Gilera GP 800

master

Member
jel skuter ili nije
hoce se moci s njime na neku moto festu
michelinovci su se malo vozili s njime pa da podijelimo neke slike i iskustva

gilera GP 800

Gilera-GP800-diapo01.jpg


nakon prototipa predstavljenog prosle godine u Milanu evo i 'serijskog' modela.

Vrlo sportski orjentirano ''vozilo'' koje objedinjuje perfomanse motocikla uz prakticnost skutera.

Iako ima 245 kg gilera se na semaforu ponasa kao gradski dragster i svi ostali skuteri a i ''dosta'' ozbiljnih motorista gledat ce omom ''malisanu'' u leda

Gilera-GP800-texte02.jpg


ovjes skoro kao kod motocikla

Gilera-GP800-texte03.jpg


prednja maska dobro stiti od vjetra i omogucava skuterasko kruzenje uz motoristicku nadmoc prema potrebi

Gilera-GP800-texte04.jpg


Upravljacki kokpit odusevljava skladnoscu, kompletnoscu i ergonomijom

TEHNICKI PODACI

Engine type: four-stroke, liquid-cooled, 90° V twin, 4 valves per cylinder
Capacity: 839.3 cc
Fuel system: electronic injection
Starter: electric
Maximum power: 75 bhp at 7,250 rpm
Maximum torque: 76.4 Nm at 5,750 rpm
Frame: steel trellis, independent aluminium swingarm
Front suspension: hydraulic fork ø 41 mm, 122 mm travel; Rear: adjustable progressive monoshock, 133 mm travel
Front brake: 2 discs ø 300 mm, 2-piston calipers; Rear: disc ø 280 mm
Front tyre: 120/70 x 16; Rear: 160/60 x 15
Seat height: 780 mm
Fuel tank capacity: 18.5 litres (3 litre reserve)
Dry weight: 245 kg

Practical:
Colours: red or black
Warranty: 2 years parts and labour, unlimited mileage
Price: £6,499
Place of manufacture: Italy
Web site: www.gilera.com

Gilera-GP800-diapo02.jpg


skladne linije

Gilera-GP800-diapo03.jpg


brinulo se i o suputniku(ci) ili prtljazi po potrebi

Gilera-GP800-diapo04.jpg


'prtljazni' prostor je solidan i prihvaca kacigu i jos hrpu sitnica - za gradsku upotrebu vise nego dovoljno

Gilera-GP800-diapo05.jpg


brzinski rekordi nisu za skrenut s pameti ali da je brzo - je

i koljeno 'skoro' do poda za one malo ludje

 
a kam ce onda aprilia mana ici - skuter ili motor? :misli:

meni bi bas pasala ta gilera

 
i meni full zanima oće li pustit manu na motosusrete

a ovaj gp800 je zvijer i to je trenutno najbolji skuter na tržištu još da mi je 9000 eurića
 
mv_agusta said:
i meni full zanima oće li pustit manu na motosusrete

a ovaj gp800 je zvijer i to je trenutno najbolji skuter na tržištu još da mi je 9000 eurića
Ako doputuješ na susret sa tablicom druge regije naravno da ćeš uči i sa skuterom
 
Ja sam bio sa SP180 u Samoboru... mislim da sam bio jedini sa skuterom...  (y)
 
Ti kupujes motor za sebe ili druge? A do sada su bili maxi skuteri i motori sad postoji jos GP800 izmedu njih.
Znan da ce sad skocit svi T MAX fanovi ali ljudi ovo je 75ks i naravno V2 masina
 
Mislim da pravi bikeri koji gaje pravi vrlo friendly bikerski duh poštuju skuteraše te da su time i skuterašima na bikerske fešte otvorena vrata.
Na susretu twin horna u Puli te na susretu bikera u Fažani na samom početku ljeta mene su pustili sa skuterom bez ikakvog komentara i ničim nisu pokazivali da nisam dio njih.

Isto tako moram napomenuti da dok sam ljeti silazio sa skutera da se jedan mladi čovjek zaustavio sa autom pored mene i uručio mi flyer za susret bikera u Vodnjanu pokraj Pule (čini mi se u organizaciji Hornets moto kluba iz Vodnjana) (y). Ne¸možete zamisliti koliko sam bio sretan - kao djete bez obzira na moj JMBG. Sretan i ponosan :)
 
kad smo vec malo OT onda i moje iskustvo - na cesti ZG -ZD uglavnom me pozdravljaju SVI stranci i stariji motoristi HR rega ;)
 
Vec sam nekoliko puta spomenuo, kao sto postoje automobili sa manual i automatic mjenjacem tako sada postoje i motori (medju ove automatske bih ubrojio Manu i sada bi cak i GP800 mogao biti punopravan clan grupe automatskih motocikala, jos cekamo Yamahin odgovor...  (y))

Jos koja godina i R-ove ce prati automatski motocikli pogotovo kada dodju elektricni motori... (puno momenta, linearno ubrzanje, "tiha munja")

primjer : http://www.youtube.com/watch?v=BqqtJpfZElQ&mode=related&search=
 
Možda je čak najzanimljivija usporedba Mane i GP-a. Cijena im je tu negdje, motor praktički isti, Mana čak ima spremnik za kacigu što znači da su i jednaki po mogučnostima odlaganja tereta/sitnica - i onda što time dobivaju zaljubljenici u motore: izbor. Za iste novce mogu voziti motor koji ima sve prednosti motora odnosno skuter koji bi želio biti motor a nije, a opet ne pruža ništa ono iz svijeta skutera što nama skuterašima paše - niti mu pod sic stane ledo škrinja kao kod burgmana niti ima kukicu da objesiš pola dućana za nju niti naslon za suvozača kao majesty 400.

Pitanje je: zašto bi čovjek kupio GP ako za istu cijenu dobiva motor Manu sa boljim dinamičkim svojstvima i komoditetom vožnje kao skuter. Mana ipak tu pobjeđuje.......jer GP uz nju, osobito jer ne pruža ništa više od nje, jednostavno gubi utrku i smisao. Još ako ga ne puste na moto susret...







 
Ispričavam se što greškom nisam dodao u prijašnjem postu i ovo jer mi se omaklo:

Nekad su sportski motori imali 100 ks, pa su kubikaše, ks, kw rasli - ne da time nisu motori napredovali, nego je to nekakav prirodan slijed.
Isto tako je sa maxi skuterima - GP je samo primjer kako od bržeg napraviti brži, nema tu po meni evolucije.

S druge strane, iako sam zadrti skuteraš, Mana je evolucija, odnosno primjena nečega što se Yamaha prije sjetila - to je napredak, nešto novo. nešto što će tržište motora prepoznati kao blagodat ukoliko ne naiđe na zapreke ortodoksnih bikera.

Sutra ćemo imati skutere od 1000 ccm a kojima će jedina novost biti tih 1000 cm, da li ih to čini naprednim? ili će i njima prednje vilice biti premekane te ovjes nikad na razini zadatka. E Mana je nešto drugo, pruža ti mogućnost opcije, ako želiš mijenati mijenjaj, ako ne onda nemoj ali u zavoju ti neće širiti putanju
 
baš me nerviraju ovakva razmišljanja o ulascima na moto partije :chainsaw:
to je slično ka kada bi reka a...vidi one cure tamo priko ulice ne ebe me ni dva posto :mrgreen:
pa ne eben ni ja nju!!! i to je to.

a liberti logika ti baš ne stoji... jer i GP800 ima svoje prednosti u odnosu na manu ili bilo koji pravi motor, a to je zaštita od vode, i vjetra. uz to onaj tko voli komodan položaj, ispruženih nogu i slično..izabrati će GP.
 
Samo što se meni čini da u gradskim gužvama bolje prolazi vozač Mane. Djeluje mi okretnija, a GP zbog osovinskog razmaka i krupnog prednjeg kraja i položaja sjedenja tromiji.

Zaštita od vjetra i vode stoji - šta je je, još da je GP-u viši vjetrobran bilo bi bolje.

Ali iskreno, što koji je bolji skuter - tvoja honda ili bugm,an 650 ili ova gilera.

Na tvom se komotnije sjedi, može se više stvari staviti, ima bolju zaštitu od svega nego GP. Zašto bi čovjek kupio kao skuter GP a ne hondu ili burgman - da li samo zbog nekih 30-35 kmh više. Zašto kupiti skuter kao GP? Po meni je to stvar samo prestiža.......on ima malo karakteristika skutera koji mene zanimaju
 
vozaci R motora kad im dosadi jurnjava onda obuku jaknu s resicama , sjednu na harley i odu na kraj svijeta a ako im je draze u kravati i sakou onda ce na GP

to je scoot za cruising - kao sto ni hrpa automobila nema potrebe imati hrpu konja pod haubom tako je i ovaj scoot interesantan radi prestiza:
ima hrpu konja , kosta ko ozbiljan motor a i ne ide lose

IMHO kad budem mjenjao beverly-a idem ipak po bandita ;)
 
@ Nike : ma mislio sam na Hondu i njihovog Griffona... (lapsus) http://thekneeslider.com/archives/2007/04/21/honda-griffon-scooter-concept-for-production/

Nego vidim i Suzuki sprema vrhunski odgovor G-Strider:
2591679-M.jpg


http://www.smugmug.com/community/Motorisation/popular/all#2591679




 
master said:
vozaci R motora kad im dosadi jurnjava onda obuku jaknu s resicama , sjednu na harley i odu na kraj svijeta a ako im je draze u kravati i sakou onda ce na GP

to je scoot za cruising - kao sto ni hrpa automobila nema potrebe imati hrpu konja pod haubom tako je i ovaj scoot interesantan radi prestiza:
ima hrpu konja , kosta ko ozbiljan motor a i ne ide lose

IMHO kad budem mjenjao beverly-a idem ipak po bandita ;)

Vozaći R motora i oni harlija su dva svijeta i teško koji da će koji R sjesti na onaj puzavac... :nono: