-friziranje 50ccm 2T

mkt

Guest
u moto klubu se pisalo da idu i do 120km/h??

koliko ks razvijaju, čuo sam i preko 10ks
 
a čuj postoje razno razni kitevi koji ti povečavaju snagu motora
neki base kit ti je do 10 ks ovisno kako je naštelan to su najčešče TP Trophy (top-performance),polini base kit,malossi itd...
zatim imaš kiteve za high-midrace ili ultimate klasu TP due+,Malossi MHR replica,polini evo (evolution 1 i 2) koji ti daju od 10 pa do 16-18ks sve naravno dobro naštelani ALI da biš dobio takvu ultimate snagu moraš prije toga stavit veči karburator tipa Mikuni mx24 ili Del"Orto 21 ojačanu radilicu , bolji filter zraka , karbonske lamele itd...
napomena da kod ove ultimate klase radilicu mijenjaš otprilike svakih 2000 - 3000 km održavanje je skupa ,i puno vie troši

evo ti nekoliko linkova na kojima možeš vidjet neke od djelova

www.malossi.com
www.polini.com
 
mkt said:
u moto klubu se pisalo da idu i do 120km/h??

koliko ks razvijaju, čuo sam i preko 10ks

može i više od 120 km/h :cool:
 
MHR replica je ista kao i Malossi ghisa, samo je od alumijija.
Najjači kitovi su MHR i MHR Team

Nike
Global d.o.o.
Uvoznik za Malossi za RH
 
djeco.. najbolji tuning je kupit jači motor.... zake bacit 1000+ € u djelove da ti scoot ide 120 i k tome svako malo neki qurac odlazi i troši ko isus.. kada za 3000 kn kupiš 180 2 stroke mašinu pa ide 120-125 troši 6 litara a pouzdan do mile volje...
 
Tha Waynder said:
djeco.. najbolji tuning je kupit jači motor.... zake bacit 1000+ € u djelove da ti scoot ide 120 i k tome svako malo neki qurac odlazi i troši ko isus.. kada za 3000 kn kupiš 180 2 stroke mašinu pa ide 120-125 troši 6 litara a pouzdan do mile volje...
misliš da onda ni tog 180 ne bi frizirali ;)
a ima dosta onih koji nemaju vozačku A ni A1 pa zato kupuju 50
 
Nike said:
MHR replica je ista kao i Malossi ghisa, samo je od alumijija.
Najjači kitovi su MHR i MHR TeamNike
Global d.o.o.
Uvoznik za Malossi za RH

polini evo 2 :mrgreen:
 
Ne pričam o poliniju, nego ti pišem da si MALOSSI MHR replica ubacio u ultimate klasu... a ima još 2 vrste MALOSSI kiteva jačih od MHR replice
 
Nike said:
Ne pričam o poliniju, nego ti pišem da si MALOSSI MHR replica ubacio u ultimate klasu... a ima još 2 vrste MALOSSI kiteva jačih od MHR replice

ma znam malo te :poke:

ali za ultimate klasu tu su još kitevi Stage6 i
anthena ili nekaj slično od kojeg je isto nastao TP kit ( neki novi neznam koji)za minareli mašine
 
Nike said:
Ne pričam o poliniju, nego ti pišem da si MALOSSI MHR replica ubacio u ultimate klasu... a ima još 2 vrste MALOSSI kiteva jačih od MHR replice
pa da malonosi MHR replica je nešto malo jača od gize malonosi(koju ujedno imam ja)
a moje preporuke su eto napraviš si nešto kao ja.....gizu neku eto Trophy predlažem vrhunske kite!(Top perfomance)Malonosi meni prvi imo grešku kao! lol! prešo 600 kilometara...ma ni tolko! drugi prešo preko 6000 i odkrnio se dio klipa završio u spulji pa sam moro mijenjat klip blaa blaaa... staviš veći karb recimo meni je bio 12 ja sam tutnio 17.5 razlika nebo i zemlja! živahniji je skut odmah i performanse i sve
onda recimo staviš neku lajc rezu....
onda variomat ako želiš.......uglavnom složiš ga za po gradu....
ako ti je to jedini skut a misliš ga slagat ne znam ono do jaja! za trke...to recimo ne vidim smisla! jer treba puno pažnje rastavljanja..i kvalitetnijih djelova radilica sportskih skupljih reza itd.....

ali da meni neide 120 :mrgreen: ide hebački do 90 95 onda se razvlači do 100 a mašina tutnji pod nogama imaš osjećaj da će me klip spičit u glavu! :mrgreen: :mrgreen:
etoooo...... :wink:
 
faberu, mislim da bi ti trebo organizirat neku nagradnu igru. ko uspije procitat tvoj post da se ne izgubi 3 puta i da shvati bar 30% rijeci pobjednik. o nagradama odluci sam. mogu ti se Waynder i darQ pridruzit kao suorganizatori :roll:
 
Faber said:
Nike said:
Ne pričam o poliniju, nego ti pišem da si MALOSSI MHR replica ubacio u ultimate klasu... a ima još 2 vrste MALOSSI kiteva jačih od MHR replice
pa da malonosi MHR replica je nešto malo jača od gize malonosi(koju ujedno imam ja)
a moje preporuke su eto napraviš si nešto kao ja.....gizu neku eto Trophy predlažem vrhunske kite!(Top perfomance)Malonosi meni prvi imo grešku kao! lol! prešo 600 kilometara...ma ni tolko! drugi prešo preko 6000 i odkrnio se dio klipa završio u spulji pa sam moro mijenjat klip blaa blaaa... staviš veći karb recimo meni je bio 12 ja sam tutnio 17.5 razlika nebo i zemlja! živahniji je skut odmah i performanse i sve
onda recimo staviš neku lajc rezu....
onda variomat ako želiš.......uglavnom složiš ga za po gradu....
ako ti je to jedini skut a misliš ga slagat ne znam ono do jaja! za trke...to recimo ne vidim smisla! jer treba puno pažnje rastavljanja..i kvalitetnijih djelova radilica sportskih skupljih reza itd.....

ali da meni neide 120 :mrgreen: ide hebački do 90 95 onda se razvlači do 100 a mašina tutnji pod nogama imaš osjećaj da će me klip spičit u glavu! :mrgreen: :mrgreen:
etoooo...... :wink:

Kako ti tako kitovi malo traju :LOL: ?
Evo meni odvrtia priko 14000km i ni jedan problem (original TP karike), sad gledeam dat 170 kn za druge karike i vozi :mrgreen:

E gušta kad ga počmeš sklapat pa dobivaš kilometar po kilometar, neprocjenjivo :mrgreen:
Onih 300 km razrade u dva dana napravia samo da ga mogu stisnit do kraja :)
 
jolly the roger said:
jedno je 50cc kit, a drugo 70cc kit dečkići...
e sad sam se lupio o čelo! lol! nikom nije to palo na pamet a svi kenjamo o 70ccm ili je dečkić mislio na o... :shock:
 
Nike said:
Tha Waynder said:
djeco.. najbolji tuning je kupit jači motor.... zake bacit 1000+ € u djelove da ti scoot ide 120 i k tome svako malo neki qurac odlazi i troši ko isus.. kada za 3000 kn kupiš 180 2 stroke mašinu pa ide 120-125 troši 6 litara a pouzdan do mile volje...
misliš da onda ni tog 180 ne bi frizirali ;)
a ima dosta onih koji nemaju vozačku A ni A1 pa zato kupuju 50

pa onda na okvir od 50 cc staviš 180 i na njega egzotične djelove... dakle po cifri dođe isto ako ne i manje (jer MHR djelovi za 50 cc su pun qurac skuplji) a ići će daleko bolje i pouzdanije što se tiče svakodnevne upotrebe
 
Tomosi su 70-ih godina vozili i preko 170 km/h. Standardnih 49 ccm, samo su bili naturpijani do bola, vodeno hlađenje, polirana radilica, klip bez karika, bez magneta, nego je struju vukao iz akumulatora...
Klip je trajao jednu utrku, a onda novi :)

http://www.tomos.si/tomosNaZmagovalnihStopnickah.asp

Ovaj zadnji je imao 18 konja na 15500 okretaja.
 
svakak said:
Tomosi su 70-ih godina vozili i preko 170 km/h. Standardnih 49 ccm, samo su bili naturpijani do bola, vodeno hlađenje, polirana radilica, klip bez karika, bez magneta, nego je struju vukao iz akumulatora...
Klip je trajao jednu utrku, a onda novi :)

http://www.tomos.si/tomosNaZmagovalnihStopnickah.asp

Ovaj zadnji je imao 18 konja na 15500 okretaja.[/quote

išli su qurac a ne 170.. bar ne automatik

najbrži sa variomatskim priojenosom je onaj skutač od top perfromances... minarelimašina.. totalno redizajkniran frame..onaj drag race niski.... 70 cc sa due+ bazom gore... 160+ kmh...

gleda se kolko stvarno ide a ne kolko piše na satu =)
 
Imam ja i tomosa D5 iz 1966 koji ide 125kmh...i imam Kreidlera 22ps....190kmh...vozo sam ga prije 3 dana....da vidis kad mala zvjekrka zagazi u 17000rpm...pjeva ko.....
Ina uskoro trebam uzet jednog vodenog D6
A inace Matulji tomos ti je imo *poliestersku ramu bio je tezak 38kg :wink:
To mi je tatin prijatelj....a ja inace radim samo sa 50ccm 2t...trkacim masinama....
A ima i jacih :wink:Tomos GP77 je imao dupli disc,16ps i iso 170kmh
Tomos GP78 ti je iso 180 khm...naravno u tim malim motorima prenos igra veliku ulogu i veoma se moze skratit,zavisi od staze....gdje god ti pisu te velike brzione to ti je za GP staze...
Lijevo rotor disc i bing 84 28mm ili dellorto ssi28 imam obadva...desno suho kvacilo zvoni ko.....
Inace dosta sam vermena proveo sastavljajuci te 50ccm bebice...
Imam slike mog Kreidlera za 3 dana sam da u kuci sastavio citavog nastelo prpremio...i to sa stakama :mrgreen:
Inace imam literature o trkacima starim punu kucu...
A postoje i D9 sa devet brzina prototip znam gdje je gledo sma ga...i D7 sa sedam...
A sve je pocelo od kolibrija odnosno malo pojacanog t12...
Odo ja u OFF
Sad trenutno radim NSU SPORTMAX 250....ima lijepu cijenu....to cu ja da vozim :twisted: