GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Ako netko ima iskustva iz prve ruke. Pirelli Scorpion Rally STR na teškom (maxi enduro) motoru, tipa SuperTenere, GS 1200/1250 i slični. Otpornost na autocestu (zbog teleportacija na putovanjima), performanse po zavojima i kiši, itd.?

Dvoumim se. Vozio sam do sada na maxi enduro motoru Bridgestone Battlewing, Battlax A41, Pirelli Scorpion Trail II.
Alternativa je Conti Road Attack 4 kao touring guma, ili malo ići na nešto neuobičajeno, gore spomenuti Pirelli. Guma ima karampone ali u osnovi je cestovne namjene. Ima normalne indexe brzine za razliku od većine ostalih guma tog dizajna koje uglavnom imaju manje indexe.

crN7tXxl.png
IGHQk6pl.jpg


Znam da se kao prvo pitanje nameće upotreba motora, međutim upotreba je doslovce mix svega - od putovanja, autoceste, do vikend izleta, zavojitih dionica i ponekog makadama.

Drugi motor u garaži je R1 na Supercorsama, tako da ne tražim nešto tome slično. Jednostavno nebih htio da ovaj Pirelli sa karamponima bude, neznam, opasan kad se digne tempo po zavojima ili po kiši. SuperTenere je motor koji ždere prednju gumu ako se vozi malo žešće, Pirelli Scorpion Trail II prednja guma nije uspijela napraviti preko 5k km. Scorpion Rally STR sam vozio na Tenere 700 i guma je odlična, ali razlika u težinama motora je gotovo 100 kg.

SuperTenere kad je na asfaltu vozim tako da oslonci za noge i centralna nogara stružu po podu, ali vožnja nije extremna već fluidna.

Malo gledam po internetu i ljudi rade svašta, stavljaju te "polukaramponke" na cestovne motore tipa XSR ili čak Tracere, iskreno neznam kako se i kuda voze ali to mi nema smisla!? Teško je doći do nekog pametnog zaključka. Ne vozim se brzo ali kad vidim zavoje jednostavno motor struže osloncima i ne želim da moram razmišljati dali će takva guma pri tom tempu imati neku neočekivanu reakciju.
Michelin Anakee Adventure
Tocka
 
Ja sam ih imao na GS-u 1200 iz 2017 god. guma je toliko bučna na brzini od 90 - 120 kmh da je to strašno izdržale 7000 km, za zavojite ceste odlična drži cestu fenomenalno nikad nebi rekao da je guma sa čepovima, na kiši odlična sve u svemu guma je vrlo dobra, minus je jer bučna toliko je iritantno da sam jedva čekao da se potroši, a potrošila se brzo mislim niti 7000 km.
Ako netko ima iskustva iz prve ruke. Pirelli Scorpion Rally STR na teškom (maxi enduro) motoru, tipa SuperTenere, GS 1200/1250 i slični. Otpornost na autocestu (zbog teleportacija na putovanjima), performanse po zavojima i kiši, itd.?

Dvoumim se. Vozio sam do sada na maxi enduro motoru Bridgestone Battlewing, Battlax A41, Pirelli Scorpion Trail II.
Alternativa je Conti Road Attack 4 kao touring guma, ili malo ići na nešto neuobičajeno, gore spomenuti Pirelli. Guma ima karampone ali u osnovi je cestovne namjene. Ima normalne indexe brzine za razliku od većine ostalih guma tog dizajna koje uglavnom imaju manje indexe.

crN7tXxl.png
IGHQk6pl.jpg


Znam da se kao prvo pitanje nameće upotreba motora, međutim upotreba je doslovce mix svega - od putovanja, autoceste, do vikend izleta, zavojitih dionica i ponekog makadama.

Drugi motor u garaži je R1 na Supercorsama, tako da ne tražim nešto tome slično. Jednostavno nebih htio da ovaj Pirelli sa karamponima bude, neznam, opasan kad se digne tempo po zavojima ili po kiši. SuperTenere je motor koji ždere prednju gumu ako se vozi malo žešće, Pirelli Scorpion Trail II prednja guma nije uspijela napraviti preko 5k km. Scorpion Rally STR sam vozio na Tenere 700 i guma je odlična, ali razlika u težinama motora je gotovo 100 kg.

SuperTenere kad je na asfaltu vozim tako da oslonci za noge i centralna nogara stružu po podu, ali vožnja nije extremna već fluidna.

Malo gledam po internetu i ljudi rade svašta, stavljaju te "polukaramponke" na cestovne motore tipa XSR ili čak Tracere, iskreno neznam kako se i kuda voze ali to mi nema smisla!? Teško je doći do nekog pametnog zaključka. Ne vozim se brzo ali kad vidim zavoje jednostavno motor struže osloncima i ne želim da moram razmišljati dali će takva guma pri tom tempu imati neku neočekivanu reakciju.
Ja sam ih imao na GS-u 1200 iz 2017 god. guma je toliko bučna na brzini od 90 - 120 kmh da je to strašno izdržale niti 7000 km, za zavojite ceste odlična drži cestu fenomenalno nikad nebi rekao da je guma sa čepovima, na kiši odlična sve u svemu guma je vrlo dobra, minus je jer bučna toliko je iritantno da sam jedva čekao da se potroši, a potrošila se brzo mislim niti 7000 km.
Za mene je Conti Trail Attack 2 zakon.
 
  • Like
Reactions: biker4life
Ja sam ih imao na GS-u 1200 iz 2017 god. guma je toliko bučna na brzini od 90 - 120 kmh da je to strašno izdržale 7000 km, za zavojite ceste odlična drži cestu fenomenalno nikad nebi rekao da je guma sa čepovima, na kiši odlična sve u svemu guma je vrlo dobra, minus je jer bučna toliko je iritantno da sam jedva čekao da se potroši, a potrošila se brzo mislim niti 7000 km.

Ja sam ih imao na GS-u 1200 iz 2017 god. guma je toliko bučna na brzini od 90 - 120 kmh da je to strašno izdržale niti 7000 km, za zavojite ceste odlična drži cestu fenomenalno nikad nebi rekao da je guma sa čepovima, na kiši odlična sve u svemu guma je vrlo dobra, minus je jer bučna toliko je iritantno da sam jedva čekao da se potroši, a potrošila se brzo mislim niti 7000 km.
Za mene je Conti Trail Attack 2 zakon.
Da im kazem koliko ti brzo mozes napravit 7000 ? Ma necu, neka razmisljaju ! 🤣
 
  • Like
Reactions: zoranm
Pozdrav, trebam gume za Stroma 650 i kao prvi izbor mi se najbolje cine Michelin Anakee Adventure. Razmisljam i o Metzeler Tourance. Voznja je normalna, velikom vecinom cesta a nekad i malo makadama. Nekad imam i putnicu, onda sam samo na asfaltu.
Molim neko misljenje o mojoj dvojbi a moze i prijedlog za nesto trece ako je bolje.
 
Evo...Pirelli Scorpion trail II.
Vidiš točku na kraju, e to ti je to ... smatram da je to treće i bolje, na sve i jednom Stromu i opet kupicu bas te... ,ali kako oces,svaka nova guma je dobra,gledaj da drzi na mokro dobro, a na suho drzi svaka i vako i nako...
 
  • Like
Reactions: hondimir
Te Pirelli mi izgledaju kao cista cestovna guma, nemam bas iskustva ali tako mi izgleda. Jesi ih probao po makadamu, ja volim otici na neke staze koje su dosta strme, ne idem cesto ali volio bih biti siguran u gumu i na tim podlogama. Izgledaju odlicne po kokrome sto je isto bitno posto preko zime ceste cesto budu mokre kad se vozim. Dao si mi jos jednu opciju za razmisljati.
 
Te Pirelli mi izgledaju kao cista cestovna guma, nemam bas iskustva ali tako mi izgleda. Jesi ih probao po makadamu, ja volim otici na neke staze koje su dosta strme, ne idem cesto ali volio bih biti siguran u gumu i na tim podlogama. Izgledaju odlicne po kokrome sto je isto bitno posto preko zime ceste cesto budu mokre kad se vozim. Dao si mi jos jednu opciju za razmisljati.
Neznam, kako oces, pa nije Strom Choper...meni su te gume OK.,brzo se griju, a meni i traju,a makadam, neznam sta spada tu, isao sam priko Velebita,pa ljeti razna spuštanja po makadamu,sljunku...blatnom...do plaza...naravno pomalo i uz pomoć nogu, jer takva vožnja je zahebana, bes gume...glavno da se ne probuši...
 
Na kraju sam uzeo Anakee Adventure, proucio sam Pirelli Scorpion Trail II i cini mi se jako dobra guma ali ipak je vise za cestu nego Anakee a ne zelim si izgubiti mogucnost da ponekad odem van ceste.
Ali hvala na prijedlogu..
 
Na kraju sam uzeo Anakee Adventure, proucio sam Pirelli Scorpion Trail II i cini mi se jako dobra guma ali ipak je vise za cestu nego Anakee a ne zelim si izgubiti mogucnost da ponekad odem van ceste.
Ali hvala na prijedlogu..
Sve su to gume vise manje 80 % cesta i 20 % makadam, tako navode, opet navodim, dosta zavisi od vrste motora...recimo V-Strom XT., može bolje na makadam... i da makadamom se vozi iskustvom i nogama., i opet se izvrneš ponekad...,a kakve su nase ceste,u biti si stalno na makadamu...
 
Koliko u prosjeku traju Supercorse V2 SP na litri?
Plomin,Karlobag, Gorski kotar...
Nikad imao nove samo polovnjace pa neznam...🙄
 
Kombinirane vožnje hoće, a sad ako će živit na Plominki ili Karlobag, onda neće sigurno.
A i da sam brz kao ti, onda bi vjerojatno trajale i meni 800 km :p
Ma ja sam tourer. Realnost na d8 je pola od tog sto si mu napisao 🤣
 
Ma ja sam tourer. Realnost na d8 je pola od tog sto si mu napisao 🤣
Istina da neće trajati 3.000 km peglanja sa 1.000 kubika na d8.
Ali da je baš tako kako ti kažeš, onda bi Pirelli, Metzeler i ostala bagra trljali ruke sa prodajom za Hr.
A ustvari smo veličina greške pete decimale na EU tržištu, jer 70% motora vozi na gumama starima 2,3,5 godina.