guma

dani83

Active member
kakva je guma rubber? trese mi se prednji kraj kad predjem 40-45, a kad prže vozim od 60 trese mi se cijeli prednji kraj jel moguče da je zbog loše kvalitete gume?
 
iako sam laik :) mislim da ti moze biti problem ili guma ili felga... odi vulkanizeru da ti pogleda balans kotaca..pa ces vidjet.. jer ako je tako sto kazes..onda je to dost ozbiljno i sumnjam da moze bit krivi tip gume!
 
dani83 said:
kakva je guma rubber? trese mi se prednji kraj kad predjem 40-45, a kad prže vozim od 60 trese mi se cijeli prednji kraj jel moguče da je zbog loše kvalitete gume?
Vee Rubber, made in Thailand?
Kad ti se počeo tresti prednji kraj? Nakon ugradnje ili naknadno?
Da li se na gumi pojavilo neko oštećenje?
p.s.
Koliko para toliko muzike.
 
da ve rubber. to su njegove gume koje su bile na njemu kad sam ga uzeo, nekih mjesec dana ima i počela se trest odma i otišo reklamirat i stave mi novu, opet isto samo malo slabije, bio opet i kažu da je u redu guma. sad kad sam skinuo blokadu kad predje 60 trese se ko lud, cijeli prednji kraj, prvi put sam sad čuo za tu gumu kad sam uzeo skuter, tak da ne znam kake je kvalitete, a čuo sam da se može to dešavat zbog loše kvalitete gume. gledo sam al nisam vidio nikako oštečenje
 
Serijske gume su uobičajeno nikakve, ali može ti bit nešto ozbiljnije, neko oštećenje na felgi...
Meni se to dešavalo kad se razletia ležaj od kola tako da nije ni to za isključit.
Uglavnom nije ti se baš za zafrkavat s tim.
 
garancija na gume je 1g
 
Ja imam takve gume (serijski) na novoj Yamahi neo's, i isto trese. Mislim da je to do gume, kupi savu i nema problema. (y)
 
Nike said:
garancija na gume je 1g

da, znam bio sam popravljat skuter nakon pada, odma drugi dan krenio na reg. i pao 10m od kuče, pa sam reko da opet trese, kažu da je u redu guma
 
dani83 said:
da, znam bio sam popravljat skuter nakon pada, odma drugi dan krenio na reg. i pao 10m od kuče, pa sam reko da opet trese, kažu da je u redu guma