GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

kacigae30 said:
Lijepi motor.
Takvo nesto bih uzeo jednm za voznju sa zenom da joj se vrati zelja za vozikanje motorom..


Ne znam jel me podjebavas ili si ozbiljan hahaha iduci planiram FZ1 jer mi ovaj prdekavac dopizdio.. Sve super al kad sam solo na motoru je okej no kako smo ja i ona manekenski gradeni malo nam je mal i nejak :mrgreen:
 
Sta bih podjebavao.
Jedini motor koji se zena usudila pokusati voziti samostalno i na kojem se najvise htjela voziti samnom je bila r6,jer nije velika,ali bila je losa pa sam ju prodao.
Sve ostale koje sam imao se dosta bojala jer su bili 1000ccm i dosta onako jaci i dublji zvuk pa joj nije bilo svejedno,jbg prosle su je te stvari,ali r6 je volila..
 
kacigae30 said:
Tako sam se i ja tjesio sa Yamahom  :jesus:

Sala :mrgreen: , budem bas razmislio o tom Mitasu.
Inace ,neznam ni sam kada dolazim iduci put,ali volim se informirati prije a ne kad dodem da uzmem nesto neprimjereno..velika zelja je da povezem motor sa sobom pa onda i nece toliko stajati,ovo je bilo pitanje u vezi toga stajanja i takvog koristenja..
A posto trenutno zivim u presjelu gdje je dnevna 25 a nocna i jutarnja temp. 15-19 u ljeti, a zimi dnevna 10-13 a jutarnja 2-7 i to kad nije kisa nego suho koje gume preprucate za hladnije temperature,koje gume su vama s mora koji se vozite cijele godine najbolje se pokazale zimi,ako ga uspijem prebaciti ovdje?
Odi na temu mitas sport force + na str. 23 tamo sam stavio sliku mitas na 10 stupnjeva,a ako te zanima pogledaj još koju str.poslje i ima slika i na 15 stupnjeva  (y)
 
SpoRRi said:
Uh.. Ne znam sto bi ti savjetovao jer ne vozim R motore iako imam R1 u profilu (to mi je tiha patnja).
To cu prepustiti iskusnijim deckima... Ja sam imao Bridgestone S21 koja je sport touring a kao naginje vise sportu i bio sam zadovoljan zimskom voznjom.. A kazu s22 da je fakat bolja.. Trenutno vozim Mitas Touring Force i ovo malo kise sto je palo mogu reci da odlicno drze ali ne znam kakve su po hladnijem jer sam ju stavio tek prvi put
S21 je cista sportska gume, tj. hypersport kategorija prema Bridgestoneu. Nikakav ST.
 
SpoRRi said:
Ne znam jel me podjebavas ili si ozbiljan hahaha iduci planiram FZ1 jer mi ovaj prdekavac dopizdio.. Sve super al kad sam solo na motoru je okej no kako smo ja i ona manekenski gradeni malo nam je mal i nejak :mrgreen:
Nije on nejak nego ga razvrti junačino. Taj motor se ne vozi sa laganim.gasom .

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
fawlty82 said:
S21 je cista sportska gume, tj. hypersport kategorija prema Bridgestoneu. Nikakav ST.
ma ti kuac znas [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] vidis da je to cisti ST nesto kao ejnđel kod prielija [emoji23]

ova serija prije je hypersport [emoji39][emoji1787][emoji23]

146bc34e370c905aba9c647da294f7b2.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
fawlty82 said:
S21 je cista sportska gume, tj. hypersport kategorija prema Bridgestoneu. Nikakav ST.

Eto vidis nisam ni znao :D mitas mi puno bolje legla od nje...


piljun said:
Nije on nejak nego ga razvrti junačino. Taj motor se ne vozi sa laganim.gasom .

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Pa kazem dok sam solo mi je okej al u dvoje mi je nejako. Ne mogu sa curom ga vrtit a kad sam solo ionako mi nije ispod devet :mrgreen:
 
SpoRRi said:
A uzmi neki kvalitetniji stender a ne neke ebay sranje i drzi ga na stenderima. Nece joj biti nista u par mjeseci.. Gore jij je za gumu kad otupi od gradskog asfalta pa ju treba ocistiti jer se zaljepi prljavstina...ako nije u garazi onda jbg.
ma najbolje nek ga drzi na nogaru,onda se nemora briniti hoce li pasti,a motoru nece nista biti vazno da je na suhom i da je pokriven,da mu nebude hladno i da nepada prasina po njemu,da bude lijep i cist,. :LOL:

I da ga neko upali jednom mjesecno i sve ce biti okej. (y)
 
Mda, Michelin PP je smece koje drzi ko drveni kotac, evo je nakon danasnjih 20tak ZG kilometara. [emoji4]
Sutra neki djir po Zagorju da rijesim rubove jer ovo je sramota [emoji1787]
1c1a1d7e7bf2e505a033de1c03ac73ae.jpg
20eaa85280ec3bf37065ba41b7a65b66.jpg


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Treba mi objasnjenje za ovo sto mi se desilo upravo... M7RR Naprijed i nazad. 2.5 /2.9 pritisak  Vozili smo nekih 70kmh autoputem 270—240kmh  i u blagoj krivini mi se zakljuca prednji kraj, na 200kmh. Stanem odmah, guma prazna skroz, vrela kao ziga.... Naduvam je i sve ok... Kako je moguce, ako je pritisak ok bio za tu brzinu ? Odvojilo sa felge?
 
Jel ventil okomit na rotaciju i ako je, jel imao kapicu na sebi? Kapica, osim sto cuva ventil od prljavstine, navodno sprecava i mogucnost da se uslijed rotacije na velikim brzinama iglica ventila stisne prema felgi i pusti zrak. Mislim da je bimba pisao o tome prije par godina.....
 
Sve ok. Kapica tu. Klasicna na 600rr. Uspravna. Ekstremno vreo dan + 20min voznje preko 250kmh.... Mada mi cudno da to guma ne može da podnese. Ja imam 85kg i bez stvari na motoru.

Koliko cesto se ventili na gumama mijenjaju ? Da nije pored pustila ? Obije su imale kapice.
 
3alfa3 said:
Jel ventil okomit na rotaciju i ako je, jel imao kapicu na sebi? Kapica, osim sto cuva ventil od prljavstine, navodno sprecava i mogucnost da se uslijed rotacije na velikim brzinama iglica ventila stisne prema felgi i pusti zrak. Mislim da je bimba pisao o tome prije par godina.....
Teoretski moguće ali malo mi čudno da centrifugalna sila može biti tolika da otvori ventil, ono ... nije ona iglica baš nešto teška a i sa druge strane je barem tih 2.5 bara.
Nagađam ... možda centrifuga u kakvoj kombinaciji sa prljavštinom oko iglice ... u svakom slučaju zanimljivo (ako nisi ti taj koji je na motoru)  :mrgreen: