er5 i visoki vozač?

Status
Not open for further replies.

bluedreamer

Member
Ispričavam se ako je već bilo....
Je li ova kombinacija spojiva? Imam 194 cm, to bi mi bio prvi motor, dakle standardna priča, motor za po gradu i povremeni izlet do 400-500 km...



Šta je sa ugodnošću vožnje, za vozača i suvozača?
Za usporedbu, vozio sam yamahu xj 600n 3 sata u komadu i bila mi je skroz udobna... nažalost bez suvozačice


Naravno, znam da će mnogi reći da trebam sam isprobati er5, ali da mogu jednostavno isprobati, ne bi ni pitao :)
Hvala
 
ma ja sam obišo sa njom preko Bosne i preko Hrvatske nazad ukratko po cijeloj HR vozim planiram i dalje poći,nije neudoban al bome nije ni ne znam kolko udoban..nemoj mislit da je.Meni nesmeta....a hebiga nisam tatin sinek pa da vozim puno skuplje motore sa 183736890 konja(danas ti se sve svodi na to) stoga moram biti zadovoljan sa onim što sam si mogao priuštiti za sada  :mrgreen:
Cura mi se također nebuni kao suvozačica.
ali ti si malo visok za motorić...aj probaj sjest pa probaj vozit....mislim....da si previsok za njega...  :shock: :misli:

XJ je 4 cilindra,,, er-5 dva cilindra dručiji je osjećaj vožnje...na er-5 prilikom oduzimnja gasa ne trebaš koristit skoro kočnice jer mašina sama usporava..bla bla bla...

evo ti link ... http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,42853.0.html
 
Faber said:
a hebiga nisam tatin sinek pa da vozim puno skuplje motore sa 183736890 konja(danas ti se sve svodi na to) stoga moram biti zadovoljan sa onim što sam si mogao priuštiti za sada  :mrgreen:
Iz istog razloga i ja gledam er5, sasvim mi je jasno da ce mi nakon nekog vremena bit preslab, ali financije su financije  :-(
ali ti si malo visok za motorić...aj probaj sjest pa probaj vozit....mislim....da si previsok za njega...  :shock: :misli:
e to je vec loše :-( probat ću naravno, ali čini mi se tek preko oglasnika

XJ je 4 cilindra,,, er-5 dva cilindra dručiji je osjećaj vožnje...na er-5 prilikom oduzimnja gasa ne trebaš koristit skoro kočnice jer mašina sama usporava..bla bla bla...
nisam mislio toliko na osjećaj vožnje, nego više zbog veličine... ne znam koliko je xj600n i da li je veći od er5? (ne mogu nać na netu)
evo ti link ... http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,42853.0.html

hvala
 
Dylan said:
Koliko znam, dvoje forumaša koji voze ER-5 su Spličani, Valkira-cbr i DeXter_13, probaj ih kontaktirati i ako ništa drugo sjesti na motor!

Hvala,
evo da pitam, ima li netko preko 190 cm, a da vozi Er5?
 
Gleda san i ja ER5 dok san bija u moto-zombi fazi (oću motor pa kud puklo-fazi...)  :mrgreen:

Premali mi je, iako ima dosta visok sic, nekako je, pa... mali... :D

I ja iman 194 i 94 kg...

Pa san fokus pribacija na KLE 500... Eeee, on mi je bija taman...

Još bi se mrvu podiga zadnji kraj (zbog vožnje udvoje) i ukrutila oba kraja, da manje zaranja, i eto ga... (y)

Ali, kako me pustila moto-zombi faza, puno je vjerojatnije da će iza ovog mog kineza doć neki skut od 250 kubika...

Yamaha X-Max ili X-City, a možda i Kymco People 250 S...

Pogleda san istini u oči, i nema se para, ni za komodnu kupovinu ni za komodno održavanje, a nije mi praktičan za vozit se na posa-s posla cilu godinu, dok skuter je... Tako, ide stan, dite/ca, penzija pa HD... Najverojatnije... :LOL:
 
Da se mene pita, nebi mi bio prvi izbor kupit taj motor jer njegove dimenzije su dosta skromne, ali ako se nema više sredstava bolje išta nego ništa  :wink:
 
Doomsday said:
Gleda san i ja ER5 dok san bija u moto-zombi fazi (oću motor pa kud puklo-fazi...)  :mrgreen:

Premali mi je, iako ima dosta visok sic, nekako je, pa... mali... :D

I ja iman 194 i 94 kg...

Pa san fokus pribacija na KLE 500... Eeee, on mi je bija taman...

Još bi se mrvu podiga zadnji kraj (zbog vožnje udvoje) i ukrutila oba kraja, da manje zaranja, i eto ga... (y)

Ali, kako me pustila moto-zombi faza, puno je vjerojatnije da će iza ovog mog kineza doć neki skut od 250 kubika...

Yamaha X-Max ili X-City, a možda i Kymco People 250 S...

Pogleda san istini u oči, i nema se para, ni za komodnu kupovinu ni za komodno održavanje, a nije mi praktičan za vozit se na posa-s posla cilu godinu, dok skuter je... Tako, ide stan, dite/ca, penzija pa HD... Najverojatnije... :LOL:

Tebe san čeka Doomsday, već san vidija da se pališ na KLE-a...  :mrgreen: :mrgreen:
Da ti pravo kažem i meni se on čini zanimljiv, ali otkad san provoza uličarku xj600n, čini mi se da ću odabrat taj tip motora
Najviše bi mi po svemu odgovarala Honda CBF500, nju bi mozda i novu uzea, natega na kredit, do bola, ali koliko cujem nje nema za naše tržište... jedino verzija 600, a to je vec skuplje
Tako da u ovoj "jeftinoj" klasi ostaje samo er5  :? :? a definitivno san i ja u MOTO-ZOMBI fazi

A nista, morat cu sam probat
 
Sporier5 said:
Da se mene pita, nebi mi bio prvi izbor kupit taj motor jer njegove dimenzije su dosta skromne, ali ako se nema više sredstava bolje išta nego ništa  :wink:

sredstva prijatelju sredstva, održavanje, registracija, gorivo  :cigle:
 
Ne znam zasto ti ljudi ne kazu istinu :misli:

Na tvoju visinu na motoru ces izgledati smijesno, onda ce ti to i prijatelji reci, pa ces muku muciti od kad ga kupis. Jednostavno je pre mali :?

Sa druge strane poslusaj Doomsday-a i pogledaj KLE. Kad si malo veci jako lako se sa njim upravlja, a i ne izgleda lose. Cijenovno je tu sa ER5 (y)

Edit: Dylan upravu si :?
 
Sasvim sigurno neće izgledati kao kreten jer kretena ne određuje izgled na motoru! :palacdolje:

Probaj sjesti na motor i još bolje, probaj ga voziti, jer jedino što je važno jest kako se ti osjećaš na njemu i da li njegova ergonomije odgovara tvojim mjerama. Er-5 je malen motocikl, ali ništa manji od mnogih drugih, pogotovo sportskih motora.

Slažem se sa Doomsdayom i Sipom da je KLE u tom cijenovnom razredu možda prikladniji za visokog čovjeka, ali opet ponavljam, izbor ovisi o tebi i tvojim potrebama i željama.
 
ER-5 je mali, al je po meni puno vozniji od KLE-a
Ja imam XJ600n i ona je jako slična ER-u po ciklistici (ali ima bolje kočnice od ER-a kojeg nisam puno vozio)
KLE sam vozio više i naizgled je OK, ali unatoč tome manje mi je udoban od mog bajka, loše koči i plivaaaaaaa s onom mekanom prednjom vilicom
Nema ti druge neg da probaš....kako god znaš jer po pročitanom se nećeš usrećit  :mrgreen:
 
Dylan said:
Sasvim sigurno neće izgledati kao kreten jer kretena ne određuje izgled na motoru! :palacdolje:

Probaj sjesti na motor i još bolje, probaj ga voziti, jer jedino što je važno jest kako se ti osjećaš na njemu i da li njegova ergonomije odgovara tvojim mjerama. Er-5 je malen motocikl, ali ništa manji od mnogih drugih, pogotovo sportskih motora.

Slažem se sa Doomsdayom i Sipom da je KLE u tom cijenovnom razredu možda prikladniji za visokog čovjeka, ali opet ponavljam, izbor ovisi o tebi i tvojim potrebama i željama.

Evo danas sam sjedio na er5, zahvaljujem ljubaznom Dexteru koji mi je to omogućio  (y) (y) (y) (y)

sta se tice kako ja izgledam na motoru, meni bi definitivno bolje pristajao KLE, međutim, meni je er5 neusporedivo ljepši i "napetiji" motoric. Ergonomija je ok, onoliko koliko mogu zakljucit samo po sjedenju, koljena su mi  ispod udubljenja na rezervoaru.. A da motor podamnom ne izgleda malo premali, izgleda... ali to mi nije toliko bitno, ionako bi stavljao veliki kufer sto ce mu dat malo na duzini...
Budući da sam neki dan vozio xj600n, sta se tice polozaja sve je vrlo slično osim sta xj ima udobnije sjedalo.

E sad, popričao sam s jednim prijateljem koji se kuži u motore i on mi kaže da er5 ne vuče nešto posebno, da xj600n (kojeg sam i samvozio ide neusporedivo bolje)...
To ću vjerovatno morat sam isprobat prije kupovine, ali do tada koja su vaša mišljenja...
Evo mog dojma sa xj600n, neka me Alfred Stokes ispravi ako griješim. Motor do 6000 okretaja vrlo skromno vuče, mogao bih ga usporediti sa mojim skuterom 250 ccm na punom gasu, međutim na 7000 podivlja uz karakterističan (predivan) zvuk i užitak je ogroman.
Šta je sa er5, ima li on područje divljanja na visokim okretajima?
Da ne bi mislio netko da ja želim neki supersportski motor, naravno da ne, ali želio bih da ga mogu "stisnut" ponekad  :shock:
Hvala svima na odgovorima, neće me bit na forumu do četvrtka tako da se ne ljutite ako ne prokomentiram vaše odgovore do tada

 
alfred stokes said:
ER-5 je mali, al je po meni puno vozniji od KLE-a
Ja imam XJ600n i ona je jako slična ER-u po ciklistici (ali ima bolje kočnice od ER-a kojeg nisam puno vozio)
KLE sam vozio više i naizgled je OK, ali unatoč tome manje mi je udoban od mog bajka, loše koči i plivaaaaaaa s onom mekanom prednjom vilicom
Nema ti druge neg da probaš....kako god znaš jer po pročitanom se nećeš usrećit  :mrgreen:

Evo, koliko sam skuzio, vozio si er5 nakratko, mozes li dati usporedbu po snazi motora između njega i xj (znam da xj ima 10 ks više, ali kako se to manifestira u voznji)
Opet kažem, nije da bi ja vozio trke, imam 27 godina i nije mi do nekog velikog divljanja, ali opet...  :shock:

Hvala
 
bluedreamer said:
Evo danas sam sjedio na er5, zahvaljujem ljubaznom Dexteru koji mi je to omogućio  (y) (y) (y) (y)

sta se tice kako ja izgledam na motoru, meni bi definitivno bolje pristajao KLE, međutim, meni je er5 neusporedivo ljepši i "napetiji" motoric. Ergonomija je ok, onoliko koliko mogu zakljucit samo po sjedenju, koljena su mi  ispod udubljenja na rezervoaru.. A da motor podamnom ne izgleda malo premali, izgleda... ali to mi nije toliko bitno, ionako bi stavljao veliki kufer sto ce mu dat malo na duzini...
Budući da sam neki dan vozio xj600n, sta se tice polozaja sve je vrlo slično osim sta xj ima udobnije sjedalo.

E sad, popričao sam s jednim prijateljem koji se kuži u motore i on mi kaže da er5 ne vuče nešto posebno, da xj600n (kojeg sam i samvozio ide neusporedivo bolje)...
To ću vjerovatno morat sam isprobat prije kupovine, ali do tada koja su vaša mišljenja...
Evo mog dojma sa xj600n, neka me Alfred Stokes ispravi ako griješim. Motor do 6000 okretaja vrlo skromno vuče, mogao bih ga usporediti sa mojim skuterom 250 ccm na punom gasu, međutim na 7000 podivlja uz karakterističan (predivan) zvuk i užitak je ogroman.
Šta je sa er5, ima li on područje divljanja na visokim okretajima?
Da ne bi mislio netko da ja želim neki supersportski motor, naravno da ne, ali želio bih da ga mogu "stisnut" ponekad  :shock:
Hvala svima na odgovorima, neće me bit na forumu do četvrtka tako da se ne ljutite ako ne prokomentiram vaše odgovore do tada


Vlasnik sam XJ 600n i ne slažem se sa tvojim izjavama. Prvo skromno vuče, ne znam šta ti očekuješ od motora sa 45 KW  i drugo nakon 7000 podivlja- baš je xj 600 napravljen da podivlja sa svojih 45KW.
Mislim da pričaš gluposti.
 
Charlie said:
Vlasnik sam XJ 600n i ne slažem se sa tvojim izjavama. Prvo skromno vuče, ne znam šta ti očekuješ od motora sa 45 KW  i drugo nakon 7000 podivlja- baš je xj 600 napravljen da podivlja sa svojih 45KW.
Mislim da pričaš gluposti.

Mislim da svoje mišljenje o tome što ja govorim možeš izrazit i na kulturniji način  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Ono podivlja koje je tebe tako strašno zasmetalo je rečeno sa mog "skuteraškog stajališta", dakle ja sam uživao na tom motoru iznad 7000 okretaja... Ako mi Er5 može pružiti takav užitak, odmah ga kupujem
A ono što te još više zasmetalo je moja konstatacija da taj motor skromno vuče u nižim okretajima, to je moje mišljenje, a čini mi se da nisam jedini koji tako misli jer sam to već pročitao na forumu

Btw, nisam uopće htio na nijedan način ocrnit xj, jer bi ga i sam kupio kad bih imao dobru ponudu...
pozdrav
 
Status
Not open for further replies.