Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

Ja sam htio samo isprobati, prica se o njima i izlazi cesto oglas 160 € za set, toliko je kostao i BT16 pro.
A i vozim i onako sa guzometrom, ne upadam nigdje na slijepo.
 
bolje su i od  pp-a običnog... iako je on solidan... al sa 2ct mi se par put drek smrzel v riti....

a sad sam zel za 99x kuna diablo i to je best buy...

doduše bio jer je sad 122x kuna :)

(y)

u svakom slučaju može se za jeftinije pare dobra guma kupit i jurit brzo....
 
Matek said:
bolje su i od  pp-a običnog... iako je on solidan... al sa 2ct mi se par put drek smrzel v riti....

Da, zapravo sam pisao i o pp i o pp2ct
Inace, vozio jedan set pp2ct - na jadranskoj magistrali se rub zadnje ocito pregrijavao jer je bilo veselo par zavoja za redom. Smanjio tempo i sve bilo OK, a niti sam ja vozac koji bi to trebao moci isprovocirati, niti je motor tako kapacitetan, ali eto, doslo je do toga na pp2ct. Sa obicnim PP takvih problema nikad nisam imao (isti motor, ista cesta, isti vremenski uvjeti, isti tempo...). Tlakovi su mi na Michelinu uvijek standardni: 2.5/2.9 na hladno
 
Vozio ih na Tuonu u kombinaciji sa prednjim Continentalom Race Attack (soft), ni bilo dobro, Conti ko zalipit za asfalt, a ova je klizala prilično, zaminio nakon 300 km... E sad, vozio i na GSR-u 600 u setu i bilo je ok, potpuno drukčija priča od Tuona...
 
Getriba said:
Pa da, a evo da ides izracunati kolika je cijena seta takvih guma u odnosu na ove “provjerene” dodjes npr do cifre od mozda 5-6 pivi mjesecno na polugodisnjoj razini, netko i godisnje... pa radije cu se odreci 5 piva mjesecno (!!) u korist boljih guma....

Ne sudi knjigu po omotu...
Prvo probaj gume pa onda iznesi stajalište o njima... Ovako samo laprdas bzv...
 
Otvaranja nisu automatski otvaranja, ako si tip koji hoce nadoknadit vrijeme iz izlaza iz zavoja, malo koja guma je tvoja, pogotovo ako vozis iljadu.
 
RRi said:
Ne sudi knjigu po omotu...
Prvo probaj gume pa onda iznesi stajalište o njima... Ovako samo laprdas bzv...

U pravu si, al nebitno. Drzat cu se ipak Metzelera i Pirelli-ja....
 
guma je par exellance i jos k tome za male novce...  (y)
 
- Sava Mitas Sport Force je jedna vrlo dobra guma za super cijenu.
- To je sportska guma, nikako sport-touring
- u tom cjenovnom razredu , kada su sportske gume u pitanju , može parirati bilo kojoj sportskoj gumi premium proizvođaća a od nekih je i bolja
- ali ići je uspoređivati da je u rangu jednog M7RR-a, Diablo Rosso II/III, Bridgestona S20/S21 itd... to nije, ni blizu....
 
Jel ima tko sport force u 190/55 dimenziji da mi izmjeri sirinu gume od ruba do ruba?
Danas frend i ja mjerili sport max 2 i siroka je 200mm a batlax bt23 180mm.
Nebi ni skuzio da je batlax uzi da se ne radi o 2 ista motora.
Malo sam se zaprepastio jer 200mm razlike nije malo za moto gumu.
Lp
 
Nexie said:
Jel ima tko sport force u 190/55 dimenziji da mi izmjeri sirinu gume od ruba do ruba?
Danas frend i ja mjerili sport max 2 i siroka je 200mm a batlax bt23 180mm.
Nebi ni skuzio da je batlax uzi da se ne radi o 2 ista motora.
Malo sam se zaprepastio jer 200mm razlike nije malo za moto gumu.
Lp

Misliš 20 mm?
 
bimba said:
- Sava Mitas Sport Force je jedna vrlo dobra guma za super cijenu.
- To je sportska guma, nikako sport-touring
- u tom cjenovnom razredu , kada su sportske gume u pitanju , može parirati bilo kojoj sportskoj gumi premium proizvođaća a od nekih je i bolja
- ali ići je uspoređivati da je u rangu jednog M7RR-a, Diablo Rosso II/III, Bridgestona S20/S21 itd... to nije, ni blizu....

Bimba ako je Mitas Sport Force + u rangu premium proizvodzaca a nije u rangu onih od mene navedenih, u kojem je onda rangu? i uz to moze parirati bilo kojoj sportskoj gumi?!
Traje dulje od navedenih, ima odlicno drzanje u zavoju nista losije od navedenih, agilnost na nivou navedenih, preciznost na nivou navedenih, ponasanja na kocenju u zavoju neutralno i na nivou navedenih.....
Nema silike u mjesavini po tome je guma na mokrome  "slabija" od navedenih. No tko ce od nas ici testirati na taj nacin gumu za svoje novce ?!

Po cemu su S20 Evo, S21, M7RR, PDRIII, CSA2, CSA3, CRA3, CRA2, MPR2ct, MRS, DSS2EVO.. ... bolje?! Sa kojim karakteristikama opravdavaju svoje astronmske cijene?! Marketingom i bezobraznim ponasanjem na trzistu!! I ukoliko su uopce te gume bolje ( a uvjeren sam da nisu ) koliko ekipe ovdje moze te razlike na jadranskoj / plominki / xyz cesti primjetiti?!?!

Sve te navedene gume sam vozio - godisnje radim ca. 15-25tkm - pa ako mi set guma traje izmedju 2,800 - 4,500km koliko sam ih do sada promijenio?!


Mitas je testiran i na trkacoj stazi u Madjarskoj ( ne ja - nisam stazu niti izdaleka vec 3 godine vidio ) - drasticne razlike naspram slickova kakva bi se ocekivala nije bilo!

 
kronik said:
Bimba ako je Mitas Sport Force + u rangu premium proizvodzaca a nije u rangu onih od mene navedenih, u kojem je onda rangu? i uz to moze parirati bilo kojoj sportskoj gumi?!
Traje dulje od navedenih, ima odlicno drzanje u zavoju nista losije od navedenih, agilnost na nivou navedenih, preciznost na nivou navedenih, ponasanja na kocenju u zavoju neutralno i na nivou navedenih.....
Nema silike u mjesavini po tome je guma na mokrome  "slabija" od navedenih. No tko ce od nas ici testirati na taj nacin gumu za svoje novce ?!

Po cemu su S20 Evo, S21, M7RR, PDRIII, CSA2, CSA3, CRA3, CRA2, MPR2ct, MRS, DSS2EVO.. ... bolje?! Sa kojim karakteristikama opravdavaju svoje astronmske cijene?! Marketingom i bezobraznim ponasanjem na trzistu!! I ukoliko su uopce te gume bolje ( a uvjeren sam da nisu ) koliko ekipe ovdje moze te razlike na jadranskoj / plominki / xyz cesti primjetiti?!?!

Sve te navedene gume sam vozio - godisnje radim ca. 15-25tkm - pa ako mi set guma traje izmedju 2,800 - 4,500km koliko sam ih do sada promijenio?!


Mitas je testiran i na trkacoj stazi u Madjarskoj ( ne ja - nisam stazu niti izdaleka vec 3 godine vidio ) - drasticne razlike naspram slickova kakva bi se ocekivala nije bilo!

Moraš samo čitati sa razumijevanjem.
bimba said:
- Sava Mitas Sport Force je jedna vrlo dobra guma za super cijenu.
- To je sportska guma, nikako sport-touring
- u tom cjenovnom razredu , kada su sportske gume u pitanju , može parirati bilo kojoj sportskoj gumi premium proizvođaća a od nekih je i bolja
- ali ići je uspoređivati da je u rangu jednog M7RR-a, Diablo Rosso II/III, Bridgestona S20/S21 itd... to nije, ni blizu....
 
Nexie said:
Jel ima tko sport force u 190/55 dimenziji da mi izmjeri sirinu gume od ruba do ruba?
Danas frend i ja mjerili sport max 2 i siroka je 200mm a batlax bt23 180mm.
Nebi ni skuzio da je batlax uzi da se ne radi o 2 ista motora.
Malo sam se zaprepastio jer 200mm razlike nije malo za moto gumu.
Lp
190 mm upravo izmjerio.
sa gumom napravio tek 30 km i jako me podsječaju na Dunlop 208rr od prije 10 godina,super guma za jurcanje po krivudavim cestama,nije za putovanja jer sredina brzo strada pošto nema tvrđu komponentu.Prvi dojam je da možda ne uspije izdržat 150+ ks kod divljačkog otvaranja gasa u 2, 3 brzini,ali to je tek neka naznaka vidit će se kad prođem koji km i pogodim tlakove.Po meni neće volit niske tlakove, jer gledajući montažu, jako je meka karkasa.Ali za tu lovu nećemo gledat dlaku u gumi!
 
To je i moj dojam, jako mekana guma koja se odmah zagrije, ne traje baš ali obzirom koliko košta to je potpuno ok, uostalom rosso corsa mi je trajao jos krace a u gripu na suhom nema neke razlike za mene, za mokro mi se beje, kolko drzi tolko se vozim.
Nakon sto sam ih probao nema sanse da vise dam 2.5x vecu lovu za "premium" proizvođače, ne opravdavaju razliku.
 
kronik said:
Bimba ako je Mitas Sport Force + u rangu premium proizvodzaca a nije u rangu onih od mene navedenih, u kojem je onda rangu? i uz to moze parirati bilo kojoj sportskoj gumi?!
Traje dulje od navedenih, ima odlicno drzanje u zavoju nista losije od navedenih, agilnost na nivou navedenih, preciznost na nivou navedenih, ponasanja na kocenju u zavoju neutralno i na nivou navedenih.....
Nema silike u mjesavini po tome je guma na mokrome  "slabija" od navedenih. No tko ce od nas ici testirati na taj nacin gumu za svoje novce ?!

Po cemu su S20 Evo, S21, M7RR, PDRIII, CSA2, CSA3, CRA3, CRA2, MPR2ct, MRS, DSS2EVO.. ... bolje?! Sa kojim karakteristikama opravdavaju svoje astronmske cijene?! Marketingom i bezobraznim ponasanjem na trzistu!! I ukoliko su uopce te gume bolje ( a uvjeren sam da nisu ) koliko ekipe ovdje moze te razlike na jadranskoj / plominki / xyz cesti primjetiti?!?!

Sve te navedene gume sam vozio - godisnje radim ca. 15-25tkm - pa ako mi set guma traje izmedju 2,800 - 4,500km koliko sam ih do sada promijenio?!


Mitas je testiran i na trkacoj stazi u Madjarskoj ( ne ja - nisam stazu niti izdaleka vec 3 godine vidio ) - drasticne razlike naspram slickova kakva bi se ocekivala nije bilo!

Tu bi se slozio s tobom iz razloga sta sam imao DR3 na motoru i ZASAD (sa Mitasom sam napravio tek nepunih milju km) ne primjetim nekakvu drasticnu razliku. Cak Mitas bolje grize nakon sta sklizne sa crte,zmijice,pijeska... DR3 je jedino brza na prebacivanjima,to sam jedino primjetio.
Mislim da brendovi naplacuju svoj imidz u ovom slucaju. S druge strane par ljudi mi je reklo da guma voli pustit nakon 2000 km,ako se ispostavi da su bili u krivu,sljedeci set ce biti isto Mitas,bez razmisljanja...
 
RRi said:
Tu bi se slozio s tobom iz razloga sta sam imao DR3 na motoru i ZASAD (sa Mitasom sam napravio tek nepunih milju km) ne primjetim nekakvu drasticnu razliku. Cak Mitas bolje grize nakon sta sklizne sa crte,zmijice,pijeska... DR3 je jedino brza na prebacivanjima,to sam jedino primjetio.
Mislim da brendovi naplacuju svoj imidz u ovom slucaju. S druge strane par ljudi mi je reklo da guma voli pustit nakon 2000 km,ako se ispostavi da su bili u krivu,sljedeci set ce biti isto Mitas,bez razmisljanja...

Potrosio sam par setova i niti jednom guma nije popustila.
A guma sam vozio od +6 stupnjeva pa do visokih ljetnih temperatura.
 
ktm08 said:
190 mm upravo izmjerio.
sa gumom napravio tek 30 km i jako me podsječaju na Dunlop 208rr od prije 10 godina,super guma za jurcanje po krivudavim cestama,nije za putovanja jer sredina brzo strada pošto nema tvrđu komponentu.Prvi dojam je da možda ne uspije izdržat 150+ ks kod divljačkog otvaranja gasa u 2, 3 brzini,ali to je tek neka naznaka vidit će se kad prođem koji km i pogodim tlakove.Po meni neće volit niske tlakove, jer gledajući montažu, jako je meka karkasa.Ali za tu lovu nećemo gledat dlaku u gumi!
Hvala za mjerenje :piva: