Gruzija - Armenija - Iran / Baba i Ali-baba / 2008.g.

GeM

Member
Gledajući kak ste se vozikali po Hrvatskoj i susjedstvu, nemrem a da se i ja ne pohvalim  :D

Supruga i ja, na Apriliji CapoNord, prošli đir Hrvatska-Srbija-Bugarska-Turska(crnomorska obala)-Gruzija-Armenija-Iran-Turska(sredozemna obala)-Grčka-Makedonija-Albanija-Crna Gora-Hrvatska ( 9400 km ) u 18 dana ( od 20.7-7.8.2008 ).
Da nam nebu dosadno, vozikali i penjali se po Kavkazu ( J.Osetija  :misli: ), pentrali iznad 3200m   :jesus: u Armeniji, vozili trajektom po Iranskoj pustinji  :mornar: , ...

Par crtica i slika s putovanja dostupno na Apriliabase stranicama
http://apriliabase.com/forum/index.php?topic=3046.15

Nadam se da će putopis i s ovog putovanja biti objavljen tijekom zime u Moto Pulsu
( prethodna putovanja : Rumunjska-Bugarska-Turska-Grčka-Makedonija-Kosovo-Crna Gora / 2005.g. - Moto Puls br.64 od 2005/11-12 i
  Italija-Francuska-Španjolska-Portugal-Maroko-Gibraltar-Španjolska-Andora-  ... 2006.g. - Moto Puls br.74 od 2007/01-02 )
 
Gruzija? a bokte e! :LOL:

aj super,živio! :LOL: (y)
e sad, nemoj stavljat linkove već stavi putopis,e i slike  (y)
 
Poznato ?



( Zatvoreni granični prijelaz Gruzija/Južna Osetija-Rusija/Sjeverna Osetija , 25.07.2008.g. 13:53 )
 
GeM said:
Poznato ?

( Zatvoreni granični prijelaz Gruzija/Južna Osetija-Rusija/Sjeverna Osetija , 25.07.2008.g. 13:53 )


Poznato!
IMG_2821.jpg

28.07.2008.

steta sto nismo nekoliko kazbegija zajednički unistili gore  :D
 
(y)
 
che said:
Poznato!

steta sto nismo nekoliko kazbegija zajednički unistili gore  :D

Stvarno šteta! No koja bi to bila slućajnost da smo se sreli  (y)
( 5000 km smo prošli po Gruziji, Armeniji, Iranu i jugoistočnoj Turskoj a da pravog bikera i motor nismo vidjeli  :misli: ).

Kud ste gibali po Armeniji ?
 
che said:
alaverdi, vanadzor, spitak, jerevan, ararat, noravank, martuni, sevan, vanadzor, gyumri, pa natrag u gruziju prema vardziji..

Moramo se nekad nač, pa da Vam mast vadimo  :dobar:  slikama s Mt. Aragatsa i južnog dijela Armenije !!! 
 
Nemojte mi to radit !!!!  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :slinavac:
Kako si prošao sa gorivom u Iranu pošto su pod sankcijama.Ja kad sam bio 2005., za 1$ si dobio 12 litara, a sada koliko znam za stranca pola € po litri plus cijena goriva !?
 
ma sve je to lipo ,bajno šta se tiče samog putovanja ,ali kako ne umrete od gladi hraneči se njihovon spizon,
 
GeM

ne zajebavam, nego ozbiljno pitam - jesi to sve prošo bez ikakvog kvara?
 
GIXER said:
Kako si prošao sa gorivom u Iranu pošto su pod sankcijama.Ja kad sam bio 2005., za 1$ si dobio 12 litara, a sada koliko znam za stranca pola € po litri plus cijena goriva !?

S obzirom da nisam uspio shvatiti gdje,što,kako s karnetima za gorivo  :misli: , vozili smo po Iranu bez njih.

Ispalo je da negdje i ne pitaju, smo toče ( olovni 95 , ali radi bolje nego bilo koji bezolovni igdje !!!  :D ) i naplate manje od 0.3 €/l . Drugi pitaju, ti se čudiš što pitaju, a oni se nasmiješe  :D, jer ipak si Ti njihov gost, uzmu neku svoju karticu i natoće ti do vrha ( i malo više ! ), iako im ti mašeš s novcima za znatno manje goriva ( naravno da ne traže doplatu ! ).
Benzinske su relativno rijetke i pred njima je uvijek podugačak red. Kada vide stranca ( motorist na teškom motoru je po definiciji stranac ! ), svi se razmiču i gestama Vas upućuju na pumpu preko reda.

Iranci su se pokazali kao definitivno njaljubazniji, naj +++    narod koji sam imao prilike upoznati
(Komparacija s bilo kim u Evropi je sasvim neprilična )





 
 
GeM said:
S obzirom da nisam uspio shvatiti gdje,što,kako s karnetima za gorivo  :misli: , vozili smo po Iranu bez njih.

Ispalo je da negdje i ne pitaju, smo toče ( olovni 95 , ali radi bolje nego bilo koji bezolovni igdje !!!   :D ) i naplate manje od 0.3 €/l . Drugi pitaju, ti se čudiš što pitaju, a oni se nasmiješe  :D, jer ipak si Ti njihov gost, uzmu neku svoju karticu i natoće ti do vrha ( i malo više ! ), iako im ti mašeš s novcima za znatno manje goriva ( naravno da ne traže doplatu ! ).
Benzinske su relativno rijetke i pred njima je uvijek podugačak red. Kada vide stranca ( motorist na teškom motoru je po definiciji stranac ! ), svi se razmiču i gestama Vas upućuju na pumpu preko reda.

Iranci su se pokazali kao definitivno njaljubazniji, naj +++     narod koji sam imao prilike upoznati
(Komparacija s bilo kim u Evropi je sasvim neprilična )





 

Vidiš, ja sam dogurao samo do Teherana i tamo je bilo stvarno dosta benzinskih, a što se tiče gostoljubivosti Iranaca, ona već kreće od graničnog prijelaza gdje je mi je lik izašao iz kabine i pokazao mi da prođem preko reda odnosno preko cca 30-tak ljudi.
Nema šta, ljudi su  (y).
Meni su najjači oni kad me pitaju, kako je bilo, jesi imao problema,jel te nije strah,........ jer za veliki dio ljudi Zemlja nije okrugla nego je granica koji metar istočno od Zagreba, a dalje je svemir ! :misli:
Da nije tog carneta odnosno pologa od 10000 kuna, otišao bi češće tamo.
 
rus said:
ma sve je to lipo ,bajno šta se tiče samog putovanja ,ali kako ne umrete od gladi hraneči se njihovon spizon,

Što se tiće Gruzije i Armenije, svinjarije su dopuštene!
Gruzija i Armenija su čuvene po pijači i klopi ( ako Vas interesira, usmjeriti ću Vas na neke WEB-stranice ). Vinom i konjacima se bave 6000.g. 

U Iranu, naravno nema svinjarija, ali nema ni potrebe uz sve ostala raspoloživa mesna i bezmesna jela pretjerano čeznuti za svinjetinom.

Samo kao napomena/primjer :   
Nakon jednog obroka u Gruziji, a kasnije se to ponavljalo i kroz Armeniji i Iranu, shvatio sam da sam zaboravio što je paradajz. Nemojte mi spominjati paradajze iz ovog ili onog vrta, odnosno iz onog ili ovog kraja naše lijepe domovime - mi smo definitivno zaboravili što je paradajz. Jedina mogućnost da se podsijetite što su paradajzi bili pred tridesetak i više godina, je da probate takav paradajz i da vas njegov miris i okus vrati u vremena kada je hrana bila hrana. Krastavcima - isto.
Toliko o spizi (y) 
 
cdawg said:
GeM

ne zajebavam, nego ozbiljno pitam - jesi to sve prošo bez ikakvog kvara?


Bilansa za gotovo 10 000 km :
- 0.3 l dolivenog ulja
- sprejem ( Motul ) sanirana "ubodna rana" na stražnjoj gumi ( mali 1x30 mm čavlić )
- izgubljen jedan od šarafa bočne plastične zaštitne maske

Aprilia CapoNord je sa svojim V60 Rotax agregatom u potpunosti potvrdila moje očekivanja
( Očekivanje : da se agregat dokaže kao najprofesionalnije konstruirana i izrađena mašina, te da je to imao i prilike pokazati kroz nekoliko godina  :mrgreen: )
Ovjes se pokazao kao dobar kompromis ovjesa za brze autoputeve i magistralne ceste, odnosno ovjesa za relativno loše lokalne, planinske, ... ceste manje ili više egzotičnih zemalja.
Djelomično mi to potvrđuje i iskustvo da velik broj cesta opisivan kao loše, grozne, ... meni i nije na Severini ( ime motora od milja ) bio tako loš !

Naravno da navedeno otvara lavinu disusija, no ....
 
Lijepo receno.Bravo cure i momci na vasim putovanjima,hrabrosti i volji da posjetite te lijepe i egzoticne zemlje,nazalost, za nekog "supke svijeta".
 
GIXER said:
... što se tiče gostoljubivosti Iranaca, ona već kreće od graničnog prijelaza gdje je mi je lik izašao iz kabine i pokazao mi da prođem preko reda odnosno preko cca 30-tak ljudi.
Nema šta, ljudi su  (y).
Meni su najjači oni kad me pitaju, kako je bilo, jesi imao problema,jel te nije strah,........ jer za veliki dio ljudi Zemlja nije okrugla nego je granica koji metar istočno od Zagreba, a dalje je svemir ! :misli:

Što da rečem, tako je, a tko se ne slažen nek' doma čući  (y)

GIXER said:
Da nije tog carneta odnosno pologa od 10000 kuna, otišao bi češće tamo.

Moj stil putovanja ne obuhvaća velike pripreme.
Novce v'žep, otprilike smjer, pola raspoloživog vremena tam, pola natrag. Napametnije stvari ionako uvijek saznaš putem !

Tako i za "Carnet d'passage" nismo ni čuli dok nas nisu pitali na Iranskoj granici. Kada smo rekli "nemam" i napravili neglumljeno blesavu facu, slegnuli su ramenima i napravili privremeni uvoz ( na izlazu izvoz ) motocikla. Bilansa : sat vremena na ulazu, sat na izlazu i cca 150 Eur špediterskih troškova.

Kasnije smo u Turskoj sreli Eddya, na putu iz Engleske na Novi Zeland  (  Eddya  - (y) )
Kroz priču smo saznali da je carnet u Engleskoj platio 3400 funti uz nadu da će mu 50% biti vraćeno ako motor vrati u Englesku ( !?!?! ). Moram biti pokvaren  :mrgreen: i priznati da mi je to popravilo dan jer sam se baš počeo gristi da li je 150 Eur za špediciju stvarno bilo potrebno  :LOL: