GPZ 550 unitrack 85.

jolly.

New member
Kupio sam nedavno navedeni motor,pa me zanimaju vaš iskustva vezana za taj model,mane,kvarovi.Motor ima 62tkm (ako je virovat satu) mašina je suva,triba izmijenit ulje u vilicama,mašini,filtere,zadnji disk koji je prilično potrošen i gume
Ako netko ima odgovarajući disk nek se javi
 
Super ti je motorćek,i ja ga imam,gume imaš u pneumatik bivša jabuka Shinko gume obje su 800kn.U principu nema i nekih kvarova na 80 000km se bi trebao mjenjat lanac u mašini,tako piše na Motorsycle spec,ja kod tankanja stavim aditiv sa olovom u benzin i peri miško. (y)







(Powered by frubar.net)
 
Opa ovaj tvoj je stvarno dobar,bombon,al ja bi svog ove zime obojao u original boje kao na slici dole  (y).Jel treba stavljat taj aditiv u benzin?Danas sam kupio ulje i filter pa ću polako u skladu s mogućnostima  mijenjat sve šta je neophodno.Kakve su te shinko gume nisam čuo za njih.
Jesu li dimenzije tvorničke(100-90-18,120-80-18) ili šire?
Imaš li možda zadnji disk za prodat?

Nego vidim iznad prednjeg blatobrana si poveza vilice,jel to neki ručni rad ili je dio s nekog drugog modela?
Baš sam tu na forumu pročitao da je to dobro napraviti zbog boljeg ponašanja motora pri većim brzinama.
 
"Treći most", teško ga je za nabaviti, jel paše od neke druge vilice ili?
 
Dimenzije su te koje si navel ali je zadnja 120/90X18 ali more ići i od GPz-a 750 on ima 130/80X18 a napred 110/80 ili 90 X18 neznam toćno,retrovizori ti nisu orginalni to su za GPz 500s za UT-a su malo drugaćiji ja sam ih tu nabavio 320 kn par i to nove.Taj treći trokut mi baš ništ ne znači jer se ne naganjam  :mrgreen: kaj se tiće aditiva mala razlika se osjeti zato kaj je to stara koncepcija motora koje je napravljena za olovni 95 pa mu zato i olovo nemre škodit.Prednja vilica ti ima se ljeve stane gore ventil di možeš regulirat visinu vilice ispustiš zrak ili na drukaš i dolje na dnu ispod koćionih klješta se štela mekoća uranjanja vilice prilikom koćenja.
 
U manualu sam našao dimenzije guma koje sam naveo,možda je najbolje stavit te tvorničke mjere iako je sad na njemu naprijed 110 a straga 130,al pomalo doć će i to na red
 
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_gpz550_83.htm

ttu ti piše sve o tom prometalu.
 
jolly. said:
Opa ovaj tvoj je stvarno dobar ko bombon,al ja bi svog ove zime obojao u original boje kao na slici dole  (y).Jel treba stavljat taj aditiv u benzin?Danas sam kupio ulje i filter pa ću polako u skladu s mogućnostima  mijenjat sve šta je neophodno.Kakve su te shinko gume nisam čuo za njih.
Jesu li dimenzije tvorničke(100-90-18,120-80-18) ili šire?
Imaš li možda zadnji disk za prodat?

Nego vidim iznad prednjeg blatobrana si poveza vilice,jel to neki ručni rad ili je dio s nekog drugog modela?
Baš sam tu na forumu pročitao da je to dobro napraviti zbog boljeg ponašanja motora pri većim brzinama.
"Treci most" jako povoljno utice na stabilnost jer "Unitraci" vole lelujati na brzini oko 160-170 i vecoj, pa ga je dobro imati (govorim iz iskustva jer sam ih sve imao). Ima ti ga kao i sve ostalo sto trebas povoljno za prodati moj frend Ruda iz Orahovice, ali je trenutno u Njemackoj, vraca se ovaj mjesec samo ne znam tocno kada. Mob. je 098 1984 198,
ili 033 675 014. Sto se guma tice, tvornica deklarira da smijes staviti maksimalno 10mm siru od originalne i drzi se toga.
Pozdrav! (y)
 
jolly. said:
Gato hvala na savjetu i informacijama  (y)
Nema problema kolega, tu sam ako jos sto trebas. (y)
 
jolly. said:
Danas sam ga napokon proba do 4-5 rpm malo brlja,trokira al tada sastavi i ide ko sam vrag  :D
Nove svjecice + ciscenje i stelanje karburatora na vakumetre i vjerujem da ces rijesit problem.
Btw, Ruda se vratio iz D prije cca 2 tjedna, pa ako jos trebas ono za motor mozes ga nazvati.
 
Kawasakjeva dvadesetogodišnja (r)evolucija u mom ulazu  :)
Promijenio sam svjećice i lule motor puno bolje radi :) :)
 
jolly. said:
Promijenio sam svjećice i lule motor puno bolje radi :) :)
Jos  da nastelas karburatore kako sam rekao i bilo bi sve ok. (y)
 
druze izvini , ali sam0o da pitam imali gdje za nac skicu ili sliku o stelanju bregaste.....
 
druze izvini , ali sam0o da pitam imali gdje za nac skicu ili sliku o stelanju bregaste.....