GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Jel to neka patka, il su to kao ok gume?
Meni malo nema smisla ak narezes gumu koja nije namijenjena za to, al nisam baš u materiji pa pitam.
 
Slick se na cesti tesko zagrije cak i usred spice u 7mj... Setovi su po max 800kn, da se nac dobar slick ali onda ga treba ostavit ne narezanog nego kakav je. Prvo i prvo po mokrom ne drze tako da ni sare nemaju funkciju a murija ako hoce procitat ce sta pise na gumi.

Slick je dvosjekli mac ako neces udarat Grobnik sa njim, eventualno TT Senj Starigrad 7-8mj i dobar tempo inace bespotrebno i rizicno
 
Legalna je ako korektorom obrises ono "for race use only", ali da, za prosječnog vozača Mitas je 3x bolji i sigurniji od narezanog ili ne narezanig slika
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Slick se na cesti tesko zagrije cak i usred spice u 7mj... Setovi su po max 800kn, da se nac dobar slick ali onda ga treba ostavit ne narezanog nego kakav je. Prvo i prvo po mokrom ne drze tako da ni sare nemaju funkciju a murija ako hoce procitat ce sta pise na gumi.

Slick je dvosjekli mac ako neces udarat Grobnik sa njim, eventualno TT Senj Starigrad 7-8mj i dobar tempo inace bespotrebno i rizicno

slick se na cesti normalno zagrije bude doslovno ko žvaka i drži bolje od pola tih cestovnih plastičnjara..samo trebaš znati kad je zagrijan i kad drži, a kad ne i slažem se nije preporuka za cestu..za birtiju da..
 
slick se na cesti normalno zagrije bude doslovno ko žvaka i drži bolje od pola tih cestovnih plastičnjara..samo trebaš znati kad je zagrijan i kad drži, a kad ne i slažem se nije preporuka za cestu..za birtiju da..
Zagrije se ali daleko sporije od jedne SC. Medutim da, kad se zagriju su kao ljepilo.

Mi smo na grijacima iz garaze izlazili Rijeka-Plomin i usporedivali temperature a vozilo se brzo. To nisu gume za svakoga, vise minuseva nego pluseva za road use
 
Ukratko, daju se zagrijat ali tu temperaturu je tesko odrzavat, mnogi legnu pokusavajuci. To sto je na motori.hr svaki drugi motoGP racer D8 expert u to ne ulazim. Moj savjet je da se izbjegavaju ako nisu za stazu (y)

Garry Hartshorne, Bridgestone Senior Product Manager, North Europe. “There is an advantage to using tyre warmers on road tyres as long as you can set the temperature on the warmers low enough: around 50-60 degrees on road tyres. You shouldn’t bake road tyres to 80 degrees like you do slicks.”

Some slicks, like Metzeler Racetec TDs, don’t require tyre warmers, but race slicks need to be pre-heated, and some more than others. In fact, some slicks simply won’t work when cold and must have tyre warmers, many needing to be baked so they are almost too hot to touch. It all depends on the type of slick.

Tyre warmers are also important when it is warm. In the middle of summer, the sun alone is not strong enough to bring race slicks to the correct temperature (remember the rule: the wheel must be warm and rubber almost too hot to grab hold off). Even at trackdays in Spain use tyre warmers to get them to the correct recommended temperature.

Crucially, once a race tyre is pre-heated you must be able to maintain this heat in the tyre.
 
Nejak motor, nesposoban vozač, a KR...lijepi ko žvaka. Mislim da je bila trojka. Bez grijača iz garaže.

Ovo što je GoGo napisao, pravilno zagrijan i sve 5.

Problem je sto je i mene izvrnuo na glavu kad sam pripit krenuo doma u ponoć...ako ne paziš..jbg.
 

Attachments

  • 51R17mq.jpeg
    51R17mq.jpeg
    252.4 KB · Views: 0
Dosao danas iz ZG do Krapine, motor leluja zadnjih parsto metara, zadnja guma zbusena (nije cavao nego rez od par mm - cudno jer guma je jos imala mesa , mozda je ispalo to sto ju je probusilo u voznji. Na pumpi napumpao, siklja zrak ko lud na rupu, nema seta za krpanje za kupit, samo sprej ljepljivi kaj se nasprica u gumu. Naspricao to nutra (naravno da je poluispravan pa je pola zavrsilo van, a pola u gumu), napumpao zrak i kurcina, pusta ko blesavo. Neradni dan, nijedan vulkanizer ne radi, a slep sluzba ne dolazi u obzir jer bi bankrotirao. Nis, krenuo nadobudno polako doma i jedva doso do roses outleta gdje je prva benziska (10-15km udaljeno). Napumpao opet (tlak pao na 0,5 bara), manje pustalo, ali pustalo - ljepljiva pjena ipak bolja od nicega iako je izlazila na rupu van nakon pumpanja vec pri 1 bar tlaka.. Dosao nekako do Zaboka, napumpao, jos je manje pustalo jer je tlak bio 1 bar prije pumpanja. Dosao do ZG, napumpao na Gajnicama gdje je tlak bio 1.5 bar prije pumpanja i do Remeta (drugi kraj ZG-a) sve bilo OK, provjerio tlak i 2.75 je , a toliko sam i napumpao u Gajnicama.


Nis, mijenjat gume koje cekaju u garazi (kupio od Bimbe proslu jesen), ove su mogle jos 2-3 tisuce km, al kaj je tu je, happy sam si kaj sam doso do doma za 80kn - cca kuna po kilometru od Krapine do kuce ne racunajuci bengu :mrgreen:


(definitivno kupujem set za krpanje (crvi) i valjda ce stat pod sic - s njim bi zakrpao, napumpao i prst u uho, a ne u rupu u gumi :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Last edited: