FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA

davor_77 said:
Napokon sam skužio poveznicu među tostiranim proizvodima. Svi imaju motor s unutarnjim sagorjevanjem. Imam jedan ispravan vanbrodski motor, pa bih volio da ga usporedite s ostalim ispravnim proizvodima na testu.
Imam i jedan neispravan, ako želite uspoređivati s austro-indijskim kramama.

Ponavljam, samo za Dadu1950!  :mrgreen:
 
lb, vjerojatno si upoznat, pri predzadnjem servisu je promijenjen prijenosni omjer, sad je nešto blaži, prije je i bolje reagirao na gas  :wink:
 
miromax said:
lb, vjerojatno si upoznat, pri predzadnjem servisu je promijenjen prijenosni omjer, sad je nešto blaži, prije je i bolje reagirao na gas  :wink:

Znam, i nalog za vracanje u prvobitno stanje je vec u proceduri
 
Flendrix said:
zašto to kažeš?  :misli:

Pa rekao sam zato jer se XR prestao proizvoditi ranije nego su se neki ovdje počeli voziti van ceste, a i primjerci XR-a vodenjaka s rally kitom su vrlo rijetki. Kako ga tostirati? Jesi kad vidio kojega? Na slici koju si stavio je veliki tank. Tu još fali stražnji tank, nosač instrumenata i komande. Sve to je imao jedan kojeg sam skoro kupio prije nekoliko mjeseci, ali taj put je razum prevagnuo. Čak sam neke slike poslao u upravu enduro-laba na vo-cap. Ako ih već nije izbrisala, može ti tajnica proslijediti.

davor_77 said:
Ponavljam, samo za Dadu1950!  :mrgreen:

Ok, jako sam pogriješio. Sam ću sebe ispovijediti kad ulovim malo vremena  :mrgreen:
 
Da ostane zabiljezeno pred svejdocima:

- ja sam se razduzio od SE-a
- oprao ga nisam jer je isvedic inzistirao da ce ga on oprati
- Garmin Montanu sam bacio, išla mi je na žiFce
- za crack na rami i rupu na bloku nisam odgovoran, to je isvedic napravio prilikom utovara na prikolicu


rtGM5Yfon644THxVl-MT772cF6oyQbaZg-CKdiqChHYjMK4qTi9jy0N6ZsTGCzPL_iSPPqLTdoL6AOCkOJTEIcfZAcEVbbQ5Atbdlm-uO1Okg1pCV-S4wR2WqFmJZgfzr-i6oMrbXQew48CSW9QD7NoT0-SrMGvMUhLSeHiG2fRgx9B8tsVUxWC-dL3jIbP5-Z6KmB5A2ZvzAWIlKg0aVvSqZsVb10Ok9kOuFblbwJxYAxBvfo1OgVpSYVe0r9QfBlkvPjrjnaK36P2_rKO60I9BteQd2jDqlaDP3F3nCDxw7BXF7DkwMb_S0A6L9G3CFYyVPv2z6XNzuSL_AsSGSQNrMdqJLTRwRZ3qHMH6NfYci6HJ7U0lwIy_-Rvdw8oX6JieSA6nh0R_QrBSTp2noT6C-a5zvSHsgqs0oihOJNunDreARwUD7Y5aV6w-x7odJm0RBJVTjAimmkQG3BNLwEh1pON4gBD8okqwyqbbBFxPEp3CewCjB-FIXs2oNeUSEKDXblkTuTuuchGAMxDB8QiyMVXnSB1Gw4WhD2t2iZxTvALAwvoyK7JayeL-cCaQw_dvkSQpkYE8HWnqbqnlvBAP1Woo7iiqQviVDauhVkyUG467CuwkumJyl_cpNQfha-xHT0EUHrLW3UrVfw2ninflURgWuaLmgu3VZO7-Bl3mm_uqtio40FnhdRRekNF77p0kbgjByTPqmBw1zBacUbBQ-kNnqkDkealXLGo5mhMiQvM=w1227-h921-no


 
950 se iz 2008 ima prijatelj, prvi vlasnik sad je nesto sitno preko 70.000km
jedine zamjerke su mu prednja kocnica kao sa bolje bicikle i autonomija kao da je hard enduro
 
nece taj na prodaju uskoro tj nikako, SE se proizvodio samo 2god i jako ih je malo
opet napominjem tank od 14l mu je malo... starom lc8 nije mrsko srknit goriva
vec nakon 120km se treses di je benz stanica
 
Frane said:
nece taj na prodaju uskoro tj nikako, SE se proizvodio samo 2god i jako ih je malo
opet napominjem tank od 14l mu je malo... starom lc8 nije mrsko srknit goriva
vec nakon 120km se treses di je benz stanica
Ja se nakon 120 vise nisan ni tresa jer san osta bez  :LOL:
Alera fala ti za sve  :mrgreen:
 
Dakle, debilu 950SE ne mozes voziti kao DRZ400

I tako sam pola dana mrmljao sebi u kacigu nakon dok nisam promjenio nacin voznje

Kako je Luka napisao sve sto treba o ovom motoru nema sta vise da ja pricam gluposti ali neka, neki su se izgleda zazelili mojih gluposti.

I tako mene nagovore da odem provozati 950SE, već sam imao u planu ići na Papuk sa prikolicom i DRZom pa rekao ajde povezem oba pa ako se pokvari KTM barem ću se imati na čemu voziti.

index.php


Prvi dojam je da zaboravite 950Adv i sad zamislite nesto slicno ali potpuno drugacije. E to vam je to, znaci omjer kuta vilice i predtraga kotaca je takav da motor skace u zavoj na svaku promjenu tezine na fuzicima, prvi dan sam se samo navikavao na to i u vecini zavoja sam morao “ispravljati” putanju.

Uz to dobro dodje tank imati cvrsto medju nogama jer ga to smiri i olaksa korekcije dok stojis sto nije problem zato sto je tank tako sirok da kad ustanes sam se uglavi, na tebi je samo da lagano stisnes koljena. Dok sjedis mozes se opustiti i iznenadjujuce koliko brz mozes biti dok tako vozis, valjda tezina vozaca i nema puno utjecaja na balans dok vozis po ravnijem terenu.

index.php


E sad, zbog toga sto je tako lagano mijenjati smjer u brzini nekako se covjeku ucini da je i motor lagan sto te zajebe kad ides kociti prije zavoja i pretvara svaki osmjeh koji si imao na licu u grimasu dok stisces sve sto se da stisnut jer kocnice su definitvno slabija strana. Vjerovatno nije toliko do samih kočnica nego težina motora, podešenje ovjesa i gume koje se koriste te tlakovi puno utječu na mogućnost da prenesete silu kočenja na podlogu koje u slučaju ovog motora nisu blagonaklone. Računajte na to da svaku sekundu na gasu morate barem dvije kočiti.

Ako izvuces zavoj mozes se nagraditi adrenalinom koju doziras odvrtanjem desne ruke i definitivno nije za ljude slabog zeluca ili zaostalog mozga, djubre katapukltira u kojoj god brzini se nalazis, nije bitno, ionako ce izvrtiti gumu i potrgati ono malo cepova sto je ostalo na njoj. Zbog valjda težine i dugog medjuosovinskog razmaka iznenadjujuce je miran pri tom divljanju iako bi mu dobro dosao amortizer upravljaca ali to prepustam procjeni novog vlasnika koliko samoubilackih nakana ima sa ovim motorom.

index.php


Na Papuku sam većinom birao šire utabane šumske puteve koji su mi nekako najviše pasali na ovom motoru jer ventilator se odmah pali na brzinama ispod 20 a neki singletrack duže vremena možeš zaboraviti. Ali zato ako je širina puta dovoljna zabava je zagarantirana jer imaš prostora da se igraš sa motorom posto kad odvrnes gas si posvuda samo ne tamo di si panirao.

Nesto je bio grub pri promjeni brzina ali to cu pripisati zapostavljanjem servisnih intervala od novog gazde i molio bi da se takve stvari ne ponavljaju ubuduce.

Zastita od vjetra nikakva, sjedalo tvrdo a potrosnja prevelika ali to i nije svrha ovog motora, bit je da vam izvuce smjesak i potakne lucenje testosterona

I jedna slika na kojoj se cerekam od uha do uha:
index.php


Molim upravu da mi dostavi T7 i 790R na test za usporedbu
 

Attachments

  • IMG_20191013_124126.jpg
    IMG_20191013_124126.jpg
    1.4 MB · Views: 630
  • IMG_20191013_171644.jpg
    IMG_20191013_171644.jpg
    1.4 MB · Views: 654
  • WhatsApp Image 2019-10-14 at 12.48.20.jpeg
    WhatsApp Image 2019-10-14 at 12.48.20.jpeg
    578 KB · Views: 633
  • IMG_20191012_135205.jpg
    IMG_20191012_135205.jpg
    1.2 MB · Views: 98
  • IMG_20191012_110245.jpg
    IMG_20191012_110245.jpg
    458.8 KB · Views: 653
Moje mišljenje je da kočnice na SE nisu tako loše nego se možda očekivano zaustavljanje brzo uskladi sa ubrzanjem.
Daš gas, on povuče skoro ko EXC, ali trgajući zadnju gumu. Tako čovjek počne očekivati da će se i zaustaviti, ali:
1- to nije EXC
2- ko je kočio trgajući prrdnju gumu?

(upravo sad poznanik prodaje jednog sa 65000km i cijenu 6000€. Jel to vrijedno brzog reagiranja?)
 
Znam, znam, ali ne mogu odoliti. Dakle čeka se EICMA  :mrgreen: . A dječaci su srbtek počeli igrati s novim igračkama...

KTM 490 Adventure

Remember the KTM 390 Adventure we were supposed to get, but has never arrived? Maybe we’ll see it this fall, but there are rumors the whole 390 line is on the backburner, if not headed for cancellation entirely, to be replaced by a line of 490 cc parallel twins. One of these allegedly incoming bikes is the 490 Adventure.

Given the amount of time KTM takes getting from concept bike to showroom floors, it’s hard to imagine this bike being shown in production-ready form this fall, but if the gossip is true, we’ll at least see some sort of prototype. Or maybe not. However, when you add up comments from KTM CEO Stefan Pierer with a constant chatter about the machines from India, there’s definitely something going on behind the scenes. If the 490 platform really is happening, KTM knows the Indian motojournalism scene is going to find out about the bike and publish photos sooner rather than later, and a reveal at EICMA before that happens makes sense.