah, zaboravio sam da ti voziš Suzu, može ona i bez ulja... (y)
 
Fracha said:
Čime poliraš grane?  :misli: Koju pastu koristiš?

Sorry na off-topic!  :oops:
Nije me bilo neko vrijeme na forumu, pa malo kasnim sa odgovorom; Koristio sam dobri stari Purol, on je negdje kao i pasta 0 ili 1 po finoći ( ona za poliranje ventila ). To je sasvim dovoljna finoća, a ima i amonijaka unutra ( barem ima takav miris ) tako da bolje skida koje kakve okside i hrđu, i ok je za ove grane koje sam ja imao ( Marving 4 - 1 za Kawca, tzv. frula ). Za neke nove grane na kojima je krom bez ikakvih ogrebotina, preporučam ipak nešto bolje, kao npr. Autosol ili nešto slično tome. Ima ga za kupiti u katalozima tipa Louis i Polo. Vjerojatno ima i negdje kod nas po trgovinama, malo potraži!

zorozic said:
Čestitke ekipi na odvažnosti i sudjelovanju na susretu. (y)
Zlatko, hebo grane, mene bi više brinulo što u indikatorskom prozorčiču nema ulja. :misli:
Ah, zaboravio sam da ti voziš Suzu, može ona i bez ulja... (y)
Zoki, Zoki, hvala na čestitkama! A što se ulja tiče, da si malo bolje pogledao primjetio bi jednu stvar; motor nema centralni nogar, znači, stoji na bočnom nogaru. Dakle, nema šanse da se vidi ulje u prozorčiću. Kada stoji na štenderu ( zadnjem ), isto se ne vidi ulje u prozorčiću. Ne znam da li bi se vidjelo da ima originalni centralni nogar, ali ja ulje gledam kada motor nije na nogarima. Iskreno rečeno, ne znam kako proizvođač definira, da li se nivo gleda kada je na nogarima ( centralni ) ili kada je na kotačima.. Ja sam uvijek koristio ovu drugu metodu, i nisam nikada imao problema...

Otišli smo u off, ali morao sam Vam odgovoriti!  :mrgreen:
Pozdrav!
 
Zoki, Zoki, hvala na čestitkama! A što se ulja tiče, da si malo bolje pogledao primjetio bi jednu stvar; motor nema centralni nogar, znači, stoji na bočnom nogaru. Dakle, nema šanse da se vidi ulje u prozorčiću. Kada stoji na štenderu ( zadnjem ), isto se ne vidi ulje u prozorčiću. Ne znam da li bi se vidjelo da ima originalni centralni nogar, ali ja ulje gledam kada motor nije na nogarima. Iskreno rečeno, ne znam kako proizvođač definira, da li se nivo gleda kada je na nogarima ( centralni ) ili kada je na kotačima.. Ja sam uvijek koristio ovu drugu metodu, i nisam nikada imao problema...

Otišli smo u off, ali morao sam Vam odgovoriti!  :mrgreen:
Pozdrav!
[/quote]
Poz...
Mogu gledati do imendana,a nogar se nevidi... :jesus:
Nisi napisao kak je draga podnjela put kao suvozač, odnosno ništa nije komentirala, ona se samo onih ludih "Borata" dotakla i to je to...
Ajde ženo otvori srce, ipak si Ti jedna od odvažnih koja je bila gore. (y) Respekt!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
...rekla sam Zlatku da se za*ebao što me vodio gore    :mrgreen:.... sada više nema da ide bez mene....

...na Elefantenu je savršeno...samo bez dobre opreme nema smisla ići...jer što jest-jest...šljiva je...jakoooo...

...najveći problem mi je bilo penjanje i silaženje sa motora...jer se sa  odjećom, goretexom  i povrh svega debelim kombinezonom osjećaš kao zagipsan...ne možeš si sam normalno niti kacigu zakopčati....

...i kao što naše missice kažu....jedno prelijepo iskustvo... :jesus:...

...već radim plan što sve za slijedeću godinu trebamo nabaviti... (y)
zorozic said:
Zoki, Zoki, hvala na čestitkama! A što se ulja tiče, da si malo bolje pogledao primjetio bi jednu stvar; motor nema centralni nogar, znači, stoji na bočnom nogaru. Dakle, nema šanse da se vidi ulje u prozorčiću. Kada stoji na štenderu ( zadnjem ), isto se ne vidi ulje u prozorčiću. Ne znam da li bi se vidjelo da ima originalni centralni nogar, ali ja ulje gledam kada motor nije na nogarima. Iskreno rečeno, ne znam kako proizvođač definira, da li se nivo gleda kada je na nogarima ( centralni ) ili kada je na kotačima.. Ja sam uvijek koristio ovu drugu metodu, i nisam nikada imao problema...

Otišli smo u off, ali morao sam Vam odgovoriti!  :mrgreen:
Pozdrav!

Poz...
Mogu gledati do imendana,a nogar se nevidi... :jesus:
Nisi napisao kak je draga podnjela put kao suvozač, odnosno ništa nije komentirala, ona se samo onih ludih "Borata" dotakla i to je to...
Ajde ženo otvori srce, ipak si Ti jedna od odvažnih koja je bila gore. (y) Respekt!!!!!!!!!!!!!!!!!

...a i što da komentiram....slike ti sve govore... (y)... kada je ekipa dobra, gdje god da ideš, odlično ćeš se provesti...
 
Zlatko said:
Nije me bilo neko vrijeme na forumu, pa malo kasnim sa odgovorom; Koristio sam dobri stari Purol, on je negdje kao i pasta 0 ili 1 po finoći ( ona za poliranje ventila ). To je sasvim dovoljna finoća, a ima i amonijaka unutra ( barem ima takav miris ) tako da bolje skida koje kakve okside i hrđu, i ok je za ove grane koje sam ja imao ( Marving 4 - 1 za Kawca, tzv. frula ). Za neke nove grane na kojima je krom bez ikakvih ogrebotina, preporučam ipak nešto bolje, kao npr. Autosol ili nešto slično tome. Ima ga za kupiti u katalozima tipa Louis i Polo. Vjerojatno ima i negdje kod nas po trgovinama, malo potraži!
Zoki, Zoki, hvala na čestitkama! A što se ulja tiče, da si malo bolje pogledao primjetio bi jednu stvar; motor nema centralni nogar, znači, stoji na bočnom nogaru. Dakle, nema šanse da se vidi ulje u prozorčiću. Kada stoji na štenderu ( zadnjem ), isto se ne vidi ulje u prozorčiću. Ne znam da li bi se vidjelo da ima originalni centralni nogar, ali ja ulje gledam kada motor nije na nogarima. Iskreno rečeno, ne znam kako proizvođač definira, da li se nivo gleda kada je na nogarima ( centralni ) ili kada je na kotačima.. Ja sam uvijek koristio ovu drugu metodu, i nisam nikada imao problema...

Otišli smo u off, ali morao sam Vam odgovoriti!  :mrgreen:
Pozdrav!
Tako se i gleda, inace ga uvijek "fali". :wink:
trxa said:
...rekla sam Zlatku da se za*ebao što me vodio gore    :mrgreen:.... sada više nema da ide bez mene....

...na Elefantenu je savršeno...samo bez dobre opreme nema smisla ići...jer što jest-jest...šljiva je...jakoooo...

...najveći problem mi je bilo penjanje i silaženje sa motora...jer se sa  odjećom, goretexom  i povrh svega debelim kombinezonom osjećaš kao zagipsan...ne možeš si sam normalno niti kacigu zakopčati....

...i kao što naše missice kažu....jedno prelijepo iskustvo... :jesus:...

...već radim plan što sve za slijedeću godinu trebamo nabaviti... (y)
...a i što da komentiram....slike ti sve govore... (y)... kada je ekipa dobra, gdje god da ideš, odlično ćeš se provesti...
Za pocetak flasu-dvije Jegera ili Jacka, (a meni bi stimao i domaci Sljivowhiskey :LOL:)!
 
za 54.elefanten imate temu ovdje : http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,160233.0.html, pa tu nastavite.....
 
Status
Not open for further replies.