FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA

Ne znam u cemu lezi neuspjeh super endura, mozda je enduristima pretezak, a pustolovima banana na asfaltu.
Ali te dvije stvari i mali broj prodanih ga cini raritetom.
I kino u glavi zagrizenim katemasima, koji ce za 10 godina biti spremni izbaciti kariolu para za primjerke koje guru nije satro vozikajuci se po tetu.
 
Sredju said:
Ne znam u cemu lezi neuspjeh super endura, mozda je enduristima pretezak, a pustolovima banana na asfaltu.
Ali te dvije stvari i mali broj prodanih ga cini raritetom.
I kino u glavi zagrizenim katemasima, koji ce za 10 godina biti spremni izbaciti kariolu para za primjerke koje guru nije satro vozikajuci se po tetu.

Odkud ti znas gdje se vozim?
 
EnduroLab said:
Jasno. Al ovaj jazavac mi nije frend. Mislis da me spijunira...?
Možda je on jedan od tvojih frendića, a da neznaš.
Možda ima veze u SOA-i.
 
Šta smo ono rekli? 950 SE? Da, 950 SE. In a nutshell: fun factor milijun. Terenska sposobnost milijun.  Tsunami. Bomba.  Nije za cure. Nije za one slabog srca. :0648:

WI46xRtjbl4pMEzhVyUZ-AegDdEAuNm4QIV044rozfpsGwXKq599B4MZqfrHuuYs1AyzIKGUigAL3UjaGxP683bUGMVjjqZYBI5jHxor-7jFKeNUfmOfo8dwRuoHeSybPwWizPEvgbaD_Ut63hTC6TLIZuPDhJbsnen4uHbedB_3e-sSCwsUYWZwzuJBk1RXFFSJPX_fw87QNXpPw2WjjxIetCz3GdAQ_xyIqpienPW8rEr7oJ9Kgz-PZ6N4gFs5espRvfaCy0QBikhoX2J7Mcez7AoIGCR6QxKCNfcvhuwOo32lZw9ftk_B-uW4VWWR-wQiV-rQMN7SOa_1xNhh7U4TPPLknWiO4Yt0EZEbGvvuXz2rcvMSO58cLNCFzIEMiBerYHwl8H8fWz7MxpT_g73YQ4TS0mUsDEsq_st8l0u8OJNBYzJpBei8b5mBy0gbGNpdcm4cnOKTjwhxXiW_P-xhwdrnhiNMzomNgcuguIaonMS1HfEvoRXbe1WKhxnSyK-ZcjqO1MBah5u2j9YiEBbGFEXb1yPUyuKXuWAfHRIx5uX-_QvNUtROg5s57B1TO_SDhik4Q09veQgB5z1U6oava-rjLO6NSWA4wcy0ORWFviDfYpnFAo3ug1Jz_nKw7FUVQe-0PVGxpLrllsg0BvCGT4WjKOV782706Alts5tu5NkUiCqyAeqWA4gdNeezhtKgoP4_kmRR5Tlq-lwVclC0UJJJrcGOzpj-lw_IjS_wjxI=w1221-h915-no


-wjdVLGsVizcVZKXrLJlznPn9AJFHk7D5vhhEBzZ8CAmcguF-UeTzQyO3vP80fx3IsISeJwko2vvzNrEfs1AxmVpOOhZXHIWU7z7owSxfhsNe6P4OpzVRqaHn6uPkudcCkRkoYYIYSug7BAYBGc72l6KXsgNmmgGRONPI1s8qnI1yP30IEDim6xk8Msr52IFdZs6dCtzzSZmCNdKyd7HN6a6ZnESImb0BIVXNFuhvYOLEeZlWes02FhbvOk7xaESsoGW4GsI_rOVErYUvyWgnOCcokzMXpFO7vcE56R6VSxzUEu1kF8yYDg3c2a_yrXR6X4cLwzJQc8KJ9NZL0NDyWDh9LduFT59a--2keJ26-5uYPwCy91lToEvzcQoaUlOJKq9y8SH7cS5MVMNgc9WgQhA6AVVr_mf4qENdNW8hYCOe7tNkHTXK-lwLHN1wMCKUeeRpwC-V-5pleOrSN6ZMTvivURDbJ1rjT5pjYpMkIKaXMlG9c7OiviTSsp8H9lFT9ZhiH13OHpMQLO0g1rAgvzjtvtZp-exzMQKc1INpNzyLFSNJRlZpSNq0xKHtp6RERU7I9DgqQh6bmnbbD_hAAO-885TD27GaE9IxH-kI2pfKjdBqme4JX4UXBO7uEB_aRGBtjOWoTnFgqssa34l3Xoe9wEGSUBZUWuxgtH4fytDR788Q8lLNmqaXE0MPW3oMzIrvJpHyxrLziR0-5tgIFHjkdaZHwLf0Jx1hLkb_dSgHsU=w1221-h915-no


Mjesto zbivanja: ŽuNberak, koNbinacija soft i hard Benduro track-a.

Ovo je Flendriks:

6lQimRp3NvAk6M9Ts9g1umsRCtgOoXCVmnJrbdq3EYNMn1xFJ94FhauKrEpyhPuFvUUTRXpIfjH4K3Z2Z5oX9TObMJTVqFlmpEh_Hi-PQRrs497nCshWyIWc9REo9dE_QqvddjvBmcgcgCFHfweMVdhfjhqamPjFlVCg7yKIPAxWf198gCAzRmrQI6Dl4G2-6Dr2WNwAkgkEp7b8ajHnz6r0Mpr1sVG9GBlqCbE-QsAMS6lwwVjqdbZyo_A-F8HCgDlV5kIAVeaLbU5LLoWSy68Pd19EUyIcRH2pj9dZd37nZfN11hEGmh-0l4MjfaF2LXXvu58LPv0dEVHU2Q3Vq3ZrHRf8sunNTxN9HxB2r5LjYy_-6MpBSGO4j9VjSj-1N-vdlHPA4KbxjocTfc3LDwnD-iRBcMFfkPMiqDg2R-1tzLBrPDSA8pcG2XCVHxBNVIuPjzV2lAF5Qwt5mYHhHsvdHFrVWIRSDv1WX_pN2IIPY_n6mL_zFY24XlXy-eIvLQFNwO4jAfPVl55SBiwcNGUCZWy3Yj_gJDBdt7KiiwZwIU6IrwxCHxl7jhJ_FfCVDZyQn09htICUP23x9WdjTSO5WwAyg72OCqdDf-Si1_VaJWvqEpKcuVLEMlf67KZvPnx4PgyG5wBIauwELhF7SDVvc48RbUf8SxBOOqF0GUcaGMnRQQTnOJPYPi7PbB53VoLavoN5bnJpafITnXvHAWZIJ_0un1MrRQi5faPRrarXodg=w1221-h915-no


WFWUmDePCGqd8tbFEyM4sk8gfMmftJJwDJuzSyLKK_9ptJ0lMCE8sxdNCjkZdOPIFWHC3IkoLIuEvZWa-SgqLgQoWOj9gnubilgvkMHH8pbhcwkRfKRwrkizxK2MwEZs-M31DTWs31Tf2wtkb9wiP4WhTGpusUVMXYlqKg_hrQQcauYkNY31Qr8-YpAPj5w8WLEyXgZBWMDizJ9sm_NfflV0KNzxUcJtGmqJmW0CTq78PwVJimkXhJIq8i9-NLlGV3y4onSpe1oRosVihlAsN6MUN0kLbt0RXTMKJLDGfeBMT-_pSErJY5E327TsBJpsPxSYo3xxISYXGNWOJtIu1PO_mBHOENkWyXdnNaaI0jzBha9ZXeHry0pfSDKdr7Bv-q34kxj0fG8lzBIe4TVd5y64SzVHeVhwjLjWGggMn3oF3CC6GvRJZOabmYNI-XVSYaVDNaRHqV5ao1T1FztpQBLfSrfFU_wRbAZmIaoxmCZ1vrxGmC5lGGRy-Z-v2aA6MBrqYbgukJlKJxOc21P7bowjo93L3DoDiBA2bV91Gou1ZdC1bME8aF5W-Nq-1YHmf2N-f_TL-cWRmdTMa8JtT0B8_0h8DxauBqpOzTarAEThSsH4GCbJdEFtGkUw1DDkgrSdb4NdJOEmG7BD4XFgMtsTuFOEcTR_SoA2Po9LM7lWIDKz23vCoFB66-bPkWAL6Gg4_Q-LZrKskn3q8U9pJbRku4-BDONoOi3-IspjIix5BSw=w1221-h915-no


On je služio kao glas razuma, da se ne polomim odmah u prvih 500 metara. Nevjerojatno je koliko SE izaziva na budalaštine. Konstantno imaš potrebu biti u "full retard" modu. Ali ne možeš, SE će te pobijediti.  Samo najiskusniji i fizički najspremniji mogu taj motocikl voziti na više od pola gasa cijeli dan.

Cjelodnevni grin, još se cerekam:

swoY8SAr4WJyqJHSvZ9BFrDGIzeNrbx2mk-9S0HEgBrm9wfKdUWYEnL3e94efqWyZJYFUART3oVUn0G2vf6z6BLqpnnH9_Mvjxg0tuXfAfJ5XlyZNfzyntdMqFTaqBxe1avvFLv15eEUcb5_fb6guTwbRI69tBmx-za2vuSXqXd3LLpqBxMbs4bknKKq0xbAn5Td8fIlY4_9s6PAC6lqOUkT0z6ozM4o3tw5FWGStGzZr2Ql92pKQOlDWgai-C5J9F_7oL7QuXCKIfmWkcop82GLA6sh3LTZihFRqk7k_fkZVd0BkxCz4gXJN0l1HDpTIJFV0rIviocp4T1CCnmDZTnGie1uXvLnwPtHL4sxe1Z8uaOqku_8o7uZpH2lEBtGLPp2AhDAleuSORTlumiEGI4v9-BpJFqUYbClulqey_u_aFw6mx4_oVemPHYvayGQkqmJmyiC5jXuq608g9FT_nXmJBFWyJWdNYtFetfamc3LDKu1Z3_YDxIbuIvZOMoaSGtUfAEodSJSXo8LNEaojDU27XL-d5wmcfBJD-PKnxVu75zfUzzvMCdJ3vqvBSVyUp7vH7xn7yB6176GMoF-wOOEJjqDeT4tjewIWffFZmvUFU3essWimrghyQHdrJAM6_QAhCek1_eKTlu7vs7girkfCjo16V_akliJlaiEp0d4gQEsO77RJctjkShtwNxH1Vxvq1P3JMGGKhNk4ig2FTRlGHfQjDHr3XRUFqqGU3_LVRk=w1221-h915-no


I tak', počeli smo đir onim usponom od Eko Sela do Jarušjam ukočeni od zime, ja još i sa svojim već standardnim problemima sa leđima/kukovima. Tu ima ona jedna slinava sekcija sa skliskim kamenjem koje viri iz blata - taman dobro za ugrijati se. Nismo jurili, a uopće nisam osjetio da sam se morao truditi. Walk in the park. SE je to pregazio k'o plitak potok.

PnP32RMJ9nxkAWSApa-ArBn_XczNwqisFles83Sx-_wOPd2HrStsDGZ4IPHjZ7hDj8yFixLsh7BiXr-0EBMqaUchKzukwStppfQErrzOKYRUzUGFBHRCbtcWkzNSBsAi-4dMVXt4ocKnzDbRyEt3d-K6veW7Teae7bsOiiVAQXe5hplWCAtYTVY3_RFie4KVbBSaORn33QPHkRHGUdNz0ghdKeJdofSZg56F2OppbgsIdfsYAaeuCJH14rusLGzGZnD8qtuYzQ_H1UhzMWz0zWRkL1rE5PkPyjigZCPT9wBUumVc53MdiZctpJ3T80Bei6j9w-CybaLb97y97C3mLxXMuhMnWXmmnZGXKRrBxQSvMncrUf2NzFvDvD-RtMEfFaQhCgfFvBd9UWHlwfdKgxe-9Nh2GnrsayXNVAVMDFFIrBwlAqmB9SFTKioGiSXdZEMRDgc_wTd4ladOU8JP_B73bx4c5BzbYkeWynHbz6_3HCjzXKi_6ASWMMrAHE8HXrpewwTNBN5vhhtgs9i1UqNB5_MSKcVtb3UrHX94ww0gqwuYTyOt72zsxQdfhrdr34K-xibEN8F0qr9jLQQy1t4oeyEknjm-VEj6ihpNHXzEyeKP5qd8hkepZaAlHwFUsVeZeOl6W8DCEH9HSqoZEtto5MSZ01sPcr9J1uI4V7FhyPpTwigb_n4_dASyimcYLGp6QATdX9HgXPbdXIpyQGAb1PtQuIs-Dei1zKhZnZsBER0=w1221-h915-no



Da odmah napišem: za one koji misle da je SE samo olakšani Adv - nije, on je više od toga. SE je potpuno drugačiji - drugačija rama, drugačiji (strmiji) kut prednje vilice s kojim jako dobiva na okretnosti, centraliziranija masa (spremnik ulja je puno niže, baterija je po defaultu pod sicem, prednji koš je minimiziran). Na papiru nema ni 20 kila razlike između SE i 950 Adv, ali u stvarnosti je dojam sličan kao što sam ga imao kod 790R vs T7 - na SE imate osjećaj kao da ste na 50 kg lakšem motociklu u odnosu na 950 Adv. Sve nabrojano znači da taj motocikl 'oće nakolo. Jako oće nakolo, svaka grba na kojoj bi se na Adv morao truditi da ju iskoristim za lansiranje, jer nisam nešto dobar u vožnji nakolo,  ovdje znači smješak na licu i wheelie  :0648:

-wjdVLGsVizcVZKXrLJlznPn9AJFHk7D5vhhEBzZ8CAmcguF-UeTzQyO3vP80fx3IsISeJwko2vvzNrEfs1AxmVpOOhZXHIWU7z7owSxfhsNe6P4OpzVRqaHn6uPkudcCkRkoYYIYSug7BAYBGc72l6KXsgNmmgGRONPI1s8qnI1yP30IEDim6xk8Msr52IFdZs6dCtzzSZmCNdKyd7HN6a6ZnESImb0BIVXNFuhvYOLEeZlWes02FhbvOk7xaESsoGW4GsI_rOVErYUvyWgnOCcokzMXpFO7vcE56R6VSxzUEu1kF8yYDg3c2a_yrXR6X4cLwzJQc8KJ9NZL0NDyWDh9LduFT59a--2keJ26-5uYPwCy91lToEvzcQoaUlOJKq9y8SH7cS5MVMNgc9WgQhA6AVVr_mf4qENdNW8hYCOe7tNkHTXK-lwLHN1wMCKUeeRpwC-V-5pleOrSN6ZMTvivURDbJ1rjT5pjYpMkIKaXMlG9c7OiviTSsp8H9lFT9ZhiH13OHpMQLO0g1rAgvzjtvtZp-exzMQKc1INpNzyLFSNJRlZpSNq0xKHtp6RERU7I9DgqQh6bmnbbD_hAAO-885TD27GaE9IxH-kI2pfKjdBqme4JX4UXBO7uEB_aRGBtjOWoTnFgqssa34l3Xoe9wEGSUBZUWuxgtH4fytDR788Q8lLNmqaXE0MPW3oMzIrvJpHyxrLziR0-5tgIFHjkdaZHwLf0Jx1hLkb_dSgHsU=w1221-h915-no


Enivej - agilnost i okretnost: puno bolja nego na 950 Adv, a u većini slučajeva u rangu 790R. Zanimljivo: 790R mi je bilo lakše u mjestu okrenuti oko noge. 950 Adv je nešto stabilniji na velikim (100 km/h+) brzinama, SE tu postane malo twitchy. SE-a sam sa puno manje planiranja i poteškoća protjerao kroz one strme serpentine blizu starog grada Žumberka i prema onom potoku.

Na par otvorenijih dionica sam mu malo dao papra. Isusek mili i dragi! Taj motocikl je stvoren za puNpavanje. Ergonomija odlična, skroz napadačka, ništa ne triba budžit za razliku od 790R i serijskog 950 Adv. Gas prima brutalno, ali baš brutalno. Nema šanse to prenijeti na podlogu. Možda nije najbolja stvar kad bi vozio na štopericu, ali je jebeno zabavno. Motocikl ravna sve pred sobom i juri.  :0648:  Tu i tamo pokaže da je nervozan, poneki kamen te malo izbaci iz putanje više nego 790R. 

Molim Upravu da montira amortizer upravljača, to bi tom motociklu sjelo k'o budali šamar.  8)

j_EW45qnotRUJyiWrKI-7Ipg2OlCathUAfsaZBVmxzjU8xiH9Ee7oDLC0xt0ugiQ0LPyd-O3nDXOa-qUNF0yu5pm_ZitvzULlzaImImv-Lvqed1fi_Ni0SD2tvBfllzO5fVG8xVXN1q8neyXh80-ak6eR3JQtlz73Zyu7KVytmY0WYeUn9JPeiiF5nUgXu-i57SX-TRYNEXoLk2-wUZPQsb3kTDrpgMi9yyxgKqFXr3oz3pjIwb3OW0Lp1v3UPW5v21qgMo0u75oGAkIBZZWbygp4lChCy8Kyh0pw7QFRya91C0EOUFLeCmZTqQZRQy9nTWT4TtIIqtzgji625toNR29ON1UEJX6iWzRS76h-Be42xQ46GOlGR95UY9xx_Ol2u-TdlIlCMeqcRhrJ2h5FJCjdzMBXFtAgK6-b2rq52-FmIuMZuPV5KSq9XUzfDh0mL0eFS4hxJAcVuSM2cLcaeHFGlvZsKXlonDajTfTG_HduBA7I3Z_3jQ2QQJG2zzCvboCNBYjCDsauVGFwy2X35tykvtBg1T-I1IN1I6Lp7gs6s3JR8m0trEUo8PhVtfoYwZ40IMMHKz5140souBIObN5W-Fp0RZ2qHdHU9yvN-sQCWoORzAKMfb1a8wI3o13-xrbI1mNj8dfHVTq6OxcCV2gzCvUyd2BGgYaBCfbi6uE1DDHiu1UgdDU5bwwXVF_BC-7IcW1eT_yaPPxFEyDf_tvQiingLt5j9UMfapsuJP2sQw=w1221-h915-no


PMg35UXbbqVP1I06aGWJC9lwoZ4MsDg7xxRMdY3hZLPV1cL8ndbPBiMkRqxBaflDKS6dyp6VNEhtWOeHcnVBjSx_pNYmG0weSc6BsMdF2LNlOI4WMIF_wEypdn4USzVx1Lj5yIXfODg5vR3VcBpxkk9IE5TkKLV3qVTnKGJBNHYaJOrUI70qct_8MgYjCPRaeWtvvt0om_9XiEbCofseK-etSWc2db-a9stGHHRPuq1Es618WyJ6rjuQfGbd3El7kLNHLP1w8x9cdEC2H4GGF8PLBu_be4Kp-K87oGS0xMcJldusdymaF7DCUw1Tr8B7GQup5N0EB0iHhXxCrVonuoJcXvNl_ABvvDklN6oORl7PM4B4AhyknUVfoU98heeX4LV96SeoyQP4HM0_jIxUeY7Kh5OdiVj7ZP_vvO8zCWjoeDiRfSKSoNq1239h0PsUdVjOetr4bgMU2n91tmw4XSK-e-4ahojNP_uMvDkpCZtIWkOzRxXbxGNUoskfk8fyYzYvpOmQ8yAan0WAWfMYS2cxaZSw_cCF9ZvNItkGegGLL2d-BtB17PF87yJbh0Qi-aSgmCoq1pcB8veOTef1ltQ9N3ndW5Sw-YzbI-4HubdjJ0vh31JBQzD0xnwoRf4EmXIYlN9ALUGfwr8hj2J1zWB0wF4fY-HIMUuCx-9Dkz2pjRvO3yvW3gOc5MEGi27GMggv_Tu1h6ApuLJPtBJWjgVJkdDkGejWiFsVXFhma5AY6mM=w1221-h915-no


Idemo na ovjes - hoda dovoljno, bottomiranja nema. Na pravim džombama je dobar, popije sve i uvijek, a na malim neravninama fali "smoothnes-a", ovi novi ovjesi kao na 790R su ipak bolji, tu je tehologija očito napredovala. Što naravno ne znači da je ovaj ovjes na SE loš. Dapače. Uz dobar servis i malo podešavanja, bez nekih bijesnih ulaganja, da se to dotjerati da i u ovim segmentima gdje pokazuje nedostatke bude pic-pic.

-RxyxnStCNu1wtAjlgYFtcFXxcvlIT4ZROLXqKG_IaCd9q0sFSN75CjCBokWILOZl50QIN_s5kizTmdka71QdN8hDMGZaMQqj6dI8Cg-_5dLEkRuCBa_Pfk7epH9N-VlsNIFOc7WbezAe7XVcBK5jAaZZcOez2ogl8CeKs4krWpXEb9opTA9kykka1bmcUIDDB4vpf6MRoSuqE5x8XS1hyB2fmXEyIcGjT9a7ZepSDt-93k1TT89jAGDiBcI7IVMbXP9ieRz4NgwSh4mEH8lnCbRWIZNU5-HX6UUEa8kGsgJN98gn4p3h4L5sa51AybGQoy4Ovr6esPE7WDs4tc6Bc-2u2mFGRGakatB-bkrz0GTnhdGXC22yNgvkdNxR8aMllUqSsqs-wGh-KnOe0jJqBBrl-N4OgFLlFimDBJQJNRFSPkMmb78MsCx6cQKvkEcWL-J5_6lyPjfW-NdwNxdRROxpKk7yuO9CBILcpKSIYr5GqkzjeAES9r5zTwFsoT6AVQWkSwbGO-ZEhXj6Je5bHjgfXX-zdg83K17jKRMlPjh5mPp96qSzcDkcBVt28SFSU0ZYRgJIAN0xMLHwf6Afz3eLCXroI00CoyxNp9AB5QYHhIk1j9Mxvvtd0YOD2YjyKgzQ9Op-mYiizLAKA_TGAZYbksXkFXR_lHbTQJxi6ZKrOfYqTvLSV4axAd1n_kEHMnSE7uEjFt6dF8QXUJKDR39b0PDUOSadAj-I0ldB3bjAEA=w1221-h915-no


Mašina.  Skužaj nova tehnologijo, ali i dan danas biram stari LC8 V2 u odnosu na ove nove. Jebe mi se što više troše, jebe mi se što su vjerojatno teže i imaju nezgodniji žiroskopski efekt, jebe mi se što nisu toliko elastične. Ta mašina, sa tim zvukom i instant odazivom na gas,  u tom motociklu, - to je nešto neponovljivo  :0648:  :0648:  Objektivno - i u području mašina su stvari napredovale, ali kada sam nakon modernih 790R i T7 sjeo opet na klasični LC8 - odmah sam se podsjetio zašto toliko obožavam tu mašinu  :0648:

kIo1u68vtfqkvf1oThJyZItC9jwGTv6VpoUh_dbq_FUb92eEwSDo4kG0u6B8FeD7DPNt41SfH8q_M4W6LgT63nm7vLtw-eMYrufXQNtgFzQorkhtF2LH_8ksoYGnpW7V8Jo9voDmAvEzM7epnGuipn4kOegRQQpSoLLHqbGVmbx1ZK5ByQDPUmB4uBrH93rt6EtQN0f4l_BxTX_QEWTZCO6XydGqhtrlk9aPprUiZYkgB6maK1GfsyJchxgx8i1yOgdnx_f6rR9yRtaP3s9FNbLYQaI_B4jD0Aa54xpqwFCoW3AxCk4a3RmsuWFFoDkMKvEMJjaNCElbicEkuFk_HsEq7olc6K8lGre0-As0_-cy_uFRBjRTFF6b_tuSMKqswTflBf329c00vBgzUEq7eTlzkDoMKbqBO7AtgExQwn7xRpQdy3D4CtItMGwJFmVtKm4AFwzoRQuNhRuGTfdema2JATQSPkGXlwNBRgS_uHuEc444nQBXL_ZDYJAyy6PWrNzZh9gde0sHgQOXWFMvE2-bxjxd4-0AD7NE5BvG9TLVjJZknXw9urXwCCRZPBqQjyAbpP6mzYCOm3vyZOyqgJ8BVLcU-KeLzgSRwfA-RyLDK2rf5NfoHGqcpjmHQH9sVQlXD1NZwSKEx5lnVECoTz_MhQKbNMgaTcWhPaX6nMMXhlcFz2unWo1v5-XPUBZSWWHKd4n-68mKIONzRZDGY2-OV-10kVpXWYQ2OYNtuNBq5RM=w1221-h915-no


Kočnice - na off-u dobre, na cesti prednja jedva adekvatna, ali obzirom da se ovaj motocikl ionako treba voziti na prednjoj cross gumi - to je OK. Modulacija stražnje kočnice bolja nego na novom 790R.

Uz 790R, kojim sam i dalje jako impresioniran, SE je najsposobniji 2 cilindrični motocikl za off, a puno je sposobniji i od mnogih gej-iš jednocilindraša. Samo nema s njim pimplavo.  Kada bi birao s kojim bi motociklom išao ostvariti najbolje vrijeme na reliju - izabrao bi 790R. Kada bi birao najzabavniji motocikl - bogami bi se dobro dvoumio između 790R i SE. SE ima neke bitne pluseve u odnosu na 790R - vjerujem da će na njemu biti manje štete od padova, manje stvari ima za pokvariti se, ima ljudi koji ga znaju u dušu i po defaultu dolazi sa odličnom ergonomijom i felgama koje su prilagođene za off vožnju.  Najradije bi ih imao oba u garaži.

TjQNc8WijkU9TuGXQA6TPTOl4WuN5WfOULNzglOpXCMi59yVqJ80oVJaFPi_1EdgLKfQgAQsgsgpiCJpob5ZvPT5TDz1q9yLWFjlDe8xfhisIovTSY5kJ7DD9xyD7lt7EnG0KqztrA8fJEbGLJecDWdjH66nVBAktwC5LP4aBzBfKCG_rawrjRMsfVpBwne9V01NAwCNS6AeuVNVgk9WCT9lY0YE2qFpKNo4GezaIBxl6ti5qk7Pn3prw32iihowWgliyKGnkbbPfEFMLK3qi_s0w_FYDRWJ80i0kJaeRnfOVEGqdYNRhxg6rXDwmxHT7r0EhExd3hfNSZBY3ARnSXIePIhIXOWQOpFXn368vPPOWuhbomwnvOMIVj0Wx315Y8UgxZQrMOEq0bV4Fqh-QF_iYQKrnMzk6moOUbOYmPb4kmBPGh_SVz8n8p_LqMK-7Aaywcm5XtfP6Ys1h-5yzlW7CLjuB6HATDx0cWqU1OU-PcFWp7KHf4qkO3EvScQA-S62fkwm4YqeHSD3tw2lTyqa9lFgbu2UCQsff-cdbMiOUPrOE6-IUfxTxjTB9Sh7xTV66Gp0O5xUL2604tKUoW5iVj3XinnotIfm8io-eUUX2iKMHOZKEaBizpKn0W6X4P3hbft_dAvyWQf_664W1WLX3kuxM2jd4wJvDyKxbjZpmZRjqYcfm6Z3QUDw3PEabTMLvbRtplPUbsPVVDh1RjWAYkG0N9kv_hs9D18UZ_FbfEA=w1221-h915-no


Što još nisam rekao? A da - domet i zaštita od vjetra. To je valjda očito - nije u rangu 950 Adv ili 790R. Ali obzirom na ostale karakteristike - sklon sam mu progledati kroz prste u tom segmentu.

Bottom line - ovo je jedan od onih motocikala gdje možete navesti sto i jednu objektivnu činjenicu, onda to sve ignorirati i kupiti ga jer je osjećaj vožnje na ovome jako jako poseban. Petnaest minuta ludila, ali cijelo vrijeme. Full retard mod.  :0648:  :0648:

0d7FQDCLLs5P9kGp8-8lwEAX5dM0O6PSTYQD_a8rNdeTQ-QHKnKbpLXdBuZgh16PVRHVC-auy5FOwdATQyfr8rFzvssjQD02ueuTG-3ICkZ1FDJUJv5GUbDXb0KUEF8vt5YRQkGw11uGEasV1yeXWr1j9FjSkUWfV_TnISExKQ5TJ8Az4vfiDAOSA0wvqu0kPsbkVIam-TblTTKJycru-JKzWLZNEgnm48NL4qrVzLXPeD1vGWc2cAlaDHMdfuuU1GFzGwtWF52Uaq2nGM1caApMCy2GgWru0BP6TKPPUoA2Po9zkvNi-ryY7JULfb2bjersGsTMCMVDPJm08pwpqRKwTWfKPF0GntLYZTRjuHM51VzLPmkRu6sSc8lkIEJveLdeNcsapFBw2KTiWB-s5XtegiWDs49ejD3HOQ4LmelueXJ4a-Mzmr8Ok9r05ZgUKASo-gSbjqwR7f7rRVBO2X_IOFOesFodHxYUcjRj7Z80M5KYmTEPiDRKE_weSzueY0NivR2gJTOTq4Yq7rBtql3VU_Vwy-7N3aqDiVIz_pfKgbeCCZas62nyr0TG1Fc5yNe0nDA2DdLCi7FV6WTIbX87fbJc0C706ZL3deWYrMClCDvw6fv3YHtgi66JhfNfkPe5iThD-DZmY5F21C1pS3t1kg0kc-Ug9nsabnOyxunGkpKXocwrDoxtF0b4BYhUwYfEAi0a6au4h3tHEOoCH-O3M-2e42bgQUDYjAikTwQDZ4Y=w1221-h915-no


Skužajte, tok misli mi je danas malo zdrman, ali ionako se o ovom motociklu ne može niti treba pisati koherentno i razumno.  :0648:

Za one koji vole angažiranu vožnju i skrenuli bi sa makadama i u teže stvari, a spremni su učiti i tu i tamo se pokakiti u gaće - top max!  Za one koji bi se taljigali - preskočite.

E da, evo i dva skroz kratka videa:

https://youtu.be/pTA5vxqL86M

https://youtu.be/PJSG-iONFkU

Flendriks je nosio kameru na kaciZi. Pa će još nešto izrezuckati. @Flendris -  ne treba napominjati da ćeš objaviti samo one zapise u kojima izgledamo mačo.  :mrgreen:


 
Dugo mi se već formira misao, a sad se uobličila.
60% posto svega toga je u glavi.
Đaba testovi.
 
davor_77 said:
Kada se bacaju motori sa zgrade?

Iiiiiiiiiiiii imamo pobjednika! Najvažnija kategorija u tostiranju izraubanih motora za upolje je, naravno, bacanje sa zgrade. Kako su austrijanci jeli LSD kad su razvijali taj motor, tako je isti uvjerljivo dominantan upravo u toj kategoriji. To se vidi sa susjednog kontinenta i bez bacanja motora sa zgrade.

Ostaje još tostirati XR650, ali taj ionako nije za bacanje sa zgrada.