GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

MIK0 said:
Teoretski moguće ali malo mi čudno da centrifugalna sila može biti tolika da otvori ventil, ono ... nije ona iglica baš nešto teška a i sa druge strane je barem tih 2.5 bara.
Nagađam ... možda centrifuga u kakvoj kombinaciji sa prljavštinom oko iglice ... u svakom slučaju zanimljivo (ako nisi ti taj koji je na motoru)  :mrgreen:

Opseg gume je 2 metra (da zaokruzimo), na 270 km/h to znaci 2250 rpm.
E sad, kolika je G sila tada, trebalo bi izracunat  :mrgreen:
 
Ali imao sam kapicu preko ventila, ne znam kako je skroz mogla da pusti, ako je taj scenario bio u pitanju. Da li je moguce da je pored ventila pustilo ? Nisam ga mijenjao par godina, samo gume. Sada cu uzeti ovaj pod 90
To je prednja guma u pitanju i ne gubi pritisak uopste. Evo i sada provjerio, isti kao i juce.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F291532525902
 
brzina said:
Ali imao sam kapicu preko ventila, ne znam kako je skroz mogla da pusti, ako je taj scenario bio u pitanju. Da li je moguce da je pored ventila pustilo ? Nisam ga mijenjao par godina, samo gume. Sada cu uzeti ovaj pod 90
To je prednja guma u pitanju i ne gubi pritisak uopste. Evo i sada provjerio, isti kao i juce.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F291532525902

Da nije to malo preskupo? Vicma znam da 2 komada u setu koštaju 50-ak kuna..
 
Kad malo razmislim, ako je felga ispravna i guma montirana kako treba, ventil bi bio prvi sumnjivac u ovom scenariju. Ako bi iglica malo popustila, nesto zraka bi u pocetku prvo sporije izaslo, a kako bi tlak padao, sve brze bi pustalo pri istoj brzini jer bi tlak koji ju gura van bio sve manji. Koliko vremenski bi to trebalo trajat, pojma nemam,  volio bi da bimba objasni taj fenomen, ocito ima saznanja/iskustva jer je spomenuo na forumu.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
Mda, Michelin PP je smece koje drzi ko drveni kotac, evo je nakon danasnjih 20tak ZG kilometara. [emoji4]
Sutra neki djir po Zagorju da rijesim rubove jer ovo je sramota [emoji1787]
1c1a1d7e7bf2e505a033de1c03ac73ae.jpg
20eaa85280ec3bf37065ba41b7a65b66.jpg


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ajd da se nadjemo...
Ja imam pp potrosen, cisto da vidim rejsera s foruma kak vozi da mu je ta guma smece...
 
Ti ne kuzis ironiju ili je nesto drugo u pitanju? [emoji1787]


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
Kad malo razmislim, ako je felga ispravna i guma montirana kako treba, ventil bi bio prvi sumnjivac u ovom scenariju. Ako bi iglica malo popustila, nesto zraka bi u pocetku prvo sporije izaslo, a kako bi tlak padao, sve brze bi pustalo pri istoj brzini jer bi tlak koji ju gura van bio sve manji. Koliko vremenski bi to trebalo trajat, pojma nemam,  volio bi da bimba objasni taj fenomen, ocito ima saznanja/iskustva jer je spomenuo na forumu.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ja kod svake zamjene guma uzmem novi ventil i nikad nije bilo problema sa tlakom u gumi, neću se zajebavat za 20+kn
 
3alfa3 said:
Ti ne kuzis ironiju ili je nesto drugo u pitanju? [emoji1787]


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ono drugo kaj je svima već odavno jasno :LOL:
 
tomikawa said:
Ja kod svake zamjene guma uzmem novi ventil i nikad nije bilo problema sa tlakom u gumi, neću se zajebavat za 20+kn
I ja isto, ionak je u cijeni koja je super (donesem kotace).

A ovako pratim koliko sam guma do sad promijenio [emoji1787]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
5ecd0698801518b69ca147c3c2481e08.jpg
 
BlindBird said:
Da nije to malo preskupo? Vicma znam da 2 komada u setu koštaju 50-ak kuna..
Ovo na fotki izgleda kao CNC obrada a ne kao lijev, vjerojatno je zato takva cijena.  Ja bi ih kupio jer to staviš i amen, moj motor je u originalu sa kutnim ventilima, ima 50+ tisuća i nikad ništa mijenjano na njima.

Istina na zadnjoj izmjeni guma sam po prvi put morao malo malo dotegnuti predni ventil jer se dao rotirati (takav je bio zadnih 5.00 km).  Unatoč tome što nije bio 100% fiksan nikad nije puštao.
 
Molio bih iskustva o držanju na mokrom i trajnosti za Mitas Toring Force i Pirelli Angel ST na teškim vozilicama (GTR, FJR, GT,..). Do sada sam vozio Metzeler Z8 (nezadovoljan) i Roadtec 01 HWM (zadovoljan svime osim cijenom). Okvirne cijene setova su Mitas 1300 kn, Pirelli Angel ST 1500 kn, Metzeler 2400 kn.
 
Imam mitasice touring force ali ne dovoljno dugo a niti nemam tako tezak motor. Koliko znam preporuca se pirelli angel gt za teze motore
 
tomo3 said:
Molio bih iskustva o držanju na mokrom i trajnosti za Mitas Toring Force i Pirelli Angel ST na teškim vozilicama (GTR, FJR, GT,..). Do sada sam vozio Metzeler Z8 (nezadovoljan) i Roadtec 01 HWM (zadovoljan svime osim cijenom). Okvirne cijene setova su Mitas 1300 kn, Pirelli Angel ST 1500 kn, Metzeler 2400 kn.

Ja sam stavio na GTR mitasice TF i za sada sam zadovoljan. Do sada sam napravio cca 1000 km, tako da o trajnosti nemogu previše reći, ali za sada nema nekih vidljivih tragova potrošnje gume.
 
Di promjenot gumu u zg-u, jaski?