elsinore by grga

kad ne ide drugačije ide s pajserom, a lijepo mi je frend reko da ne kupujem motor od zagorca :LOL: :jesus:

sutra švasanje :mrgreen:
















 
pa dobro zašto si odlomio komad bloka ?  :misli:
 
strasilo said:
a to je već bilo krpano tekućim metalom ?!?

da :mrgreen: na velikom oštećenju je odlomljeni dio bio zaljepljen, a na malom je bilo samo zapunjeno time

ok se i držalo ali znao sam vidjeti da ispod tog tekućeg metala zna prodrijet ulje pa kapa.. a sad kad je već rastavljeno šteta ne popraviti
 
trebao si od željeznoh flaha napraviti nosač ... da nebi i njega zavario ...  (y)
 
jesi radio s ovim?
https://www.google.hr/search?q=durafix&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj4o7mqg9bQAhWEE5oKHUuDDqIQ_AUICCgB&biw=1366&bih=662#imgrc=E5BL1I_ClABChM%3A
 
andrej16888 said:

To si u pravu bilo je svakakvih ideja...
100 ljudi 100 čudi,100 baba 200 sisa.. :mrgreen:

al bar probas savjetovat da to nebu dobro,ili bude,na kraju vezi konja di gazda veli (y)
 
Sredju said:
Zezam.
Znam da neki lakirer pretjeravaju, pa im pile izgledaju kao ara papige.
..haa 100 ljudi 100 čudi              100 baba 200 sisa :mrgreen:
 
GRGA
u čem si čistil frgu da je tak čista ?? (y)
 
..evo jedna u orginalu..
još samo da naljepnice poljepim..
 
mac.airbrush said:
GRGA
u čem si čistil frgu da je tak čista ?? (y)
potopi ju u nitro da odstoji (bez gumica)... pa purol na keficu...veće površine glancaj ...Grga vidim sve glanca  :mrgreen:

e da ...ustvari, pratim  :paper:  ...niš nisam reko  :mrgreen:
 
mario x said:
jesi radio s ovim?
https://www.google.hr/search?q=durafix&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj4o7mqg9bQAhWEE5oKHUuDDqIQ_AUICCgB&biw=1366&bih=662#imgrc=E5BL1I_ClABChM%3A

imam ih doma u ladici i otkad smo ih grupno kupili tu na forumu preko nekog prije par godina, jednom sam samo isprobao nešto sitno krpati..nekako mi je draži TIG :mrgreen:

mac.airbrush said:
GRGA
u čem si čistil frgu da je tak čista ?? (y)

evo kako je poco loco opisao (y) operem sve u benzinu, polir pastu trljaaaaaam četkicom za zube i kasnije opet sve operem u benzinu, uglancam sa krpom i ispušem..

problem nastane kad je neki dio izguljen ili očtečen, onda kad to popraviš vidi se da je taj dio uglancan pa onda moraš i ostatak uglancat :mrgreen:
 
Ja sam odradio nekoliko kilera,karter, rucke... nista nije popustilo
 
Malo zimskih radosti :mrgreen:

Skidanje boje i pranje rame




netko je već uređivao :)  ...oštečenje od kurble



bilo je toga na više mjesta... oštećenje od bočnih plastika




taj kit je valjalo sastrugati i očistiti aluminij




te zapuniti sva oštećenja




i tako s obje strane...




nakon skidanja viškova uslijedilo je brušenje vodobrusnim papirom redom sve gradacije do 1200




bilo je malo ledeno, ali nema odustajanja :mrgreen:












stanje prije polirke








grubi filc na bušilici




stanje nakon filca




a onda čarobna mast :mrgreen: i fina spužva(zadnja u nizu za poliranje bezbojnog laka)




purol se čito slučajno našao ovdje  :wink:




nakon malo hoblanja :wink:








i tako



trebalo mi je cca 15-16h od brušenja zavara do kraja. Vanjske strane glavnih greda i donjih bočnica te donje cijevi skroz koliko se dalo prič..