master
Member
jel skuter ili nije
hoce se moci s njime na neku moto festu
michelinovci su se malo vozili s njime pa da podijelimo neke slike i iskustva
gilera GP 800
nakon prototipa predstavljenog prosle godine u Milanu evo i 'serijskog' modela.
Vrlo sportski orjentirano ''vozilo'' koje objedinjuje perfomanse motocikla uz prakticnost skutera.
Iako ima 245 kg gilera se na semaforu ponasa kao gradski dragster i svi ostali skuteri a i ''dosta'' ozbiljnih motorista gledat ce omom ''malisanu'' u leda
ovjes skoro kao kod motocikla
prednja maska dobro stiti od vjetra i omogucava skuterasko kruzenje uz motoristicku nadmoc prema potrebi
Upravljacki kokpit odusevljava skladnoscu, kompletnoscu i ergonomijom
TEHNICKI PODACI
Engine type: four-stroke, liquid-cooled, 90° V twin, 4 valves per cylinder
Capacity: 839.3 cc
Fuel system: electronic injection
Starter: electric
Maximum power: 75 bhp at 7,250 rpm
Maximum torque: 76.4 Nm at 5,750 rpm
Frame: steel trellis, independent aluminium swingarm
Front suspension: hydraulic fork ø 41 mm, 122 mm travel; Rear: adjustable progressive monoshock, 133 mm travel
Front brake: 2 discs ø 300 mm, 2-piston calipers; Rear: disc ø 280 mm
Front tyre: 120/70 x 16; Rear: 160/60 x 15
Seat height: 780 mm
Fuel tank capacity: 18.5 litres (3 litre reserve)
Dry weight: 245 kg
Practical:
Colours: red or black
Warranty: 2 years parts and labour, unlimited mileage
Price: £6,499
Place of manufacture: Italy
Web site: www.gilera.com
skladne linije
brinulo se i o suputniku(ci) ili prtljazi po potrebi
'prtljazni' prostor je solidan i prihvaca kacigu i jos hrpu sitnica - za gradsku upotrebu vise nego dovoljno
brzinski rekordi nisu za skrenut s pameti ali da je brzo - je
i koljeno 'skoro' do poda za one malo ludje
hoce se moci s njime na neku moto festu
michelinovci su se malo vozili s njime pa da podijelimo neke slike i iskustva
gilera GP 800
nakon prototipa predstavljenog prosle godine u Milanu evo i 'serijskog' modela.
Vrlo sportski orjentirano ''vozilo'' koje objedinjuje perfomanse motocikla uz prakticnost skutera.
Iako ima 245 kg gilera se na semaforu ponasa kao gradski dragster i svi ostali skuteri a i ''dosta'' ozbiljnih motorista gledat ce omom ''malisanu'' u leda
ovjes skoro kao kod motocikla
prednja maska dobro stiti od vjetra i omogucava skuterasko kruzenje uz motoristicku nadmoc prema potrebi
Upravljacki kokpit odusevljava skladnoscu, kompletnoscu i ergonomijom
TEHNICKI PODACI
Engine type: four-stroke, liquid-cooled, 90° V twin, 4 valves per cylinder
Capacity: 839.3 cc
Fuel system: electronic injection
Starter: electric
Maximum power: 75 bhp at 7,250 rpm
Maximum torque: 76.4 Nm at 5,750 rpm
Frame: steel trellis, independent aluminium swingarm
Front suspension: hydraulic fork ø 41 mm, 122 mm travel; Rear: adjustable progressive monoshock, 133 mm travel
Front brake: 2 discs ø 300 mm, 2-piston calipers; Rear: disc ø 280 mm
Front tyre: 120/70 x 16; Rear: 160/60 x 15
Seat height: 780 mm
Fuel tank capacity: 18.5 litres (3 litre reserve)
Dry weight: 245 kg
Practical:
Colours: red or black
Warranty: 2 years parts and labour, unlimited mileage
Price: £6,499
Place of manufacture: Italy
Web site: www.gilera.com
skladne linije
brinulo se i o suputniku(ci) ili prtljazi po potrebi
'prtljazni' prostor je solidan i prihvaca kacigu i jos hrpu sitnica - za gradsku upotrebu vise nego dovoljno
brzinski rekordi nisu za skrenut s pameti ali da je brzo - je
i koljeno 'skoro' do poda za one malo ludje