GSX-S1000GT

Realno, koga briga. Želim stroj s kojim ću napraviti 100 000km bez greške, ne nešto s premium šarafima i posjetima ovlaštenom dileru svakih 2 mj.
 
  • Like
Reactions: sacs-in-line four
Uopće nisu u pitanju premium šarafi. Ovi su 100% ispravni.
U pitanju je kvaliteta alata s kojim se radi s čime ti očito nisi upoznat
 
  • Like
Reactions: e39
Nisam, jer me generalno to ne zanima previše, niti sam ikad išta prišarafio na motoru.
Suzuki nikad nije bio na glasu po kvaliteti završne obrade, kao uostalom ni moj Kawasaki.
Zanima me kvari li se, i koja je šansa da će me ostavit na putu negdje.
Ja sam tip vlasnika koji će motor ostavit na kiši 10 dana, jer mi ga je lijeno gurnut 2m u garažu.
 
Zanimljiv motor,sa početnom cijenom od 109990 kuna i sa 999 cm3,glavna konkurencija z 1000 sx.Kao što je vidljivo cijene polovnih motora su otišle gore tako da za model iz 2020 z 1000 sx sa cijenom oko 100000 kuna,radije biram novu Suzu.Imao sx motor je ok super se vozi i sve 5 ali brate, sve me košta kao da vozim zzr 1400 od rege, održavanja i svega tako da, ili zzr ili Suzu.Znam da jedno nema veze sa drugim ali bude zanimljivo svakako ;).
 
  • Like
Reactions: frulex
Motor možda nije oličenje ljepote i talijanskog dizajna, ali u današnje doba kojekakvih alien dizajna, dizajn je sasvim prihvatljiv, dapače. Prvi dodir sa motociklom pokazuje da je sve solidno posloženo, japanska pedanterija. Položaj za upravljačem je tipično sport tourerski, zaštita od vjetra solidna i na većim brzinama. Nema turbulencija. Sjedalo je dobrog oblika, dovoljno mekan za cjelodnevne ture. Karakter agregata, tipični četverocilindraš od 1000 ccm. Lijepo radi, ima doduše karakterističnu rupu do cca 5000 o/min, ali kad ulovi 7000 o/min lijepo ubrzava, a nakon toga postane i prgav. Sve je to lako konrolirano, nema nikakvih nekontroliranih provala snage, ali je uvjerljiv. Ovjes je tvornički odlično posložen, dobro upija rupe na cestama i ležeće policajce. Dovoljno je tvrd na bržim zavojitim dionicama . Nema namještanja i lelujanja čak i kod max otvorenog gasa na izlazu iz zavoja. Kočnice su odlične, marke Brembo, iako nemaju onu oštrinu kao kod Bmw xr ili sličnih motora.
Motor je imao lijepo, i nenarušavajući sklad zadnjeg dijela, nosače za kofere. Ima lcd prikaz svih podataka, okretomjer i brzinomjer su u prvom planu, a odlično je čitljiv na suncu.
Opsluživanje komandi je vrlo intutitivno.
Mislim da je Suzuki napravio odličan posao, u ovoj eri sve popularnijih "koza" napravio odličan sport tourer.
A pogotovo cijena koja je više nego konkurentna.
 

Attachments

  • IMG_20220817_113504.jpg
    IMG_20220817_113504.jpg
    6.9 MB · Views: 0
  • IMG_20220817_113738.jpg
    IMG_20220817_113738.jpg
    7.8 MB · Views: 0
  • IMG_20220817_110525.jpg
    IMG_20220817_110525.jpg
    4.2 MB · Views: 0
  • IMG_20220817_122022.jpg
    IMG_20220817_122022.jpg
    7.4 MB · Views: 0
Baš me muči emocionalno, pogađa me.. Ne možeš na novi motor stavljati kocke..a volim suzuki skroz..
 

Attachments

  • dfgdg.jpg
    dfgdg.jpg
    57.6 KB · Views: 0
Ekipa evo pratim temu,upravo gledao i cijene.Ne kužim,motor star godinu,ili godinu i pol ništa km i već u oglasu.Po Njemaćkim oglasima ima ih kao dreka,pa sad jeli se ekipa zajeb. ili motor nije ono što se očekivalo.Dobrog zzr par dana u oglasu i ode,tko je vozio može malo iskustva o GT-u.(y)
 
  • Like
Reactions: singlica
Ekipa evo pratim temu,upravo gledao i cijene.Ne kužim,motor star godinu,ili godinu i pol ništa km i već u oglasu.Po Njemaćkim oglasima ima ih kao dreka,pa sad jeli se ekipa zajeb. ili motor nije ono što se očekivalo.Dobrog zzr par dana u oglasu i ode,tko je vozio može malo iskustva o GT-u.(y)

Pa idu kao alva vjerovatno pa ih ima i u oglasnicima dosta.. 😄 Svaki test koji sam gledao ih hvale.. i starije i ove nove..
 
Koze su must have u odnosu na sport tourere, a izašao je i mlađi brat GX.
 
  • Like
Reactions: gvo
Po meni je to trenutno best buy motor u odnosu cijene, konja i kvalitete.

Kaj nisu Suzukijevci imali mantru:
Nema fiksa bez GSX-a.

Tako da ne može biti loš.

Kawasaki Z1000 SX je sličan ali skuplji 2000 €.

KTM Superduke 1290 GT i BMW S 1000 XR su bolji i puno skuplji.

I tu klasu guraju i Yamahu Tracer 9 međutim za slične novce konkretnije mi izgledaju Suzukijevih 150 ks nego Yamahinih 119 ks.

I još nešto, na stranici akrapovic.com, Suzuki daje 150 ks na kotaču za razliku od nekih drugih koji imaju puno manje od deklarirane snage pa tako ni moj Z900, 2017., nema 125 ks.
 
  • Like
Reactions: thommy and gvo
Po meni je to trenutno best buy motor u odnosu cijene, konja i kvalitete.

Kaj nisu Suzukijevci imali mantru:
Nema fiksa bez GSX-a.

Tako da ne može biti loš.

Kawasaki Z1000 SX je sličan ali skuplji 2000 €.

KTM Superduke 1290 GT i BMW S 1000 XR su bolji i puno skuplji.

I tu klasu guraju i Yamahu Tracer 9 međutim za slične novce konkretnije mi izgledaju Suzukijevih 150 ks nego Yamahinih 119 ks.

I još nešto, na stranici akrapovic.com, Suzuki daje 150 ks na kotaču za razliku od nekih drugih koji imaju puno manje od deklarirane snage pa tako ni moj Z900, 2017., nema 125 ks.
To ni meni jos uvijek nije jasno, po cemu se Tracer9 stavlja u isti koš sa takvim motorima. Isto kao sto i Mt07 na official straici stoji pod rubrikom "Hyper naked". lol

Oke, je taj cp3 agregat "živčan", ali kad navedene motore natovaris sa npr 3 puna kofera + suvozac, msm da je među njima tracer 9 siroče..
Mozda se ovi iz Yamahe opamete, pa izbace Tracer10
 
  • Like
Reactions: roberto
Sjedio , nije lose
Gledao taj isti u Veroni..
Jesi primjetio kako su felge slabo ofarbane,?
Na mjestima gdje se spajaju krakovi na obruč felge skoro pa i nema farbe.
Isto tako plastika oko displeja,jeftino izgleda, mostiči koji drže ručke na volanu,kao igračka iz kinder jajeta,zadnja vilica povarena ko da je neko Jadran elektrodom švasal..
Al očito je to to za te pare,primjetio sam to kod više novih motora,štedi se na sve strane.
Izgleda da mora čovjek u današnje vrijeme dat 25000eur+ da bi bilo sve pic pic
 
  • Wow
Reactions: +marek+
Ekipa evo pratim temu,upravo gledao i cijene.Ne kužim,motor star godinu,ili godinu i pol ništa km i već u oglasu.Po Njemaćkim oglasima ima ih kao dreka,pa sad jeli se ekipa zajeb. ili motor nije ono što se očekivalo.Dobrog zzr par dana u oglasu i ode,tko je vozio može malo iskustva o GT-u.(y)

Prosječan kupac SXa u UK je 45+. Vjerujem da je slično i s GTom. Gerijatrija tih godina već bira udobnost, na adv kravi može dobit slične perf s relativno ugodnijim položajem koljena....
 
Vjerovatno su iz tog razloga izbacili novi GX model..ugodniji položaj sjedenja a nije advenčer
 
Gledao taj isti u Veroni..
Jesi primjetio kako su felge slabo ofarbane,?
Na mjestima gdje se spajaju krakovi na obruč felge skoro pa i nema farbe.
Isto tako plastika oko displeja,jeftino izgleda, mostiči koji drže ručke na volanu,kao igračka iz kinder jajeta,zadnja vilica povarena ko da je neko Jadran elektrodom švasal..
Al očito je to to za te pare,primjetio sam to kod više novih motora,štedi se na sve strane.
Izgleda da mora čovjek u današnje vrijeme dat 25000eur+ da bi bilo sve pic pic
Imam gsxra 2020 , losa zavrsna obrada ali se naviknes , ali zbog cjene mu oprostiš 😂, svi šparaju izgleda
 
  • Like
Reactions: e39