Mogu sam na wc, dobro je💪Sve je dobro sto se dobro svrsi
Sta je tocno bilo nisam vidio da igdje ista pise, samo sam nacuo da se u Zg auto popeo na motor. Drzi se.Mogu sam na wc, dobro je💪
Što je ovo s bravom, i frend koji je imao V-stroma mi je rekao da je to normalno za Suzukije, da treba prvo ulijevo okrenut pa udesno, ali malo iritira da ne možeš odmah upalit motor, nego se treba zajebavat s bravom, tek kad ona hoće mo'š upalit ?!
Ako imas kablove iz lidlare nista cudnoPomoć braćo, nakon djira više nije htio upalit, gixer 750, izmjerio bateriju, bila 11,50, biće oslabila dok je sin verglo, probao upalit na kablove, nisam uspio, izvadio aku za napunit ga, probat ćemo ujutro, samo me zanima, zašto nije htio upalit na kablove ?!
Pomoć braćo, nakon djira više nije htio upalit, gixer 750, izmjerio bateriju, bila 11,50, biće oslabila dok je sin verglo, probao upalit na kablove, nisam uspio, izvadio aku za napunit ga, probat ćemo ujutro, samo me zanima, zašto nije htio upalit na kablove ?!
Upravo ovo, kablovi katastrofa, napunio aku i upalio iz prve !Si ikad išta palil na te kabele, da ti nisu oni u kurcu.
Ja sam imao neke metro/plodine kabele, lijepo debeli su izgledali, nije auto htio ni zaverglat, kad sam ih prerezao izolacija 5x deblja od žice, ni 1mm žice unuta, a tih 1mm još bilo neko pobakreno kinesko željezo. Zalemio na klješta 16 kvadrata žicu i za čudo auto odmah upalio.
Znači, problem je u regleru, ne puni akumulator, je li imao tko problem s time, iskustva ?