Gorivo

Najbolje gorivo je ono šta ostane trkajcima s Grobnika, to kad se štruka iz filtera i zamiša s 95-icom...
Jao, kumeee, motor lomi ključne kosti na otvaranju, čupa asvalt i skida gumu s felge.

😎😎😎
 
Ja točim Petrol 100-tku kad god mogu.
Mom motoru odgovara 30tkm. Apios uvozi gorivo iz Austrije od OMV tako da nisam baš siguran o toj priči da se svi toče iz istog skladišta u škurinju. Razlike su ionako u aditivima i u stanju podzemnih tankova na samim pumpama. Ja znam za morsku pumpu koja je izazvala milijunske štete vlasnicima jahti radi poroznih tankova. Čak su ozbiljni sudski procesi bili oko nastale štete. Vlasnik pumpe je platio nekima uz obavezu da ne pričaju dalje (radi se o velikoj HR kompaniji koja je muljažom jedne ekipe prodana Mađarima)...
 
Ja sam sa Ininim gorivom i sa auto i sa motorom manje km prolazio..

A ta neka kompanija prodana mađarima je i aute zeznula u jednom mjestu u Istri a bilo je i otkaza..
 
Pozdrav,
Ovako, zanima me koje gorivo točite, koji motor vozite i kako, te koliko vam troši?

Pozdrav,
Ina Eurosuper BS 95 Class Plus i 100, Petrol isto, Tifon isto, OMV odlazak neprežaljen i najmanja potrošnja.
Enduro 125 4T 3-4L i 200 2T 5-6L, 90% cesta po ograničenju.
 
Ako vec livas,livaj Class,mrvu je skuplje,al kazu i najbolje,takve oznake imaju i druge pumpe,samo drugo ime,isto pakovanje... (y)
 
"stipe_zxr, post:
Prika ti ko da skuter vozis .
[/QUOTE]
Pa Strom bas i nije mali,ali prema meni je kaa Skuter,dobro govoris,ali i odgovara mi...,neznam !, mislim da je jedino GS.jos veci...ali nije mi potriba,i ovaj more doc di god triba... (y)
 
  • Like
Reactions: balash
Evo upitah nekoga tko je u toj tematici goriva .... ADAC preporuca u HR PETROL 100.
Ispituju energetske vrijednosti i druge parametre i daju neke preporuke.

Osobno sam primjetio da nesto malo vise kilometara radim s njihovim "Q" benzinom i dizelom.

My2cents...
Ne bucajte energetsku vrijednost goriva i oktanski broj.
Za mene je energetska vrijednost bitniji faktor (to je ono koliko u gorivu im "goriva") jer znam da cu onda napraviti vise kilometara s jednim tankanjem a ujedno ce mi motor "izvuci" malo vise snage (ne pretjerano al barem nesta vise)..
Motor mi se vrti do 9500 o/min pa mi 95 oktana ne predstavlja problem (mogu i vise od tih okretaja limitator okretaja al snaga i moment su mi na motoru ispod toga broja okretaja pa nemam potrebe za vise okretaje) .
 
Last edited:
Laicko razmisljanje i zapravo pitanje onima koji se razumiju vezano uz razlicitu potrosnju ovisno koji benzin se koristi......


Primjer:
vozis se 100 km, ravno, bez vjetra, ubrzavanja, usporavanja bla bla (ajmo rec u imaginarnom zatvorenom prostoru u kojem su svi uvjeti uvjijek isti)..... Natocis drugi benzin i odvozis identicno.

Kako moze bit razlika u potrosnji? Motor radi u identicnom rezimu, ECU diktira injektorima koliko ce goriva drukat, potrosnja bi morala biti ista u kap.


Kaj mi je promaklo u tom scenariju da bi moglo biti razlike u potrosnji (mozda mrvicu manji otvor gasa za istu brzinu obzirom da bi i kalorijska vrijednost bila veca na kvalitentijem gorivu, naravno, ne vezati uz oktane kao mjernu jedinicu, druga stvar sto bi viseoktansko gorivo moglo biti kvalitetnije i "jace" jer su i drugi parametri u njemu bolji)?

Hvala.
 
Last edited:
osim ako ne utočiš dizel, razliku ni ti ni motor nećete osjetit bez obzira koje gorivo točiš :mrgreen:

Pa, probao sam jednom samo natocit 100 na INI jer sam stao na takvu pumpu pa mi se nije guralo motor nazad na pistolj koji ima i 95. Naravno da nisam osjetio razliku, a niti ju primjetio kod slijedeceg tocenja da bi potrosnja bila razlicita (novi Z900 ima prilicno precizan mjerac prosjecne potrosnje, zacudio sam se, ali i dokazao si da mu mogu vjerovat jer je greska u odnosu na utoceno max 1dl prosjecno, nekad mrvicu manje, nekad vise, valjda ne natocim identicno u tank i tu je valjda greska u racunici). Ove price da auti/motori trose manje i da i visa cijena 100tke opravdava kupovinu ne mogu svarit. Ali eto, ako mi netko moze dat barem natuknice zasto bi to moglo i u kojim slucajevima bit istina, zanima me cisto informativno.

S tim da me zanima samo za mashine koje nece bolje iskoristit 100 jer imaju senzore da ga prepoznaju i mijenjaju parametre rada motora (paljenja), nego ove "klasicne", koje se zadovoljavaju sa 95 i 100 tretiraju identicno.
 
dobro,
ima tema o gorivu već, ohohoooo :mrgreen: ali nije loše mlatiti....


:unsure: ja točim obično na većim pumpama i izbjegavam privatne, osobito one
"Bogu iza nogu", ali ako je sila, tj. zaboravio, onda ne pitam; daj što daš :)



jedino sam primijetio da 100tku (a probao sam par puta) spržim brže,
tj. 100% manje km napravim, a razlike u vožnji baš i nema, tako da
čisto ono psihološki, aj' baš da nije "najlošije" (tj. najjeftinije), nešto u sredini :mrgreen: :)
 
  • Like
Reactions: drifter947
Najbolje su mi teorije da u njemačkoj pređe više km nego u hrvatskoj... reče prijatelj "mehaničar" koji živi u njemačkoj u selu gdje je prvi semafor udaljen 120km od njegovog mjesta, teren potpuno ravan... kad sam došao tamo i vidio svojim očima to područje pa to voziš ko da imaš jedro, nije ni čudo da troši preko litre manje:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: drifter947
Nakon sprobavanja svega i svačega, uredno točim 95 Class od Ine. Em su obnovili većinu bengi, em nikad brige s dostupnošću i kvalitetom. Ova stotka možda bi imala smisla kod maksimalnih napora motora s visokom kompresijom. Potrošnje su mi bile uglavnom slične. Kad nema, točim i Petrol i Tifon i Lukoil...i još uvek motor ide :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: drifter947
ima i ovo (y)

u svom gradu točim gdje mi ne traže masku za koronu (auto), a
ako sam negdje dalje motorom i kažu mi da moram skinuti kacigu
(pogotovo ako sam s flip-up) onda, tu iz principa, nikada više :mrgreen:
 
U životu nisam skinul kacigu kod točenja, nit nebum (osim svojevoljno, ak se mislim protegnut). Evo ti pare, boli te k***c kakve zube ja imam. Dapače, niko me ne pita za masku kad imam kacigu (y) :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Kiki_Rotten