seki22
Well-known member
Michelin Anakee AdventureAko netko ima iskustva iz prve ruke. Pirelli Scorpion Rally STR na teškom (maxi enduro) motoru, tipa SuperTenere, GS 1200/1250 i slični. Otpornost na autocestu (zbog teleportacija na putovanjima), performanse po zavojima i kiši, itd.?
Dvoumim se. Vozio sam do sada na maxi enduro motoru Bridgestone Battlewing, Battlax A41, Pirelli Scorpion Trail II.
Alternativa je Conti Road Attack 4 kao touring guma, ili malo ići na nešto neuobičajeno, gore spomenuti Pirelli. Guma ima karampone ali u osnovi je cestovne namjene. Ima normalne indexe brzine za razliku od većine ostalih guma tog dizajna koje uglavnom imaju manje indexe.
Znam da se kao prvo pitanje nameće upotreba motora, međutim upotreba je doslovce mix svega - od putovanja, autoceste, do vikend izleta, zavojitih dionica i ponekog makadama.
Drugi motor u garaži je R1 na Supercorsama, tako da ne tražim nešto tome slično. Jednostavno nebih htio da ovaj Pirelli sa karamponima bude, neznam, opasan kad se digne tempo po zavojima ili po kiši. SuperTenere je motor koji ždere prednju gumu ako se vozi malo žešće, Pirelli Scorpion Trail II prednja guma nije uspijela napraviti preko 5k km. Scorpion Rally STR sam vozio na Tenere 700 i guma je odlična, ali razlika u težinama motora je gotovo 100 kg.
SuperTenere kad je na asfaltu vozim tako da oslonci za noge i centralna nogara stružu po podu, ali vožnja nije extremna već fluidna.
Malo gledam po internetu i ljudi rade svašta, stavljaju te "polukaramponke" na cestovne motore tipa XSR ili čak Tracere, iskreno neznam kako se i kuda voze ali to mi nema smisla!? Teško je doći do nekog pametnog zaključka. Ne vozim se brzo ali kad vidim zavoje jednostavno motor struže osloncima i ne želim da moram razmišljati dali će takva guma pri tom tempu imati neku neočekivanu reakciju.
Tocka