ELODA -servis za Yamahu

yamadado said:
svaka pohvala deckima u elodi, znam da sam zajebo sto sam dosao u petak u 5 do 6 (a rade d 6) ali stvarno hvala mehanicaru koji inace radi do 4 i koji se spakirao za doma koji mi je pomogao kofer zasarafiti i decku u ducanu koji je takodjer pomogao da bude brze :cool: :cool:

stvarno ok od njih....



p.s. probat cu drugi put doc na vrijeme :wink:
:roll:

:shock: ali pazi da ti drugi put kaj ne odšarafi
 
Kupio sam motor (YBR 125) u ELODI gdje sam i radio prvi servis.Tip u tom servisu mi je zasrao frgazer zbog čega motor nije išao brže od 85 km/h i gušio se je pri dodavanju gasa.To sam im reklamirao i tip(šalabajzer) je opet prčkao po frgazeru i rekao da to tako mora biti.Putem interneta sam saznao za servis GRIGIĆ i otišao u taj servis.Servis izgleda puno bolje nego u ELODI i sama usluga na visokom nivou(čovjek ti sve objasni i zainteresiran je za problem),dok te onaj u ELODI šupe od servisa istjera van dok ti kopa po motoru.
Grigić mi je podesio frgazer(pred mojim očima) i motor sada postiže brzinu od 100 km/h (moja težina 135 kg) da mi nakraju nije računao ni lipe uz uzrečicu "ako ste vi zadovoljni onda sam i ja".Tko nebi poželio takvog servisera,zato se i ovim putem još jednom zahvaljujem na pomoći i napravljenoj usluzi.
Ocjena servisa 10.


Kopija mojega jučer upućenog maila Elodi na koji još nisam dobio odgovor...

Dobar dan...
Danas sam u vašem servisu servisirao motocikl Yamahu FZ6-S 2004. godina proizvodnje s
prijeđenih 19000 km i uz sve pohvale osoblju prodaje želim Vam skrenuti pažnju i na jednu
negativnost koja mi se je činila krajnje neprimjerenom...
Prilikom samog početka servisa ušao sam u prostor garaže u kojoj se on obavlja iz
jednog jedinog razloga da vidim kako recimo izgleda moj motocikl bez tanka i onak
rašarafljen djelomično jer mi je usput recimo u 29-toj godini života to prvi motocikl...
Vaš me je serviser zamolio da izađem van i to sam odmah i učinio bez ijedne riječi
posmatravši ga izvana...
Nakon 10-tak minuta posla serviser je otišao i kako ga nije bilo nazad niti nakon
pola sata otišao sam na sok prekoputa vašeg salona...
Vrativši se ugledao sam i servisera i dalje ga izvana promatrao što radi sve do
trenutka kada je počeo podešavati tlakove u gumama na što sam oko metar ušao u prostor servisa s
namjerom da mu kažem kako želim da mi ostanu u gumama oni tlakovi koji trenutno i jesu jer ih
redovno sam kontroliram i podešavam po višoj normi koja se primjenjuje prilikom veće
opterećenosti motocikla... Na to serviser me je niti ne saslušavši nego doslovce kao nekog balavca
nervoznim i neugodnim glasom istjerao van uz riječi da sada nemamo o čemu razgovarati i ako što
želim reći mogu to nakon servisa...
Niti prije niti nakon servisa nisam dobio upit ili dopuštenje da se obratim
"viceadmiralu serviseru" nego sam riskirajući ponovnu mogućnost da zareži na mene govorio što
želim da mi dodatno pogleda na motoru...
Također probna vožnja na mojem motociklu uopće nije obavljena što smatram
nekompletnom obavljenom uslugom uz opisani moment neuljudnosti koji me je doslovno ponizio ali
nisam htio reagirati na licu mjesta jer je mladi gospodin očito imao loš dan te na meni
ispoljavao pomaknutu agresiju.
U isčekivanju odgovora na ovaj mail nadam se da će do mojeg sljedećeg servisa Vaš
serviser uspjeti u svoj mentalni sklop ugraditi bar dio uljudnosti ostalih Vaših djelatnika u
prodaji...                                                                                 
             
                            Sa poštovanjem, Slaven Hižak



Tijekom jučerašnje i današnje vožnje prilikom otpuštanja gasa sam u kacigi čuo izražajno zavijanje slično diferencijalu starog autobusa ili kamiona...
Provjerim progib lanca a kad ono na centralnoj nogari znači bez opterećenja progib iznosi okruglo 2 centimetra a po manualsu bi trebao biti 45 do 55 milimetara....
Stručnjak u servisu mi je stražnju osovinu zatezao divljačkim forsiranjem vulkanizerskog kompresora a ne moment ključem kao bi po meni to trebalo izgledati u ovlaštenom servisu...
Valjda 50 puta su mu ispali razni ključevi na pod i bio je ljut sam na sebe što je kao mali odlučio biti mehaničar...
GROZNO!!!!!!!
 
Blue_Knight said:
Kupio sam motor (YBR 125) u ELODI gdje sam i radio prvi servis.Tip u tom servisu mi je zasrao frgazer zbog čega motor nije išao brže od 85 km/h i gušio se je pri dodavanju gasa.To sam im reklamirao i tip(šalabajzer) je opet prčkao po frgazeru i rekao da to tako mora biti.Putem interneta sam saznao za servis GRIGIĆ i otišao u taj servis.Servis izgleda puno bolje nego u ELODI i sama usluga na visokom nivou(čovjek ti sve objasni i zainteresiran je za problem),dok te onaj u ELODI šupe od servisa istjera van dok ti kopa po motoru.
Grigić mi je podesio frgazer(pred mojim očima) i motor sada postiže brzinu od 100 km/h (moja težina 135 kg) da mi nakraju nije računao ni lipe uz uzrečicu "ako ste vi zadovoljni onda sam i ja".Tko nebi poželio takvog servisera,zato se i ovim putem još jednom zahvaljujem na pomoći i napravljenoj usluzi.
Ocjena servisa 10.


Kopija mojega jučer upućenog maila Elodi na koji još nisam dobio odgovor...

Dobar dan...
Danas sam u vašem servisu servisirao motocikl Yamahu FZ6-S 2004. godina proizvodnje s
prijeđenih 19000 km i uz sve pohvale osoblju prodaje želim Vam skrenuti pažnju i na jednu
negativnost koja mi se je činila krajnje neprimjerenom...
Prilikom samog početka servisa ušao sam u prostor garaže u kojoj se on obavlja iz
jednog jedinog razloga da vidim kako recimo izgleda moj motocikl bez tanka i onak
rašarafljen djelomično jer mi je usput recimo u 29-toj godini života to prvi motocikl...
Vaš me je serviser zamolio da izađem van i to sam odmah i učinio bez ijedne riječi
posmatravši ga izvana...
Nakon 10-tak minuta posla serviser je otišao i kako ga nije bilo nazad niti nakon
pola sata otišao sam na sok prekoputa vašeg salona...
Vrativši se ugledao sam i servisera i dalje ga izvana promatrao što radi sve do
trenutka kada je počeo podešavati tlakove u gumama na što sam oko metar ušao u prostor servisa s
namjerom da mu kažem kako želim da mi ostanu u gumama oni tlakovi koji trenutno i jesu jer ih
redovno sam kontroliram i podešavam po višoj normi koja se primjenjuje prilikom veće
opterećenosti motocikla... Na to serviser me je niti ne saslušavši nego doslovce kao nekog balavca
nervoznim i neugodnim glasom istjerao van uz riječi da sada nemamo o čemu razgovarati i ako što
želim reći mogu to nakon servisa...
Niti prije niti nakon servisa nisam dobio upit ili dopuštenje da se obratim
"viceadmiralu serviseru" nego sam riskirajući ponovnu mogućnost da zareži na mene govorio što
želim da mi dodatno pogleda na motoru...
Također probna vožnja na mojem motociklu uopće nije obavljena što smatram
nekompletnom obavljenom uslugom uz opisani moment neuljudnosti koji me je doslovno ponizio ali
nisam htio reagirati na licu mjesta jer je mladi gospodin očito imao loš dan te na meni
ispoljavao pomaknutu agresiju.
U isčekivanju odgovora na ovaj mail nadam se da će do mojeg sljedećeg servisa Vaš
serviser uspjeti u svoj mentalni sklop ugraditi bar dio uljudnosti ostalih Vaših djelatnika u
prodaji...                                                                                   
             
                            Sa poštovanjem, Slaven Hižak



Tijekom jučerašnje i današnje vožnje prilikom otpuštanja gasa sam u kacigi čuo izražajno zavijanje slično diferencijalu starog autobusa ili kamiona...
Provjerim progib lanca a kad ono na centralnoj nogari znači bez opterećenja progib iznosi okruglo 2 centimetra a po manualsu bi trebao biti 45 do 55 milimetara....
Stručnjak u servisu mi je stražnju osovinu zatezao divljačkim forsiranjem vulkanizerskog kompresora a ne moment ključem kao bi po meni to trebalo izgledati u ovlaštenom servisu...
Valjda 50 puta su mu ispali razni ključevi na pod i bio je ljut sam na sebe što je kao mali odlučio biti mehaničar...
GROZNO!!!!!!!

svako ima loš dan, ali ako je istina razmislit ću kome ću ići na servis na 10000 km....
 
Da ali ako si iole profi ne smiješ dopustiti da ti pod dojmom svoga lošeg dana negativno utječeš na ljude oko tebe a kamoli na nekvalitetno obavljaš svoj posao...
Ako si uz to još dovoljno pametan NIKOME nećeš dopustiti da ti upropasti prekrasni dan koji je pred tobom...
Moje negativno iskustvo je od 22.05.2006. i isto tako više u Elodu ne idem servisirati motor bar ne dok ne promijene servisera...
Na gornji dio posta sam copy-paste onaj dio prigovora jer mi se je činio vrlo sličnim mome...
Vjeruj mi radije bih napisao kako sam zadovoljan i sve 5 a ne lakši za 1350 kn i puno živaca...
 
Da i ja sam bio jednom na servisu u Elodi i također me majstor tjerao iz radione jer kao "gazda" ne dozvoljava pristup,što mi je bilo jako čudno.Nisam htio izaći iz principa i rekao sam neka gazda dođe izbaciti mene i motor pa je zašutio i odradio svoje.