GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

A jbg. došle godine i djeca a i ne riskira mi se da opet okinem pa da mi jedina opcija kupnje motora bude razvod od žene. :mrgreen:
Sada samo laganini.
 
Na BMW-u touring gume - ima kakova preporuka, za sada mi je Battlax BT020B, razlika do novijih modela BT023, ili T31, ili T32?
Na nagovor frenda koji vozi R1200r-a, kupio evo već drugi set BT023 za XJR-a nakon što sam imao Dunlop road 2 i Michelin PR4 i zadovoljan sam. Vjerojatno je PR4/5 bolja guma ali je i dosta skuplja pa ako svake godine kupuješ osjeti se.
 
Nakon 6500km na hayabusi došlo vrijeme zamjene originalnih S22 Hayabusa Editions....e sad...na upit raznih trgovaca gumama,jeli "obična" guma S22 ista kao i ova koju sam dobio tvornički na motoru...nitko nije siguran...vizualnim pregledom i natpisima na gumama kod frenda,sve je potpuno isto i nismo primjetili nikakve razlike...ako je razlika u smjesema vjerojatno bi nešto pisalo na gumi...uglavnom...pošto se vozim više manje cijele godine,ove planiram nakoliko tura po autoputevima...uzeo sam zadnji model Metzeler Roatec 01SE( sport editions)...ista je pobjedila na više testova u segmentu sporttouring guma.Do sada sam za tu vrstu guma na prijašnjim motorima,zzr1400 i busa gen2,koristio Pirelli Angel Gt2...bile su top ali ajde da probamo nešto drugo...nisam još namontirao Metzeler ali ima tko kakva iskustva sa istima?....

Meni predobra guma. Odlicna po kisi, na suhom, nikada me nije iznenadila ni kada divljam i vozim od ruba do ruba. Za stazu naravno nije, ali po javnim magistralama tesko da ces je natjerati preko granice gripa. Hoces, ali ako vozis kao da si na stazi. Trenutno sam na trecem setu SE verzije (imam i 4. set u rezervi :) ). Izdrze mi oko 10k km. Motor je BMW S1000XR.
 
A jbg. došle godine i djeca a i ne riskira mi se da opet okinem pa da mi jedina opcija kupnje motora bude razvod od žene. :mrgreen:
Sada samo laganini.
ja osobno ne bi štedio 100 eura nego bi uzeo zadnju generaciju neke sportske gume, znači m9rr, s23, diablo rosso 4... sigurno imaju u nekoj mjeri povećani i grip i trajnost naspram starijih.
ako je naglasak na što većoj sigurnosti zašto ne bi imao najnoviju i najbolju tehnologiju
 
  • Like
Reactions: roberto
To i pitam. Preskočio sam par generacija guma, a prije sam vozio PP, PP 2CT, BT-016, Supercorse (njih najviše), Dunlop Qualifier i sve su mi bile dobre. Vjerujem da je S21 puno bolji od svih nabrojanih.
Samo me zanima jel Rosso Corsa II toliko bolja (ili bar trajnija) od S21 da se isplati dati 40% više novca za nju?

Ne radi se toliko o uštedi 100€ koliko o tome da mi je bezveze bacati 100€ za nešto što meni nema smisla.
Rosso Corsa II je odlična a vjerujem da je i S21 za moj stil vožnje (toplo vrijeme, bez kiše i recimo malo oštrija vožnja bez ikakvog divljanja) sasvim dobra?
 
To i pitam. Preskočio sam par generacija guma, a prije sam vozio PP, PP 2CT, BT-016, Supercorse (njih najviše), Dunlop Qualifier i sve su mi bile dobre. Vjerujem da je S21 puno bolji od svih nabrojanih.
Samo me zanima jel Rosso Corsa II toliko bolja (ili bar trajnija) od S21 da se isplati dati 40% više novca za nju?

Ne radi se toliko o uštedi 100€ koliko o tome da mi je bezveze bacati 100€ za nešto što meni nema smisla.
Rosso Corsa II je odlična a vjerujem da je i S21 za moj stil vožnje (toplo vrijeme, bez kiše i recimo malo oštrija vožnja bez ikakvog divljanja) sasvim dobra?
rosso corsa 2 i s21 nisu u istoj klasi. ti si rekao da ti je dovoljna i sport touring guma, ali da bi svejedno ostao na sportskim što ima smisla.
znači ne treba ti više od klase sport što si i sam rekao jer se sada voziš laganini, a rosso corsa je klasa iznad.

naravno da će i s21 biti dovoljno dobra, ili da su m7rr ili diablo rosso 3 dovoljno dobre, i naravno da bi i mitas bio dovoljno dobar za laganiju vožnju, a koji je 171 euro (za dimenziju 120 180). ja sam samo komentirao da ako pričamo o klasi sport, da bi radije uzeo najnovije iz te klase umjesto starijeg modela. npr. s23 umjesto s21 ako pričamo o bridgestone-u, iako bi to bilo 100tinjak eura skuplje. znači ne bi bio nekakav overkill u smislu da ideš u višu klasu koja ti ne treba, ostao bi u istoj klasi, ali bi radi novije tehnologije dobio bolji grip i trajnost. ne znam jesmo se sad bolje razumjeli 😄
 
  • Like
Reactions: Medo
Da se ubacim....ako mi Mitas SF zadnja izdrzi 3000 km,da li to onda znaci da trebam preci na neku visu klasu gume? s23? ili bi to samo bio jos veci trosak???
 
Da se ubacim....ako mi Mitas SF zadnja izdrzi 3000 km,da li to onda znaci da trebam preci na neku visu klasu gume? s23? ili bi to samo bio jos veci trosak???
mitas jede sve od s23 do supercorse :mrgreen:
neka me netko ispravi ako griješim, ali rekao bi da je mitas u klasi sport skupa sa s23, m9rr, diablo rosso 4 i svim njihovim starijim iteracijama... klasa više bi bile rosso corsa i onda nadalje još jedna klasa više supercorsa...
za našu klimu uz more i još pogotovo ako pričamo o suhim uvjetima mitasice imaju odličan grip, sad naravno ovisi kako se voziš i na tebi je da procijeniš treba li ti više. ja sam sa mitasom prezadovoljan i ne treba mi više, ali za iduće sam mislio probati rosso corsa 4 čisto da vidim hoću li primjetiti ikakvu razliku.
 
Ma pitao sam ovako usput...necu mjenjati mitasice dok god imaju tako pristupacnu cijenu jer za tu cijenu daju i vise nego dovoljno...potrosio sam i set BT016 pro i mogu reci da je mitas sf meni osobno bolja guma (ne kazem da je bt016 los)...
 
mitas jede sve od s23 do supercorse :mrgreen:
Nisam neki stručnjak, ali meni je Mitas guma koja više ide prema supercorsi nego prema drugim sport gumama.
Minusi su joj najviše bijele crte i rekao bi malo slabiji grip po mokrom od drugih guma sport segmenta i možda malo kraća trajnosz. SF EV nisam probao još jer se držim TF-a.
 
Nisam neki stručnjak, ali meni je Mitas guma koja više ide prema supercorsi nego prema drugim sport gumama.
moguće, sjećam se nekih tvojih videa koje si stavljao tako da znam da si ih testirao puno bolje od mene. ja rosso corsu i supercorsu nisam još probao tako da ne mogu usporediti.
već mi je jedan momak, za kojeg znam da je brz i da je vozio sportforce+ i na stazi, rekao da je probao rosso corsa 4 i da bi rekao da imaju sličan level gripa na cesti kao i mitasice ako pričamo o suhim uvjetima.

znači osjetno je lošija po bijelim crtama od ostalih? jer to mi je jedino negativno iskustvo s njima što mi je jednom pustila mislim na bijeloj crti ili je samo bio lošiji asfalt, srećom uhvatila je u zadnji čas. istina zaletio sam se u zavoj, a bilo je malo hladnije tako da bi možda i s drugom gumom bilo isto, ali to je jedina situacija u kojoj me malo ‘iznevjerila’
 
Video je bio Mitasa TF jer je bilo priča kako pušta čim se pomisli na odvrtanje gasa pa sam morao probat :mrgreen:
Ali da, s obzirom da koketira (kako sam stručan) sa hypersport gumama, to joj je mana (bijele crte) jer druge gume te klase toga nemaju, bar ne u tolikoj mjeri.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Meni predobra guma. Odlicna po kisi, na suhom, nikada me nije iznenadila ni kada divljam i vozim od ruba do ruba. Za stazu naravno nije, ali po javnim magistralama tesko da ces je natjerati preko granice gripa. Hoces, ali ako vozis kao da si na stazi. Trenutno sam na trecem setu SE verzije (imam i 4. set u rezervi :) ). Izdrze mi oko 10k km. Motor je BMW S1000XR.
Hvala na odgovoru...staza me ne zanima osim dok gledam druge kako voze...niti ne vozim po cesti kao na stazi jer želim dočekati visoku penziju:mrgreen:...onda sam pogodio što mi treba...javim kako se budu ponašale na hayabusi...Lp
 
  • Like
Reactions: MGS
Meni predobra guma. Odlicna po kisi, na suhom, nikada me nije iznenadila ni kada divljam i vozim od ruba do ruba. Za stazu naravno nije, ali po javnim magistralama tesko da ces je natjerati preko granice gripa. Hoces, ali ako vozis kao da si na stazi. Trenutno sam na trecem setu SE verzije (imam i 4. set u rezervi :) ). Izdrze mi oko 10k km. Motor je BMW S1000XR.
nakon 4500km
 

Attachments

  • C248E6E5-8F51-43DE-BCEB-13EDE6067F71.JPG
    C248E6E5-8F51-43DE-BCEB-13EDE6067F71.JPG
    1.3 MB · Views: 0