GSX S1000 napokon pokucao i na moja vrata

Nije kupio kiklopa, već model kao kod musashi.

Gsx nije prodao, već ga poklonio za 2,5 tisuća eura.
 
Ogromna je razlika u agilnosti, ubrzanju.
Definitivno je gsx 1400 motocikl koji se ne prodaje.
Ja gledam jednu Big one za 1500 eura u tvorničkom stanju, nije vožena zadnjih 15 godina i 20ak tisuća na satu.
 

Attachments

  • Screenshot_20220812_115501.jpg
    Screenshot_20220812_115501.jpg
    623.2 KB · Views: 0
  • Love
  • Like
Reactions: hondimir and WraGG
GSX kao onaj XJR? Nema problema da bi to vozio a parkiran trosi 10 litara xD A ovo bolje lezi bolje ide i koci...
 
  • Like
Reactions: Dene
Pozdrav ekipa
Evo drugi tjedan se najvjerovatnije rastajem od svojeg Gsx-s 750, te imam u planu kupiti novog iz salona gsx-s 1000 model 2024..
Pa ako moze netko nesto reci o tom motoru, tko ima 2023 model, posto su potpuno isti
 
  • Like
Reactions: singlica
Pozdrav ekipa
Evo drugi tjedan se najvjerovatnije rastajem od svojeg Gsx-s 750, te imam u planu kupiti novog iz salona gsx-s 1000 model 2024..
Pa ako moze netko nesto reci o tom motoru, tko ima 2023 model, posto su potpuno isti
Brzi je....😁
 
Evo par slika mog gsx-s1000...Jutros ga oprao nakon pola godine, pa se moram pohvaliti🙂..
Volim ove nabijene nakede pune snage...Nije da mi treba, ali eto..Guštam 😉
Nabacio sam nešto sitno dodatne opreme...MIVV MK3, sjedalo od alcantara kože, mali vjetrobran sprijeda, a montirao sam i Brembo ploćice sprijeda i straga. Tiše su i bolje koče od originala.
Na quick shifter sam se brzo naviknuo i sad više ne bih uzeo ovakav tip motora bez njega..Super stvar.
 

Attachments

  • 20231223_112036.jpg
    20231223_112036.jpg
    4.5 MB · Views: 0
  • 20231223_112229.jpg
    20231223_112229.jpg
    2.1 MB · Views: 0
  • 20231223_112250.jpg
    20231223_112250.jpg
    3.9 MB · Views: 0
  • 20231223_112120.jpg
    20231223_112120.jpg
    4.8 MB · Views: 0
  • 20231223_112256.jpg
    20231223_112256.jpg
    3.8 MB · Views: 0
  • 20231223_112307.jpg
    20231223_112307.jpg
    4.1 MB · Views: 0
  • 20231223_112318.jpg
    20231223_112318.jpg
    3.9 MB · Views: 0
  • 20231223_112951.jpg
    20231223_112951.jpg
    4 MB · Views: 0
  • 20231223_113009.jpg
    20231223_113009.jpg
    4 MB · Views: 0
  • 20231223_112924.jpg
    20231223_112924.jpg
    4.3 MB · Views: 0
Last edited:
jesi ga propuha?
Jesam, par puta po auto putu ... Ide i leži predobro. Vozim ga u mapi A i TC držim na broju 1...Jedino mi je bio preagresivan u toj mapi kad sam bio do vrha Biokova...Uska, neravna cesta i spori zatvoreni zavoji..
 

Attachments

  • 20230609_131700.jpg
    20230609_131700.jpg
    2.4 MB · Views: 0
  • 20230609_130220.jpg
    20230609_130220.jpg
    3.6 MB · Views: 0
  • 20230609_125258.jpg
    20230609_125258.jpg
    5.1 MB · Views: 0
  • 20230609_114920.jpg
    20230609_114920.jpg
    1.9 MB · Views: 0
Evo i mojeg
Uzeo ga u Novema Nova, 2024 model
Odmah sam dao namontirat Puig kratki nosac tablice i vizir

E da, i ovi glupi katadiopteri su zamjenjeni sa orginal šarafima, al nemam ga kao takvog slikanog :D
 

Attachments

  • 405308582_10229287287505304_7540785857457295248_n.jpg
    405308582_10229287287505304_7540785857457295248_n.jpg
    616.4 KB · Views: 0
Evo par slika mog gsx-s1000...Jutros ga oprao nakon pola godine, pa se moram pohvaliti🙂..
Povratak nakon zadnjeg puta kad smo se vidjeli... nikad prljaviji motor nije bio. Toliko da sam prvo išao na miniwash a onda doma druga runda.
 
Da da. Nesto vezano uz Euro 4 i novije. I ja sam to na Versysu odmah skinuo i stavio sarafe, ali su mi na TÜV-u napomenuli da to trebam imati.

Pa i moj Z900 je euro4 u papirima (2020 godina) jer sam ga kupio cim je izasao iako je ubrzo (neizmjenjen) postao euro 5 (kad sam ga ja kupio, nije jos bio homologiran pod euro 5 i to je jedina razlika - model za slijedecu godinu i noviji su nazivno euro 5). I nemam tih zutih katadioptera naprijed, ali imam crvene bocne otraga (iako mislim da ga imaju i ostali modeli Z900 od 2017 na dalje koji su isto euro 4 ak se ne varam, znam da su moji 2010 i 2012 Z750 imali euro 3 normu (nikakvi katadiopteri sa strane), al to je bilo davno, a i izmedju Z750 i Z900 je postojao kratko vrijeme i trzisno neuspjesan Z800 za kojeg ne znam koju EU normu je imao niti da li je imao bocne katadioptere. U USA je to odavno praksa (ovi zuti prednji, na blatobranu, tamo ih i auti moraju imat ako se ne varam)
 
Last edited:
Da, svi motori koji su prvi put registrovani 2017-te ili kasnije moraju imati (u EU) barem jedan bocni katadiopter sa svake strane. Ako je postavljen naprijed onda mora biti zuti, a ako je nazad onda crveni. Znaci dovoljno je po jedan, ne oba.


6.7. Seitliche nicht dreieckige Rückstrahler



6.7.1. Anzahl je Seite: einer oder zwei der Klasse 1a(1).

6.7.2. Anbauschema: keine besonderen Vorschriften.

6.7.3. Anordnung

6.7.3.1. In der Breite: keine besonderen Vorschriften.

1993L0092 — DE — 23.11.1993 — 000.001 — 19

(1) Entsprechend der Klassifizierung der Richtlinie 76/757/EWG zur Angleichung der Rechtsvorschriften der Mitgliedstaaten über Rückstrahler für Kraftfahrzeuge und Kraftfahrzeuganhänger.

▼B

6.7.3.2. In der Höhe: mindestens 300 mm und höchstens 900 mm über dem Boden.

6.7.3.3. In Längsrichtung: so, daß der Rückstrahler unter normalen Umständen weder vom Fahrzeugführer noch vom Beifahrer, noch von deren Bekleidung verdeckt wird.

6.7.4. Geometrische Sichtbarkeit

Horizontalwinkel: 30º nach vorn und nach hinten.

Vertikalwinkel: von der Horizontalen ausgehend 15º nach oben und 15º nach unten. Der Vertikalwinkel unter der Horizontalen darf jedoch auf 5º verringert werden, wenn der Rückstrahler in einer Höhe von weniger als 750 mm angebracht ist.

6.7.5. Ausrichtung: Die Bezugsachse der Rückstrahler muß senkrecht zur Längsmittelebene des Fahrzeugs verlaufen und nach außen ausgerichtet sein. Vorn angebrachte Rückstrahler dürfen die Einschlagbewegungen der Lenkvorrichtung mitvollziehen.

6.7.6. Zusammenbau mit anderen Lichtsignaleinrichtungen ist zulässig.
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Evo ja sam na prošlom Gsx-s 750 koji je bio 2019 god, imao samo te prednje zute koje sam momentalno maknuo i zamjenio sa orginal šarafima, nakon toga nitko mi na tehnickom nije jednu rijec rekao vezano za te katadioptere, i s tim da sam isao na homologaciju kratkog nosaca tablica, auspuha itd bez tih prednjih katadioptera i cak ni ovi iz centra za vozila nisu nista srali, posto se i cijeli motor slikao.
Kad smo god Z800, ja sam imao Z800e (onu slabiju verziju sa 70kw) i on na sebi seriski nije imao nit prednje bocne, niti straznje bocne katadioptere, a cak nisam imao niti katadiopter odiza na orginalnom nosacu tablice, cak orginal nosac nije niti imao predviđeno mjesto za katadiopter, sto mi je full cudno.
Ugl bio je kod mene @zrakoplovac pogledat ovog suzukija, pa smo kratko otvorili temu o tim prednjim katadiopterima, pa je rekao da su obavezni samo za USA.
 
Jesam, par puta po auto putu ... Ide i leži predobro. Vozim ga u mapi A i TC držim na broju 1...Jedino mi je bio preagresivan u toj mapi kad sam bio do vrha Biokova...Uska, neravna cesta i spori zatvoreni zavoji..
Motor brutalno izgleda,nedovrsen prednji kraj al je top za razliku od MT09 koja samo izgleda nedovrseno 👌👍