GS 1300

Meni GS ne smeta; jednog dana (kad ostarim :mrgreen:) cu ga i kupiti, ali ovo sa farom je stvarno sramota; ipak se radi o njihovom najprodavanijem modelu…
Ekipa u salonu kazu da ce valjda biti moguce zamijeniti halogeni sa LED farom (kada ih bude na stanju), ali nisu sigurni hoce li se u tom slucaju morati sta doplatiti (vjerovatno hoce)
 
Danas sam kod Tomica vidio GS-a sa halogenim farovima :mrgreen: “Interesantno” izgleda… cak ni pozicija nije LED, nego je “stara provjerena BMW tehnologija” aka ubodna 5w sijalica:ROFLMAO:

Da, većina novih dolazi sa halogenim svjetlima zbog problema sa opskrbom. Vani kupcima daju vaucher u x iznosu kojim mogu zamijeniti u led kada bude dostupan ili ga potrošiti na opremu ili dijelove. Kod nas sam razgovarao s čovjekom koji je kupio novi motor i rekli su mu u Tomiću da može doći besplatno ugraditi kada bude dostupno.
 
sasvim nebitno, ekipa će stajati u redu ko za ajfon 28
 
  • Like
Reactions: limun
Danas sam kod Tomica vidio GS-a sa halogenim farovima :mrgreen: “Interesantno” izgleda… cak ni pozicija nije LED, nego je “stara provjerena BMW tehnologija” aka ubodna 5w sijalica:ROFLMAO:
Ako budeš dobar za par mjeseci ti ugrade led
 
Jel ovo tek za 2024. godinu ili 23?
Ma mislim svakako je gadan haha,nego pitam.
 
ovo sa farom je stvarno sramota; ipak se radi o njihovom najprodavanijem modelu…

ne kužim zašto bi bila sramota... uostalom, ekipa koja vozi marke koje su definicije korištenja "starih provjerenih tehnologija" a la Honda i pun quaaa drugih, marki koje će imati LED svjetla za jedno 16 godina, tu mekeću oko jedva prikrivenih pljuvačina po BMW-u kao odraz frustracija što bi ga silno htjeli imati - a nikako ne mogu - pa prvotna velika želja s vremenom postane ljutnja, frustracija i pljuvačina... Ne mogu ga imati pa onda omalovažavaju one koji mogu... ne mislim tu baš na tebe, samo sam iskoristio tvoj citat za odgovor nekim drugim "znalcima i znanstvenicima" moto-tehnologije...

Jasno da će se BMW dobro prodavati jer je to kvalitetan motor, i da će raja stajati u redu. Problem svih tih likova ovdje je što bi silno htjeli biti u redu, ali to nije sport za pukljavce... bez kurca se ne ide u svatove.
 
2015 kada sam kupovao GSA naručio sam socijalni model dakle bez ikakve opreme, jedva da ima i svjetla. Za tu egzotičnu izvedbu sam morao čekati dva mjeseca jer svi koji se proizvedu su u full opremi. Vjerujem da sada vrijedi više od ostalih jer je zapravo riječ o limitiranoj seriji.
 

Attachments

  • AC1F434A-4532-4DC4-BEC7-75904AD16975.jpeg
    AC1F434A-4532-4DC4-BEC7-75904AD16975.jpeg
    239.7 KB · Views: 0
pa prvotna velika želja s vremenom postane ljutnja, frustracija i pljuvačina... Ne mogu ga imati pa onda omalovažavaju one koji mogu... ne mislim tu baš na tebe, samo sam iskoristio tvoj citat za odgovor nekim drugim "znalcima i znanstvenicima" moto-tehnologije...

Jasno da će se BMW dobro prodavati jer je to kvalitetan motor, i da će raja stajati u redu. Problem svih tih likova ovdje je što bi silno htjeli biti u redu, ali to nije sport za pukljavce... bez kurca se ne ide u svatove.

Zapravo si to izvrsno sročio, kao ogledni primjer malograđanskog razmišljanja i tranzicijskog sustava vrijednosti, karakterističan za prosječnog kupca tog vozila (kod nas). Te jedan od ključnih razloga zašto je većini normalnih ljudi odbojan (čak i da zanemarimo manjkavu kvalitetu) - ne žele da ih se s takvima asocira.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Jel ovo tek za 2024. godinu ili 23?
Ma mislim svakako je gadan haha,nego pitam.
Vjerovatno su ga mislili predstaviti za 2023, ali zbog ovih problema sa lancem snabdijevanja je izglednije da to bude za 2024. Moja pretpostavka

ne kužim zašto bi bila sramota...

Ma ne znam…. Meni je nevjerovatno da za svoj najprodavaniji motor nisu nasli neko bolje rjesenje. Lijepo i korektno je sto nude opciju da kasnije zamijene sa LED, ali meni licno bi bio gorak okus da “zgulim najlone” sa glanc novog motora koji je poznat kao jedan od prvih koji je dobio LED, a ono na njemu halogenke… Posebno sto druge modele i dalje isporucuju sa LED-om
 
1250 GSA all black sa svom mogucom opreme... hladno bi dao oba bubrega :)



ps. bez obzira prasinu ne bi vidio a kamoli makadam :)
 
Biti će veselo ako se LED bude morao homologirati u CVH jer je naknadna ugradnja..
 
  • Haha
Reactions: cadjo
Zapravo si to izvrsno sročio, kao ogledni primjer malograđanskog razmišljanja i tranzicijskog sustava vrijednosti, karakterističan za prosječnog kupca tog vozila (kod nas). Te jedan od ključnih razloga zašto je većini normalnih ljudi odbojan (čak i da zanemarimo manjkavu kvalitetu) - ne žele da ih se s takvima asocira.

Posve pogrešno, takav je sustav posvuda, no kod nas je izraženiji jer smo sirotinja, pa kako se više ne može kurčiti i zaslužiti društveni status pušenjem Marlbora (kada sam bio klinac, pa i kasnije, to je u šugijugi bio "pokazatelj tko ima love"... puši se Mali Boro, ima se, može se...)... danas se mi tu kao mala djeca prepucavamo vrijedi li BMW kao motor ili ne, nekome vrijedi, nekome ne, ostalo je psihijatrija za doktorirati na njima...

I u Njemačkoj ima ljudi koji vele da su Mercedes, Audi ili BMW precijenjeni kao auto, ili BMW kao motor, to je samo dokaz da posvuda ima i onih koji nešto mogu i koji nešto ne mogu, kao i posebna kategorija onih koji ne žele, iz nekih samo njima logičkih razloga. Sve ovisi o tome kako doživljavamo auto ili motor - ima ljudi kojima određena marka, motor, snaga, pa i oprema ne znače ništa - jer im je potrebno prijevozno sredstvo od točke A do točke B, i štogod da taj auto ili motor pružaju - to njih ne zanima. Ima ljudi koji vole svoje aute i motore, zaljubljeni su u njih, vole svaki detalj, vijak, milimetar... i oni u svojoj glavi i u svojim željama i mogućnostima slažu sebi priču o jedinstvu sa tim autom ili motorom, i to je tako posvuda, i kod nas i u Njemačkoj, Italiji ili Francuskoj... oni koji ne uspiju to ukomponirati u praksi ne vole one koji uspiju, i takove priče čitamo i ovdje.
 
  • Like
Reactions: Nino777
Zapravo si to izvrsno sročio, kao ogledni primjer malograđanskog razmišljanja i tranzicijskog sustava vrijednosti, karakterističan za prosječnog kupca tog vozila (kod nas). Te jedan od ključnih razloga zašto je većini normalnih ljudi odbojan (čak i da zanemarimo manjkavu kvalitetu) - ne žele da ih se s takvima asocira.
Po kojem to kriteriju si ti " normalan" a ja nisam? Vozim motore cijeli život, napravio 400000 km i na kraju kupio Gs ne zato da nahranim ego ili izazovem zavist nego zato što mogu.
Da je lijep nije, da je najbolji nije. U mojim godinama trebam udoban, brz i pouzdan motor. Motor sa najboljom servisnom podrškom. Mislim da je odraz malograđanštine i to šta ti imaš problem što netko kupuje i zašto pes liže jajca.
 
  • Like
Reactions: Boogie and Village
Kad određena skupina ljudi pretežno (ne svi!, prosjek, medijan) kupuje neki proizvod, percepcija tog proizvoda se mijenja. Sviđalo se to tebi, ili ne.
Bilo da je riječ o autima, motorima, skuterima, satovima.... Komentiranje te pojave nije hejt usmjeren prema tebi, ili ikome drugome osobno, niti me generalno boli
kita tko što individualno kupuje. Komentiram društvenu pojavu, ne ljude.