gsxr 600-oglasnik

cici125

New member
pozdrav jel zna neko nest o tim motorima il ih mozda iso neko pogledat ?tnx

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsxr-600-600-cm3-oglas-10289003


http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsx-r-600-599-cm3-oglas-9634281
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/board,80.0.html ovdje otvori temu.. što se ovog drugog tiče bježi od toga, pogledaj druge oglase od tipa i razlog prodaje: radi pomanjkanja vremena za vožnju a mjenjao bi za drugi motor  :LOL:
 
cici125 said:
pozdrav jel zna neko nest o tim motorima il ih mozda iso neko pogledat ?tnx


http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsx-r-600-599-cm3-oglas-9634281

Vidiš da ti na ovom očitava C28 grešku, sa razlogom to nije zamjenio ili je očito tuljan koji pojma nema.
 
KING RR said:
Vidiš da ti na ovom očitava C28 grešku, sa razlogom to nije zamjenio ili je očito tuljan koji pojma nema.

A kaj znači C28 greška?  :misli: Ili to mogu provjeriti kod ovlaštenog servisa koji imaju te kodove...
 
prdne u fenjer motorić od drugih krilca koja se otvaraju pri određenim okretajima,da se popravit a rikava na mnoooogo điksera.

 
pikacu88 said:
prdne u fenjer motorić od drugih krilca koja se otvaraju pri određenim okretajima,da se popravit a rikava na mnoooogo điksera.

Za ovo boldano vrijedi i za novije godište? Ili je problem u vlasniku koji nije štedio na gasu...
 
Fracha said:
A kaj znači C28 greška?  :misli: Ili to mogu provjeriti kod ovlaštenog servisa koji imaju te kodove...

Sekundarni TPS, standardna boljka 6-ica i 7-ica  :?  iako zna prdnut i ja 10-ki, a koliko znam sve sestice i sedmice od K1-K7 su imali sa tim problema, a 10-ke samo K1 i K2, ni bas jeftino za popravit jer je novi relativno skup, a polovni naci ispravan je ravno trazenju igle u plastu sijena, jbga.
 
skineš leptiriće,i makneš senzor..i zanemariš lampicu :misli: :mrgreen:

i di je problem? :mrgreen: :mrgreen:
 
irsel said:
skineš leptiriće,i makneš senzor..i zanemariš lampicu :misli: :mrgreen:

i di je problem? :mrgreen: :mrgreen:

Problem je kaj si zaboravil napomenuti da treba iscupati i lampicu  :mrgreen:
 
KING RR said:
Sekundarni TPS, standardna boljka 6-ica i 7-ica  :?  iako zna prdnut i ja 10-ki, a koliko znam sve sestice i sedmice od K1-K7 su imali sa tim problema, a 10-ke samo K1 i K2, ni bas jeftino za popravit jer je novi relativno skup, a polovni naci ispravan je ravno trazenju igle u plastu sijena, jbga.

to je senzor gasa ili? jel moze molim te malo pojasnjenje? se moze vozit tako normalno i kakve su posljedice?
 
secondary throttle body/valve position

zabloka..i ovisno kako zabloka će motor vozit
ako ostane zatvoren(nema protoka zraka jer su gornji leptiri zatvoreni i motor se jedva giba),a ako se otvori i ostane tako(motor na minimunu dok je hladan radi na niskim okretajima,fali mu gasa pri paljenju,il nešto slično,zanemarivo)
i kao riješenje predlaže se skinut gornje leptire..
nema posljedica nikakvih,po meni nepotrebna stavka na motoru  :mrgreen:

jedino izbacuje error c28 na uricu..sa kojim se vozi bez problema(ako je senzor ostao otvoren jel)

i kao što ti rekli,to im je boljka..  :smiley:

riješenje još postoji,nabavit novi senzor(kojeg nitko neće prodat bez kompletnog ITB-a), ili probat popravit svoj..i onda nema errora na urici
 
irsel said:
secondary throttle body/valve position

zabloka..i ovisno kako zabloka će motor vozit
ako ostane zatvoren(nema protoka zraka jer su gornji leptiri zatvoreni i motor se jedva giba),a ako se otvori i ostane tako(motor na minimunu dok je hladan radi na niskim okretajima,fali mu gasa pri paljenju,il nešto slično,zanemarivo)
i kao riješenje predlaže se skinut gornje leptire..
nema posljedica nikakvih,po meni nepotrebna stavka na motoru  :mrgreen:

jedino izbacuje error c28 na uricu..sa kojim se vozi bez problema(ako je senzor ostao otvoren jel)

i kao što ti rekli,to im je boljka..  :smiley:

riješenje još postoji,nabavit novi senzor(kojeg nitko neće prodat bez kompletnog ITB-a), ili probat popravit svoj..i onda nema errora na urici

ok, hvala (y) (y)..znaci nije tako strasno ako ostane otvoren ali ima zezancije sa tim..problem je ako je zatvoren al to skuzim po voznji onda..
 
irsel said:
secondary throttle body/valve position

zabloka..i ovisno kako zabloka će motor vozit
ako ostane zatvoren(nema protoka zraka jer su gornji leptiri zatvoreni i motor se jedva giba),a ako se otvori i ostane tako(motor na minimunu dok je hladan radi na niskim okretajima,fali mu gasa pri paljenju,il nešto slično,zanemarivo)
i kao riješenje predlaže se skinut gornje leptire..
nema posljedica nikakvih,po meni nepotrebna stavka na motoru  :mrgreen:

jedino izbacuje error c28 na uricu..sa kojim se vozi bez problema(ako je senzor ostao otvoren jel)

i kao što ti rekli,to im je boljka..  :smiley:

riješenje još postoji,nabavit novi senzor(kojeg nitko neće prodat bez kompletnog ITB-a), ili probat popravit svoj..i onda nema errora na urici

Uff,znači nije mali kvar...sve mi je jasno  (y)...sam je pitanje dal se isplati ulagati u motor :wink:
 
a o prvom zutom niko nista, plastike nisu original?  ruckice, utezi, spulja original.. :? :?
 
ja cu valjda drugi vikend ici ga pogledati..da plastike nisu original sad treba vidjeti dal nista bitnog nije dobilo..a spulja je original
.a drugo ne znam to mi je preko telefona reko covjek..


 
Fracha said:
Uff,znači nije mali kvar...sve mi je jasno  (y)...sam je pitanje dal se isplati ulagati u motor :wink:

ma mali kvar..leptire skineš u 5 min(2 vide na rezervaru,2 vide na sicu da mozes dic rezervar,4 vide na itbu da odvojiš filter,1 vida na filteru,2 đeka i 2 cijevi odspojit,i 2x4 male križne za 4 leptira,i sve to vratit,i 2 vide od senzora,uključujuči đek na njemu) :p

najveći problem je kako prevarit da ti ne izbacuje error c28..

(y)
 
tomi-zg said:
na ovom prvom oglasu, žuti gsxr, jel normalno da mu ovak vilice vire van iz volana?

Taj "simptom" pojavljuje se samo iz dva razloga ; ili je ponosni vlasnik zadrti 400 m RRejseRR pa snjim obilazi takve manifestacije ili vlasnik standardno nema pojma ( ko ti recimo  :mrgreen: ) pa je popusio pricu kako kad điksera "skines" na trokutima dobijes xy horsa, motor ide preko trista i dize u sestoj na zadnji  :mrgreen:

U realnosti to je najguplja stvar koju mozes napravit na motoru je mu pojebes ciklistiku i u svakom ostrom zavoju uslijed voznje "na noz" mozes racunat da ces imat raznu paletu izleta  8)
 
kaj ne vidiš da je cijeli u nekom seljo tuning štihu sređen, od ovih replika oklopa, do akrapovič naljepnice na originalnom auspuhu i slično, tko zna kaj je sve delano s njim, neznam kak netko uopće razmišlja o gledanju, a kamoli o kupnji takvih krampova
ovo je negdje veselje dok treba kočiti malo jače pa dok opleteš kljukom po blatobranu, sva sreća pa nejde na zadnji ni dok su trokuti na vilicama tam di moraju biti jer bi pri svakom spuštanju nešto puknulo :LOL:
 
e vidis to su korisne info koje nisam primjetio na slici..tnx  (y) (y)

ajd onda neku priliku nabacite od gsxr 600 / 750 za te pare(vise ne mogu trenutno odvojit) , vec samo poceo gledat i druge motore od nedostaka gixera u oglasu