er6n ili xj6

kawasaki er6n ili yamaha xj6

  • er6n

    Votes: 49 46.7%
  • xj6

    Votes: 56 53.3%

  • Total voters
    105
Angie said:
Za grad,dvocilindraš.Ti motori su sami po sebi napravljeni da "vuku iz podruma",tj da imaju što više okretnog momenta pri niskim okretajima,dok su četverocilindricima treba dosta da se zavrte i proizvedu onu snagu za koju su namjenjeni.

A za zvuk.Pitanje ukusa,ali iskreno meni sve lijepo_Od cvaje 1,2,3,4 cyl prek 4t jednocilindrika,dvo,tro,četri pa naravno i nezaboravnih šest od CBX-a.

Preferiram zvuk L(848,1098...) ili V(SV650,TL1000) dvocilindrika nad paralelnim(ER6N,250R) ali to su finese  koje većina neće ni primjetiti.

Z grad.ER6N a za dugačka putovanja XJ6,oba motora su IMHO lijepa a koliko zasad znam ni kvaliteta im nije upitna.Kawac nije neš ni skup sa svojih 47 bez i 52 sa ABSom(ako se ne varam) a za XJ6 nisam čuo koliko košta.








Nemam šta više reč...Na ovo samo mogu stavit i svoj potpis (y).
 
SRAD said:
Za gradsku vožnju dvocilindraš je svakako zanimljiviji i iz nižih okretaja vuče puno snažnije, dok bi za otvorenu cestu XJ6 bio uglađeniji.
fakat puno :mrgreen: :mrgreen:
uzmi 4 cilindra. Ne trese, ne vibrira, na otvorenoj cesti ima nešto više snage na višim okretajima, no sve to dođe na isto (osim uglađenosti i vibracija).
 
fakat mi nije jasno zašto je ova tem apremještena u Kawasaki. Zašto nije npr u Yamahu. Siguran sam da će se Joke pobuniti.
 
Moje misljenje je da se tu nemre bas puno fulati.
Ako vec izgled ne moze presuditi treba se samo dogovoriti sa sobom da li brundajuca paralelna 2 ili ugladjena 4.
Mislim da ces u ovom slucaju isto brzo ici u gradu i po zavojima,a bome i po autocesti.
ER6 ima malo nervozniji odaziv na gas uz neku malu razliku u momentu i malo vise izrazene vibracije,a na sto se brzo naviknes.Naravno i zvuk.
(XJ6 59.70 Nm  @ 6100 RPM, ER6 66.00 Nm  @ 6700 RPM)

Oba se daju fino iskoristiti u voznji da budu zabavna i jako su vozna,a to sto ce te netko provocirati da nejdu s mjesta zaboravi.
Osim ako stvarno nisi "racer",onda si u krivoj klasi. :wink:

Sto se tice izgleda meni su oba prekrasna,XJ6 jer izgledom jako vuce na FZ1,dakle provjerena formula.
XJ6 nisam vozio,najblize je bio FZ6 i CBF6.

Igrom slucaja/financija uzeo ER6 09,zadovoljan jako.
Za sljedecu sezonu da mi bude potpuno po volji biti ce jos spreman Akrap,MRA veci vizir i tank torba i peglam dalje  :biker:
Potpuno sam siguran da sam uzeo XJ6 bio bi apsolutno isti slucaj.  (y)
 
Da sam kockar, dao bih se kladiti da će pokretač teme nakon svih ovih postova odustati od oba modela i kupiti, recimo, Shivera...  :mrgreen:
 
moover said:
Da sam kockar, dao bih se kladiti da će pokretač teme nakon svih ovih postova odustati od oba modela i kupiti, recimo, Shivera...  :mrgreen:

Hahahahaha i ja bi se kladio na to,nekak to uvijek tako biva :LOL:
Ili ne kraju ne uzme nista,pita tek tako  :LOL:
Bez uvrede  :wink: (y)
 
da,treba sad neko da predlozi da mu je bolje od oba modela kupit godinu dana starog z750 za iste novce
 
Bilo bi zgodno da je ekipa koja je odgovorila na pitanje odmah i napisala
da li su vozili jedan od tih motora, ili oba, ili ni jedan. Lakse je na taj nacin
odabrati koje postove ozbiljno shvatiti.

Moj glas za gradsku voznju ide dvocilindrasu, iako pretpostavljam da je osim
momenta na XJ6 sve ostalo bolje. Inace, vozim ER6F, XJ6 nisam probao, ali
sam vozio Fazera.

Tesko je pogrijesiti, no od ova 2 motora.. uzmi onaj koji ima ABS  :wink:

Da ponovno biram sada bi uzeo Bandita 650, ali to je neka druga prica..

p.s. IMHO, tezi i rastrosniji Z750 definitivno nije za gradska provlacenja, cak
i ako se ne uzme visa cijena samog motora u obzir, servisa, guma i ostalog.

Ako bi vec trebalo preporuciti motor van okvira ova 2, moj glas bi isao Pegasu Strada.
 
Pegaso strada. A čemu pak taj motor služi :mrgreen:
A gle, imaš takvih tema jako puno. Mislim da ti je i netko na forumu objavio usporedni test gdje se pojavljuju ta dva motora. daj malo potraži pa da vidiš mišljenje onih koji su proveli par dana s njima u isto vrijeme.
 
Cortez said:
p.s. IMHO, tezi i rastrosniji Z750 definitivno nije za gradska provlacenja, cak
i ako se ne uzme visa cijena samog motora u obzir, servisa, guma i ostalog.

To da je tezi i rastrosniji (potrosnja benge) stoji, ali visa cijena servisa, guma i ostalog bas i ne. OK, cijena je visa, ali ne tolika koliko bi se moglo pomisliti kad procitas tvoju recenicu. Usporedjivao sam cijene odrzavanja ovlastenih servisa za ER6 i Z750 i zapravo dok god pricamo o redovnom odrzavanju a ne generalki, razlika je mala. Skuplje su svjecice i stelanje ventila zbog broja cilindara, ali ostale stvari su manje/vise iste.
Cijena seta guma... Razlika je samo u zadnjoj, a tu pricamo o 50tak kuna razlike.
Godisnji porez je stavka koja je 300kn skuplja
 
Cortez said:
Bilo bi zgodno da je ekipa koja je odgovorila na pitanje odmah i napisala
da li su vozili jedan od tih motora, ili oba, ili ni jedan. Lakse je na taj nacin
odabrati koje postove ozbiljno shvatiti.

slažem se  (y)

evo, ja sam, ajmo reći početnik (bar kaj se tiče tih "pila", iako po broju kilometara na 2 kotača baš i nisam), probao sam ER-6n 2009. i FZ6 Fazera 2004. godinu...
stavio sam link "moje" teme gdje me zanima upravo razlika između ER-6f i Diversiona, dakle, isti motori samo u poluoklopljenoj verziji...
koga zanima, neka pročita... :jesus:
 
Po meni su oba motora dobra za novce koje koštaju. Priče o 2 ili 4 cilindra samo izlude čovika..možda je najbolje da sjedne na jednog i drugog i nek odluči po položaju sjedenja i izgledu motora ili možda po sklonosti jednoj od tih marki. Oba su dobra, a sve ostalo su nijanse...
 
nym said:
zapravo er6n mi zvuci ko helikopter, a xj6 ko avion  :LOL:

ja osobno više volim helikoptere, Sikorsky je ta čuda napravio jebački dobro! kad vidiš koliko je helikopter praktičniji za neke stvari od aviona sve će ti biti jasno  :mrgreen:

šalu na stranu, između ta dva motora ja bih izabrao xj6, ali ne zato što je avion (a volim helikoptere), nego zato što mi se za moju visinu čini mrvicu udobnijim od er6 na kojem sam malo skučen
 
Ma koji kupio - bolji ostaje :mrgreen:
to je sve stvar navike i često ti je tuđi bolji,ljepši itd.itd.
Slušaj samo svoje srce,pa na koji motor te povuče uzmi baš taj,ali moraš vidjeti i ako je u mogućnosti sjesti i provozati se i na jednom i na drugom.
Ja sam npr.dva puta (jednom zakasnio-ispred nosa mi zatvorili salon) došao u Zagreb samo da sjednem na Versysa i da vidim jeli to to  (y)
 
chs said:
Ma koji kupio - bolji ostaje :mrgreen:
to je sve stvar navike i često ti je tuđi bolji,ljepši itd.itd.
Slušaj samo svoje srce,pa na koji motor te povuče uzmi baš taj,ali moraš vidjeti i ako je u mogućnosti sjesti i provozati se i na jednom i na drugom.
Ja sam npr.dva puta (jednom zakasnio-ispred nosa mi zatvorili salon) došao u Zagreb samo da sjednem na Versysa i da vidim jeli to to  (y)
jesi bar opsovao/ukrao/slomio im nešto?
 
Je,al ER6 ima prednost domaceg terena,XJ6 je u gostima  :D
Sada bi temu trebalo prebaciti na par dana u Yamahu pa vidit kak bu zavrsilo  :wink:
 
live-for-ride said:
fakat mi nije jasno zašto je ova tem apremještena u Kawasaki. Zašto nije npr u Yamahu. Siguran sam da će se Joke pobuniti.

Evo bunim se  :mrgreen:

I ujedno poručujem pokretaču da je zakasnio jer smo rasprodali sve XJ6 dostupne za ovu godinu, i btw to je motor godine u po prodaji u Hrvata 2009., a mogao bih se okladiti i 2010.
Sad samo može osigurati prvi koji dođe u 2010, naravno po cijeni za 2010 koja je veća za nekih 10% od trenutne.
Više o modelu (nema ih, zanemari cijenu, ili dodaj cca. 10 % na nju :mrgreen:) http://www.yamaha-split.hr/yamaha/motocikli/xj_serija/yamaha_xj6.php
 
joke said:
...po cijeni za 2010 koja je veća za nekih 10% od trenutne

Koliko je prosjecno poskupljenje za taj model u Evropi? Isto 10-tak %?
 
evo ja vozio oba,tj xj6 vozim a er6 sam vozio u autoskoli....naked verzije....i vjeruj mi uzmi onog koji ti je lijepsi jer razlike su minimalne....er6 je malo nervozniji na gasu(2 cilindra) al to se brzo naviknes....cini mi se da na xj6 je bolji polozaj sjedenja al to opet ovisi od osobe do osobe....

Po meni najbolje da odes u salone i malo sjednes i na jednog i na drugog...ili jos bolje ako mozes napravit probni djir....na kraju ces uzet onog koji ti je lijepsi,bas kao i ja :mrgreen: :mrgreen: (y)