Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

kronik said:
nisam bas siguran da samo udio silike u mjesavini gume oznacava da li je guma touring ili ne.

velika vecina cestovnih guma ima siliku u sebi - neke vise neke manje ...

Mislio sam, Touring, znaci, ne mozes si birati vrijeme vozenja, tako da, trebale bi drzati i na kisi, a kad se spomene kisa, svima su puna usta silice.
Pa i meni.
Inace, pojma nemam kako sve to radi.
Meni je Mitas Sport Force+ za sada vrlo dobar, motor je 32 konja i 500 kubika, 1 cilindar. 180/120 kombinacija guma.
 
RRi said:
Tu bi se slozio s tobom iz razloga sta sam imao DR3 na motoru i ZASAD (sa Mitasom sam napravio tek nepunih milju km) ne primjetim nekakvu drasticnu razliku. Cak Mitas bolje grize nakon sta sklizne sa crte,zmijice,pijeska... DR3 je jedino brza na prebacivanjima,to sam jedino primjetio.
Mislim da brendovi naplacuju svoj imidz u ovom slucaju. S druge strane par ljudi mi je reklo da guma voli pustit nakon 2000 km,ako se ispostavi da su bili u krivu,sljedeci set ce biti isto Mitas,bez razmisljanja...

Pa da premium brandovi to ne rade po kojoj bi onda osnovi imali pravo naplacivati tollike novce za set guma?!
Niti dulje traju a niti su osjetno bolje! Zato im je Mitas pomalo trn u oku. Niti na jednom sluzbenom testu ih nema.

A te price da hoce popusiti - hoce! Ako imas premalo zraka u gumama! Jer ti je neki cavao napravio rupu! Kao meni na jadranskoj magistrali prije 10-tak dana!

Ta ista probusena na Jadranskoj nakon danasnje voznje! I sveukupno prijedjenih 3.000km





 

Attachments

  • 62fe21d4-0b41-487d-a912-2dd847f32bd1.jpg
    62fe21d4-0b41-487d-a912-2dd847f32bd1.jpg
    278.8 KB · Views: 731
kronik said:
Bimba ako je Mitas Sport Force + u rangu premium proizvodzaca a nije u rangu onih od mene navedenih, u kojem je onda rangu? i uz to moze parirati bilo kojoj sportskoj gumi?!
Traje dulje od navedenih, ima odlicno drzanje u zavoju nista losije od navedenih, agilnost na nivou navedenih, preciznost na nivou navedenih, ponasanja na kocenju u zavoju neutralno i na nivou navedenih.....
Nema silike u mjesavini po tome je guma na mokrome  "slabija" od navedenih. No tko ce od nas ici testirati na taj nacin gumu za svoje novce ?!

Po cemu su S20 Evo, S21, M7RR, PDRIII, CSA2, CSA3, CRA3, CRA2, MPR2ct, MRS, DSS2EVO.. ... bolje?! Sa kojim karakteristikama opravdavaju svoje astronmske cijene?! Marketingom i bezobraznim ponasanjem na trzistu!! I ukoliko su uopce te gume bolje ( a uvjeren sam da nisu ) koliko ekipe ovdje moze te razlike na jadranskoj / plominki / xyz cesti primjetiti?!?!

Sve te navedene gume sam vozio - godisnje radim ca. 15-25tkm - pa ako mi set guma traje izmedju 2,800 - 4,500km koliko sam ih do sada promijenio?!


Mitas je testiran i na trkacoj stazi u Madjarskoj ( ne ja - nisam stazu niti izdaleka vec 3 godine vidio ) - drasticne razlike naspram slickova kakva bi se ocekivala nije bilo!

Odgovor na prvo si već dobio, predvidio si boldan pa tako da mislim da je sad jasno što sam htio reći  (y)

Što se tiče ostalog, ja na te stvari gledam na sljedeći način. Što je vožnja ekstremnija razlike dolaze više do izražaja i samim time su veće. U takvim slučajevima nijanse čine veliku razliku, i onda kvaliteta gume, koju u većini slučajeva opravdava i cijena, dolazi do izražaja i tada i veća cijena ima smisla.

S druge strane, ono što ja tvrdim zadnjih godina, je činjenica da su gume strahovito napredovale i loših guma skoro i da nema. Ono što je bitno naglasiti je da se to pogotovo odnosi na upotrebljivost istih u različitim uvjetima, što znači da jedna guma pokriva veliku većinu vozaća na cesti s obzirom na njihov način vožnje i uvjete upotrebe. Koliko vas ima samo ovdje u temi koji su u zadnje vrijeme vozili i na sport-touring i na sportskoj gumi, pa su obje zadovoljavale iste potrebe i iste načine vožnje a ima vas koji se vozite i normalnije i brže.

E sada ti se možeš složiti sa mnom i ne moraš, ali na stazi je velika razlika između GP Racera i D212GP-a ( za one koji ne znaju radi se o amaterskoj trkaćoj gumi i profi trkaćoj gumi od Dunlopa ), a kamoli ne između Sport Forca i slika. Izjava da je na Stazi Sport Force vrlo blizu slicka i da drastične razlike nema, meni je osobno presmiješna i samo mi govori da je onaj koji je to probao i izjavio debelo precijenio svoje vozačko umijeće.


 
fawlty82 said:
Moraš samo čitati sa razumijevanjem.

sta znaci cjenovni razred ?! i od kada cijena garantira kvalitetu?!

Dunlop SportSmart 2 Max dovoljno skupa znaci guma je super?!
Cim vidi kisu i osjetni pad temperature je guma neupotrebljiva!
Zasto to znam - zato jer sam i tu gumu probao! I ne, ne bih je preporucio!
Zasto kosta onda tolike novce - a ima i siliku u mjesavini?!

Nije problem procitati sa razumijevanjem - problem kod mnogih razumjeti procitano!!

 
bimba said:
Odgovor na prvo si već dobio, predvidio si boldan pa tako da mislim da je sad jasno što sam htio reći  (y)

Što se tiče ostalog, ja na te stvari gledam na sljedeći način. Što je vožnja ekstremnija razlike dolaze više do izražaja i samim time su veće. U takvim slučajevima nijanse čine veliku razliku, i onda kvaliteta gume, koju u većini slučajeva opravdava i cijena, dolazi do izražaja i tada i veća cijena ima smisla.

S druge strane, ono što ja tvrdim zadnjih godina, je činjenica da su gume strahovito napredovale i loših guma skoro i da nema. Ono što je bitno naglasiti je da se to pogotovo odnosi na upotrebljivost istih u različitim uvjetima, što znači da jedna guma pokriva veliku većinu vozaća na cesti s obzirom na njihov način vožnje i uvjete upotrebe. Koliko vas ima samo ovdje u temi koji su u zadnje vrijeme vozili i na sport-touring i na sportskoj gumi, pa su obje zadovoljavale iste potrebe i iste načine vožnje a ima vas koji se vozite i normalnije i brže.

E sada ti se možeš složiti sa mnom i ne moraš, ali na stazi je velika razlika između GP Racera i D212GP-a ( za one koji ne znaju radi se o amaterskoj trkaćoj gumi i profi trkaćoj gumi od Dunlopa ), a kamoli ne između Sport Forca i slika. Izjava da je na Stazi Sport Force vrlo blizu slicka i da drastične razlike nema, meni je osobno presmiješna i samo mi govori da je onaj koji je to probao i izjavio debelo precijenio svoje vozačko umijeće.

Bimba ne cini li ti se malo preteciozno komentirati ljude cije umijece nisi vidio? I te iste ne poznajes?
Samo na osnovi jedne recenice? A pogotovo sto vjerujem da sam nisi probao Mitas na trkacoj stazi.
A ne znam da li si za stvarno probao Mitas Sport Force + na cesti. Jer kako si sam rekao - kako ti gledas ....


I koje su to prednosti jednog M7RR naspram Sport Force +?  Ono iz tvog osobnog iskustva naravno?

Sto je po tebi drasticna razlika? Sekunda po krugu? "20" sekundi po krugu?
Tko je dovoljno dobar vozac da bi dao svoje skromno misljene o tome?
Mozda netko tko je vozio utrke? Pofesionalno? Alpe Adria Cup?

I od kada je visoka cijena odraz visoke kvalitete?!
Ovo je retoricko pitanje na koje zasigurno i sam znas tocan odgovor!
 
 
kronik said:
Bimba ne cini li ti se malo preteciozno komentirati ljude cije umijece nisi vidio? I te iste ne poznajes?
Samo na osnovi jedne recenice? A pogotovo sto vjerujem da sam nisi probao Mitas na trkacoj stazi.
A ne znam da li si za stvarno probao Mitas Sport Force + na cesti. Jer kako si sam rekao - kako ti gledas ....


I koje su to prednosti jednog M7RR naspram Sport Force +?  Ono iz tvog osobnog iskustva naravno?

Sto je po tebi drasticna razlika? Sekunda po krugu? "20" sekundi po krugu?
Tko je dovoljno dobar vozac da bi dao svoje skromno misljene o tome?
Mozda netko tko je vozio utrke? Pofesionalno? Alpe Adria Cup?

I od kada je visoka cijena odraz visoke kvalitete?!
Ovo je retoricko pitanje na koje zasigurno i sam znas tocan odgovor!

- oprosti puno , ali šta je to probano na stazi u dvoje sa punim kuferima i uspoređivala se stabilnost na pravcu i koja može izdržati više krugova. Pa ljudi na stazi dođu do određenog vremena i onda da bi skinuli pola sekunde ulože u motor dva puta vrijednost istog i otegnu jaja da sve uštimaju ( ovjes , gume itd... ), i onda netko izjavi da na stazi nema drastične razlike između Sport Forca i Slicka, ma daj molim te... Ili je voženo tako da takva usporedba nije relevantna ili je taj debelo precijenio svoje vozačke sposobnosti. Pa sada na Grobniku sa novim asfaltom razlika između Sport Forca i slicka bi bila 20-25 sekundi na iljadarci. I da nisam probao Sport Forca na trkaćoj stazi , a na cesti sam ga probao, ali iskreno ne kako treba ali dovoljno da dobijem dobar itekako dobar dojam za gumu te namijene.

- Bolje vozne osobine, šire granično područje, bolja na mokrom , bolja kilometraža, jasno daje do znanja kada je postigla radnu temperaturu. Da li je meni to dovoljno da kažem da je bitno bolja guma da, da li smatram da to u potpunosti opravdava toliko razliku cijeni teško dati konkretan odgovor i nemoguće ga je dati jer to diktira tržište, ali da li opravdava veću cijenu i te kako

- Drastična razlika ovisi o načinu vožnje. dat ću ti primjer. Jedan momak koji je ujedno i član foruma, neko vrijeme je vozio na Racetecu od Metzelera , i to uvijek onom u smjesi. Jednom uđemo u razgovor kada je došao promijenit gume zašto ne proba K3 ( specifikacija za cestu, racing Street guma ) umjesto čiste race u sljesi koju je do sada koristio. 40% jeftinija i 30% više km, a razlika u nijansu tvrđoj smjesi i nešto nižoj radnoj temperaturi, a namijena ekstremna vožnja po cesti. Razlike ne bi na cesti smjelo biti, a ušteda ogromna. Potroši ih , dođe opet po gume i kaže mi vračam se na smjesu. Ok, nema problema, ali naravno pitam zašto , odnosno zanima me dojam. Znaš što mi je rekao , da bio si u pravu, razlika je minimalna ali meni ja te razlika velika kao kuća i zanči mi da li sam pao ili ne.
I da je jedno jasno, ne pišem ovo , kako si ti protumačio, da omalovažam ničije vozačko umijeće pa tako ni tvoje, komentiram u temi koja mi je interesantna , za koju smatram da sam kompetentan s obzirom na iskustvo i posao kojim se bavim. U niti jednom trenutku nisam rekao da je to loša guma, dapače, o toj gumi imam reći sve najbolje. Cijelo vrijeme tvrdim da su gume u zadnje vrijeme strahovito napredovale, pa ću ponovo ponovit nešto što sam napisao više puta, a to je da sport-touring gume zadnje generacije zadovoljavaju potrebe 80% vozača, i to onda ne znači da se svi voze ko babe i nemaju pojma vozit nego da da su gume napredovale. Pa prije 10-15 godina razlika na stazi između npr. serijske R1 i Superbike motora je bila 15 sekundi a danas je 5. Jel to znači da su profi vozači nestali odnosno vozački nazadovali ili da u seriji motori dolaze sa puno kvalitetnijim komponentama ovjesa, kočnica i svim ostalim. Sada ću se opet vratiti na izjavu SportForce vs Slick na stazi, pa to je isto kao da je taj isti izjavio da je probao serijsku R1 i čistokrvni Superbike motor i izjavio da se razočarao jer nema neke razlike a ovaj je petnaest puta skuplji motor. I kako onda to komentirati....

Visoka cijena nije nužno odraz kvalitete, ali u većini slučajeva je, a druga je stvar da li razlika u kvaliteti opravdava toliku razliku u cijeni , i to je stvar tržišta , mi smo potrošačko društvo, i samim time smo doveli do toga da je razlika u kvaliteti praćena većom razlikom u cijeni nego što bi trebala biti.

Imam ja za tebe jedno pitanje, koliko se sječam , vozio si Conti Road Attack 2 , i sada mi u kontekstu sportske vožnje usporedi tu gumu i Sport Force, odnosno samo mi reci ima li razlike i da li je velika ili mala.
 
Sredju said:
Mislio sam, Touring, znaci, ne mozes si birati vrijeme vozenja, tako da, trebale bi drzati i na kisi, a kad se spomene kisa, svima su puna usta silice.
Pa i meni.
Inace, pojma nemam kako sve to radi.
Meni je Mitas Sport Force+ za sada vrlo dobar, motor je 32 konja i 500 kubika, 1 cilindar. 180/120 kombinacija guma.

Silica je kemijski spoj koji se nalazi u prirodi , ima ga u pijesku, a on gumi daje elastičnost i omogućava brže grijanje, te kada govorimo o gumama, veći udio silike daje bolje performanse gume na hladno i na mokrom, ali je njen problem što ne podnosi visoke temperature i što se brzo troši. Suprotnost njoj je Carbon Black drugi kemijski spoj koji radi sve suprotno.Da bi bilo jasnije , dok je ta tehnologija bila dostupna samo za posebne ( prototipovi , trkaće guem itd... ) Silica se koristila za izradu kišnih guma a Carbon Black za sportske , slickove itd.. Silica se u gumama koristi odavno a nakon što se uspjelo u kombinaciji sa jednom vrstom ulja iskombinirati silicu i Carbon Black u izradi gume, došlo je do naglog napretka kada su performanse komercijalnih guma u pitanju.

Ono što je bitno naglasiti je da je to svejedno jedna velika nauka i strahovito komplicirano, te tehnologija ugrađena u gumu ne garantira da je proizvod dobar. Primjer ABS, kao tehnologija je super stvar, ali budimo iskreni, ako nije dobar , da li ga je bolje imat ili ne imat, odnosno da li bolje koči auto sa vrhunskim kočnicama bez ABS-a ili auto sa lošim ABS-om. 
 
bimba said:
- oprosti puno , ali šta je to probano na stazi u dvoje sa punim kuferima i uspoređivala se stabilnost na pravcu i koja može izdržati više krugova. Pa ljudi na stazi dođu do određenog vremena i onda da bi skinuli pola sekunde ulože u motor dva puta vrijednost istog i otegnu jaja da sve uštimaju ( ovjes , gume itd... ), i onda netko izjavi da na stazi nema drastične razlike između Sport Forca i Slicka, ma daj molim te... Ili je voženo tako da takva usporedba nije relevantna ili je taj debelo precijenio svoje vozačke sposobnosti. Pa sada na Grobniku sa novim asfaltom razlika između Sport Forca i slicka bi bila 20-25 sekundi na iljadarci. I da nisam probao Sport Forca na trkaćoj stazi , a na cesti sam ga probao, ali iskreno ne kako treba ali dovoljno da dobijem dobar itekako dobar dojam za gumu te namijene.

- Bolje vozne osobine, šire granično područje, bolja na mokrom , bolja kilometraža, jasno daje do znanja kada je postigla radnu temperaturu. Da li je meni to dovoljno da kažem da je bitno bolja guma da, da li smatram da to u potpunosti opravdava toliko razliku cijeni teško dati konkretan odgovor i nemoguće ga je dati jer to diktira tržište, ali da li opravdava veću cijenu i te kako

- Drastična razlika ovisi o načinu vožnje. dat ću ti primjer. Jedan momak koji je ujedno i član foruma, neko vrijeme je vozio na Racetecu od Metzelera , i to uvijek onom u smjesi. Jednom uđemo u razgovor kada je došao promijenit gume zašto ne proba K3 ( specifikacija za cestu, racing Street guma ) umjesto čiste race u sljesi koju je do sada koristio. 40% jeftinija i 30% više km, a razlika u nijansu tvrđoj smjesi i nešto nižoj radnoj temperaturi, a namijena ekstremna vožnja po cesti. Razlike ne bi na cesti smjelo biti, a ušteda ogromna. Potroši ih , dođe opet po gume i kaže mi vračam se na smjesu. Ok, nema problema, ali naravno pitam zašto , odnosno zanima me dojam. Znaš što mi je rekao , da bio si u pravu, razlika je minimalna ali meni ja te razlika velika kao kuća i zanči mi da li sam pao ili ne.
I da je jedno jasno, ne pišem ovo , kako si ti protumačio, da omalovažam ničije vozačko umijeće pa tako ni tvoje, komentiram u temi koja mi je interesantna , za koju smatram da sam kompetentan s obzirom na iskustvo i posao kojim se bavim. U niti jednom trenutku nisam rekao da je to loša guma, dapače, o toj gumi imam reći sve najbolje. Cijelo vrijeme tvrdim da su gume u zadnje vrijeme strahovito napredovale, pa ću ponovo ponovit nešto što sam napisao više puta, a to je da sport-touring gume zadnje generacije zadovoljavaju potrebe 80% vozača, i to onda ne znači da se svi voze ko babe i nemaju pojma vozit nego da da su gume napredovale. Pa prije 10-15 godina razlika na stazi između npr. serijske R1 i Superbike motora je bila 15 sekundi a danas je 5. Jel to znači da su profi vozači nestali odnosno vozački nazadovali ili da u seriji motori dolaze sa puno kvalitetnijim komponentama ovjesa, kočnica i svim ostalim. Sada ću se opet vratiti na izjavu SportForce vs Slick na stazi, pa to je isto kao da je taj isti izjavio da je probao serijsku R1 i čistokrvni Superbike motor i izjavio da se razočarao jer nema neke razlike a ovaj je petnaest puta skuplji motor. I kako onda to komentirati....

Visoka cijena nije nužno odraz kvalitete, ali u većini slučajeva je, a druga je stvar da li razlika u kvaliteti opravdava toliku razliku u cijeni , i to je stvar tržišta , mi smo potrošačko društvo, i samim time smo doveli do toga da je razlika u kvaliteti praćena većom razlikom u cijeni nego što bi trebala biti.

Imam ja za tebe jedno pitanje, koliko se sječam , vozio si Conti Road Attack 2 , i sada mi u kontekstu sportske vožnje usporedi tu gumu i Sport Force, odnosno samo mi reci ima li razlike i da li je velika ili mala.

Mitas nije proban na stazi u dvoje a jos manje sa koferima gore - opet smatram da podcjenjivanje nije ljudska fer osobina.

Pitao si me za Conti Sport Attack 2 i Mitas - mislim da mogu usporediti i Conti Sport Attack 3 i Mitas.
Niti je Conti bolji od Mitasa po mokrome i hladnome a niti traje vise kilometara.
CSA 2 je kod mene trajao nekih 2.500 - 2.700km. CSA3 se dovuce do 3.200km sa onim cudnim osjecajem u trbuhu.....
Mozda ce ti slike vise moci reci - motor Tuono V4R iz 2014, cesta Jadranska Magistrala, isti vozac, isto opterecenje i isto mjesto slikanja.
Tlak u gumama 2,3 / 2,5 mjeren na hladno naravno. Obje gume su bile nove prije kretanja na put.


A M7RR i Mitas - moje osobno misljnje je da im vozne osobine po suhome pariraju, prijedjena kilometraza vrlo slicna, reakcije na brza prebacivanja isto, ponasanje unutar zavoja, ne sire putanju pri kocenju u zavoj..... 
 

Attachments

  • Conti SA3 HR.jpg
    Conti SA3 HR.jpg
    88.8 KB · Views: 759
  • c_20170527_140300.jpg
    c_20170527_140300.jpg
    346.1 KB · Views: 636
Opet kažem, ne podcjenjujem, htio sam ukazati na nešto sasvim drugo, ali ovaj put očito nismo na istoj valnoj dužini, svo zlo u tome  (y)

Pitao sam za Conti Road Attack 2 ne Sport Attack, to me zanima
 
Kronik si probao spustati tlak na mitasu i kakvi su rezultati bili ?

Bimba jel mozda znas koliko su na grobniku imali tlakove ovi koji su rundali sa njima?
 
bimba said:
Opet kažem, ne podcjenjujem, htio sam ukazati na nešto sasvim drugo, ali ovaj put očito nismo na istoj valnoj dužini, svo zlo u tome  (y)

Pitao sam za Conti Road Attack 2 ne Sport Attack, to me zanima

Svo zlo u tome  (y)

Sorry za previd CSA / CRA .

Vozio sam i dvojku i trojku.

Najbolja/najdugotrajnija/najisplativija kombinacija Conti guma za voziti mi je bila prednja CSA 2/3 zadnja CRA 2/3

Predavno je bilo CRA2 da bih mogao napisati tocniju usporedbu sa Mitasom.

 
pikacu88 said:
Kronik si probao spustati tlak na mitasu i kakvi su rezultati bili ?

Bimba jel mozda znas koliko su na grobniku imali tlakove ovi koji su rundali sa njima?

Mitas sam vozio i preko zime. Temp. zraka iznad 6°C i sunce = kratki djir je vec bio odradjen.

I na tim temp. sam vozio sa 2,3 / 2,5 bara . Za ici ispod toga stvarno nisam vidio potrebe i samim time niti znatizelje.

Tako da manje tlakove u gumama nisam niti isprobavao kod Mitasa.
 
Motor Honda cbr1100 XX + zadnji kofer (uvijek), tlak na tvornički: 2.9 - 2.9 vožnja je sport touring po svakakvom asfaltu u svim vremenskim uvjetima. Lokacija najviše: SK-ZG i okolica iste regije.
Kratki osvrt.

Mitas sport force:
Suho: Prvih 3000km sam bio zadovoljan, nakon toga sam doživio 2-3 vrlo neugodne situacije kod brže vožnje (proklizivanje tj. "puštanje" na dosta dobroj podlozi).
Volim igrati na sigurno i onda sam jedva čekao da ih skinem.
Mokro: također dobro dok je nova guma kasnije dosta loše .
Vozne osobine su odlične što se tiče padanja u zavoj. Da bi ih opet stavio na xx-a ne bi jer mi je premala trajnost i loše na mokrom. 
Skinuo sam ih na 3500km, zadnja je amen  a prednja bi izdržala vjerojatno još 2-3 tisuće km.
Sve u svemu mislim da bi lakšem motoru sa manje kW odgovarale super.
:franky:
 
 
zlogi said:
Motor Honda cbr1100 XX + zadnji kofer (uvijek), tlak na tvornički: 2.9 - 2.9 vožnja je sport touring po svakakvom asfaltu u svim vremenskim uvjetima. Lokacija najviše: SK-ZG i okolica iste regije.
Kratki osvrt.

Mitas sport force:
Suho: Prvih 3000km sam bio zadovoljan, nakon toga sam doživio 2-3 vrlo neugodne situacije kod brže vožnje (proklizivanje tj. "puštanje" na dosta dobroj podlozi).
Volim igrati na sigurno i onda sam jedva čekao da ih skinem.
Mokro: također dobro dok je nova guma kasnije dosta loše .
Vozne osobine su odlične što se tiče padanja u zavoj. Da bi ih opet stavio na xx-a ne bi jer mi je premala trajnost i loše na mokrom. 
Skinuo sam ih na 3500km, zadnja je amen  a prednja bi izdržala vjerojatno još 2-3 tisuće km.
Sve u svemu mislim da bi lakšem motoru sa manje kW odgovarale super.
:franky:

na GTR-u od poznanika na  3,0/3,0 funkcioniraju savrseno 4500 - 5200 km.

Mitas sam vec rekao ne voli autoput. A niti "semaforasenje". Zadnja se brzo trosi.
 
kronik said:
na GTR-u od poznanika na  3,0/3,0 funkcioniraju savrseno 4500 - 5200 km.

Mitas sam vec rekao ne voli autoput. A niti "semaforasenje". Zadnja se brzo trosi.

Jebate, pa znači da to može i na mrcinu od 330 kg?! :shock:
 
Hvala bimba na odgovoru.
I ja vjerujem da je tako, danas nema lose gume, osim Conti SA1, ali dobra je i ona za kariolu.
 
Mr. Noo said:
Jebate, pa znači da to može i na mrcinu od 330 kg?! :shock:

4 na Mitasu.
Nazalost mi je mobitel na kojem sam imao sve slike crkao.
Slike zadnje na GTR-u b izgledala predobro. Lijevi i desni rub slick - sredina nova ... tlak po preporuci za GTR 3,0/3,0
 

Attachments

  • FB_IMG_1526291278274.jpg
    FB_IMG_1526291278274.jpg
    20.8 KB · Views: 489
kronik said:
4 na Mitasu.
Nazalost mi je mobitel na kojem sam imao sve slike crkao.
Slike zadnje na GTR-u b izgledala predobro. Lijevi i desni rub slick - sredina nova ... tlak po preporuci za GTR 3,0/3,0

I kolko zdrži zadnja guma na gtr-u?
 
Mr. Noo said:
I kolko zdrži zadnja guma na gtr-u?

pa  vrlo dinamicnim tempom 4.500 - 5.200 km.
Sa umjerenijom voznjom lako se postigne i vise.
 
Prije / poslije
 

Attachments

  • 43495751-AD4E-4D7C-A5D2-ED13747A6B8C.jpeg
    43495751-AD4E-4D7C-A5D2-ED13747A6B8C.jpeg
    324.2 KB · Views: 921