- oprosti puno , ali šta je to probano na stazi u dvoje sa punim kuferima i uspoređivala se stabilnost na pravcu i koja može izdržati više krugova. Pa ljudi na stazi dođu do određenog vremena i onda da bi skinuli pola sekunde ulože u motor dva puta vrijednost istog i otegnu jaja da sve uštimaju ( ovjes , gume itd... ), i onda netko izjavi da na stazi nema drastične razlike između Sport Forca i Slicka, ma daj molim te... Ili je voženo tako da takva usporedba nije relevantna ili je taj debelo precijenio svoje vozačke sposobnosti. Pa sada na Grobniku sa novim asfaltom razlika između Sport Forca i slicka bi bila 20-25 sekundi na iljadarci. I da nisam probao Sport Forca na trkaćoj stazi , a na cesti sam ga probao, ali iskreno ne kako treba ali dovoljno da dobijem dobar itekako dobar dojam za gumu te namijene.
- Bolje vozne osobine, šire granično područje, bolja na mokrom , bolja kilometraža, jasno daje do znanja kada je postigla radnu temperaturu. Da li je meni to dovoljno da kažem da je bitno bolja guma da, da li smatram da to u potpunosti opravdava toliko razliku cijeni teško dati konkretan odgovor i nemoguće ga je dati jer to diktira tržište, ali da li opravdava veću cijenu i te kako
- Drastična razlika ovisi o načinu vožnje. dat ću ti primjer. Jedan momak koji je ujedno i član foruma, neko vrijeme je vozio na Racetecu od Metzelera , i to uvijek onom u smjesi. Jednom uđemo u razgovor kada je došao promijenit gume zašto ne proba K3 ( specifikacija za cestu, racing Street guma ) umjesto čiste race u sljesi koju je do sada koristio. 40% jeftinija i 30% više km, a razlika u nijansu tvrđoj smjesi i nešto nižoj radnoj temperaturi, a namijena ekstremna vožnja po cesti. Razlike ne bi na cesti smjelo biti, a ušteda ogromna. Potroši ih , dođe opet po gume i kaže mi vračam se na smjesu. Ok, nema problema, ali naravno pitam zašto , odnosno zanima me dojam. Znaš što mi je rekao , da bio si u pravu, razlika je minimalna ali meni ja te razlika velika kao kuća i zanči mi da li sam pao ili ne.
I da je jedno jasno, ne pišem ovo , kako si ti protumačio, da omalovažam ničije vozačko umijeće pa tako ni tvoje, komentiram u temi koja mi je interesantna , za koju smatram da sam kompetentan s obzirom na iskustvo i posao kojim se bavim. U niti jednom trenutku nisam rekao da je to loša guma, dapače, o toj gumi imam reći sve najbolje. Cijelo vrijeme tvrdim da su gume u zadnje vrijeme strahovito napredovale, pa ću ponovo ponovit nešto što sam napisao više puta, a to je da sport-touring gume zadnje generacije zadovoljavaju potrebe 80% vozača, i to onda ne znači da se svi voze ko babe i nemaju pojma vozit nego da da su gume napredovale. Pa prije 10-15 godina razlika na stazi između npr. serijske R1 i Superbike motora je bila 15 sekundi a danas je 5. Jel to znači da su profi vozači nestali odnosno vozački nazadovali ili da u seriji motori dolaze sa puno kvalitetnijim komponentama ovjesa, kočnica i svim ostalim. Sada ću se opet vratiti na izjavu SportForce vs Slick na stazi, pa to je isto kao da je taj isti izjavio da je probao serijsku R1 i čistokrvni Superbike motor i izjavio da se razočarao jer nema neke razlike a ovaj je petnaest puta skuplji motor. I kako onda to komentirati....
Visoka cijena nije nužno odraz kvalitete, ali u većini slučajeva je, a druga je stvar da li razlika u kvaliteti opravdava toliku razliku u cijeni , i to je stvar tržišta , mi smo potrošačko društvo, i samim time smo doveli do toga da je razlika u kvaliteti praćena većom razlikom u cijeni nego što bi trebala biti.
Imam ja za tebe jedno pitanje, koliko se sječam , vozio si Conti Road Attack 2 , i sada mi u kontekstu sportske vožnje usporedi tu gumu i Sport Force, odnosno samo mi reci ima li razlike i da li je velika ili mala.