Motor možda nije oličenje ljepote i talijanskog dizajna, ali u današnje doba kojekakvih alien dizajna, dizajn je sasvim prihvatljiv, dapače. Prvi dodir sa motociklom pokazuje da je sve solidno posloženo, japanska pedanterija. Položaj za upravljačem je tipično sport tourerski, zaštita od vjetra solidna i na većim brzinama. Nema turbulencija. Sjedalo je dobrog oblika, dovoljno mekan za cjelodnevne ture. Karakter agregata, tipični četverocilindraš od 1000 ccm. Lijepo radi, ima doduše karakterističnu rupu do cca 5000 o/min, ali kad ulovi 7000 o/min lijepo ubrzava, a nakon toga postane i prgav. Sve je to lako konrolirano, nema nikakvih nekontroliranih provala snage, ali je uvjerljiv. Ovjes je tvornički odlično posložen, dobro upija rupe na cestama i ležeće policajce. Dovoljno je tvrd na bržim zavojitim dionicama . Nema namještanja i lelujanja čak i kod max otvorenog gasa na izlazu iz zavoja. Kočnice su odlične, marke Brembo, iako nemaju onu oštrinu kao kod Bmw xr ili sličnih motora.
Motor je imao lijepo, i nenarušavajući sklad zadnjeg dijela, nosače za kofere. Ima lcd prikaz svih podataka, okretomjer i brzinomjer su u prvom planu, a odlično je čitljiv na suncu.
Opsluživanje komandi je vrlo intutitivno.
Mislim da je Suzuki napravio odličan posao, u ovoj eri sve popularnijih "koza" napravio odličan sport tourer.
A pogotovo cijena koja je više nego konkurentna.