Tomos said:Ma.. trkeljajte vi što vas je volja, i ja kao visokoškolovani likovnjak (č:akademski kipar) vidim razno razne govnjarije što ljudi trpaju na motor olfa aftermarket djelove koje samo nepotrebno useru opči dojam motora,šangajske prerade,itd. Daleko od toga, poštujem tuđi rad, znanje,vještinu i vrijeme, i ne pada mi napamet po nekom srat ako mu se tako nešto sviđa. Uostalm neko pametan je davno rekao:" o ukusima se ne raspravlja".
Lijepi pozdrav![]()
Mislim da ih ima i onih koje je onaj cvjetni oblik nadražio, samo im je neugodno rećiOldBoy said:Umjetnik si pa ćeš lako shvatiti: ako si rad javno izložio, normalno je da će ga ljudi komentirati... a ono sa akademizmom ti nije trebalo, jer te naprosto nitko nije pitao. Ovako si ih samo dodatno nadražio.
hamersmith said:akademiče nismo mi srali po tebi ne daj bože, i taj cvjetić je lijepo napravljen samo mislim da nije na pravom mjestu.
čipkaste gaćice su lijepe ako su na ženskoj guzi, e, kad ih staviš na dlakavu guzičetinu onda se to gleda iz drugog kuta i nije nimalo lijepo.
Tomos said:Nakon toliko reakcija osjećam potrebu da malčice pojasnim svoju zamisao iako nevolim pričat o stvarima koje nisu gotove. Ideja,odnosno prerada, je bila zamišljena kao spoj hladne i oštre mehanike i mekih organskih vitica . Trebalo je tu biti gomila kovanog željeza ali sam odustao od toga zbog težine i išao na aluminij varijantu.U jednoj ekstremnoj ideji sam mislio instalirat lonac i posadit pravu penjačicu da se oplete oko motora.Uglavnom.Ovo na topu je samo dio cijele priče i priznajem da u ovom trenutku možda izgleda suvišno i nepotrebno. Možda nisam trebao stavljat bilo kakve fotografije na forum dok cijeli motor ne bude gotov međutim bio sam toliko zadovoljan napravljenim da sam svoju sreću htio podjelit s nekim tko bi mogao razumjet gušt dok šarafiš po motoru i naravno ćut komentare. Moram priznat da sam očekivao malo pozitivnije reakcije, no dobro. Priča ide dalje kud puklo da puklo...eto.
I par slika da vidite otkud inspiracija...
Tomos said:Ma.. trkeljajte vi što vas je volja, i ja kao visokoškolovani likovnjak (č:akademski kipar) vidim razno razne govnjarije što ljudi trpaju na motor olfa aftermarket djelove koje samo nepotrebno useru opči dojam motora,šangajske prerade,itd. Daleko od toga, poštujem tuđi rad, znanje,vještinu i vrijeme, i ne pada mi napamet po nekom srat ako mu se tako nešto sviđa. Uostalm neko pametan je davno rekao:" o ukusima se ne raspravlja".
Lijepi pozdrav![]()
Tomos said:Nakon toliko reakcija osjećam potrebu da malčice pojasnim svoju zamisao iako nevolim pričat o stvarima koje nisu gotove. Ideja,odnosno prerada, je bila zamišljena kao spoj hladne i oštre mehanike i mekih organskih vitica . Trebalo je tu biti gomila kovanog željeza ali sam odustao od toga zbog težine i išao na aluminij varijantu.U jednoj ekstremnoj ideji sam mislio instalirat lonac i posadit pravu penjačicu da se oplete oko motora.Uglavnom.Ovo na topu je samo dio cijele priče i priznajem da u ovom trenutku možda izgleda suvišno i nepotrebno. Možda nisam trebao stavljat bilo kakve fotografije na forum dok cijeli motor ne bude gotov međutim bio sam toliko zadovoljan napravljenim da sam svoju sreću htio podjelit s nekim tko bi mogao razumjet gušt dok šarafiš po motoru i naravno ćut komentare. Moram priznat da sam očekivao malo pozitivnije reakcije, no dobro. Priča ide dalje kud puklo da puklo...eto.
I par slika da vidite otkud inspiracija...