hayabusa 2008 / hayabusa stari model

..
jučer sam s novom hayom napravio 350 od njenih prvih 400 kilometara i mogu vam reči da su me oduševili finoča i elegancija kojom 08.razvija svu tu silnu snagu u "A" modu...več nakon ler-gasa bez ikakvog zatrzavanja motor počinje pravo gurati a poslije dvije tisuče okret.uopče više nije bitno u kojoj ste brzini...motor samo urlikne iz air boxa i digne okretaje do tri tisuče gdje počinje ludilo..... nisam dozvolio motoru da se vrti više od 5000 ali porast snage je strašan i do tih 5 tisuča... uz tih 25 konja viška u odnosu na staru busu osjetniji je napredak u finoči mapiranja rada motora...
stara busa je brutalnija tj.bezobraznija i opasnija u tim niskim okretajima..
mjenjač na novoj hayi je nešto fenomenalno precizno i tiho...imam zamjerku na poduži hod papučice između 5.i 6. brzine...ali kao cjelina oduševljava svojim radom... odnosi u mjenjaču i završnom prenosu su isti (tako nestrpljivo čekam da prođe laufanje ovog motora pa da mu dignem kazaljku okretomjera tamo gdje joj je i mjesto...)
osječaj na rukama je identičan kao i na staroj busi osim što meni osobno ovaj orig.ravni sic tj.sjedalo ne odgovara...motor je u vožnji potpuno neutralan i izuzetno lagan-rekao bih čak nešto i lakši od stare buse ( provjerit ču predtrag vilice da vidim o čemu je riječ  :misli:)..nadalje.. nemoguče je ovaj motor uznemiriti na cesti-ulijeva osiječaj potpune kontrole i sigurnosti... ali takva je i stara busa pa to i nije ništa novo....ali kočnice ljudi...e to je to što je staroj nedostajalo... fantastično doziranje i ogromna zaliha sile kočenja uz več spomenutu preciznost stvarno oduševljava...motor silovito staje po zamišljenoj liniji ...nema žestokog ispravljanja motora pri kočenju u zavoju pa su i neke greške popravljive... tvornički podešen i ovjesi su prvoligaški i mislim da ih netreba uopče dirati...
na putu prema virovitici u nekoliko navrata sam naišao na mokru cestu i prebacio rad motora u "C" mod...-to je idealna stvar za ovakove motore.... snaga i moment se valjda toliko uštroje da čovjek pomisli kako sjedi na nekom nemočnom elektromotoru....kao da je radilica pod ručnom kočnicom...!    "B" mod nisam analizirao iako sam ga uključivao u nekoliko navrata...neznam kako bih ga opisao...ali o njemu ču drugi put...
prva mjerenja su pokazala da je motor na 232 km potrošio točno 13 litara goriva u uvjetima vožnje do 4500 okretaja..

......a sad odoh pravit nove kilometre a dok se ne javim ponovo ...pitajte šta koga zanima ... :jesus:
 
NEKID said:
zadnji kraj mi je ljepši na staroj, ovaj je kao betmobil

Mamojebac nema oriGIGI stražnji kraj (inače je stari oriGIGI ružan ko i novi)  :wink:
 
gigi said:
Mamojebac nema oriGIGI stražnji kraj (inače je stari oriGIGI ružan ko i novi)  :wink:
na staroj je orginal zadnji kraj apsolutno "negledljiv".... a ovo na novoj bi se dalo i dovesti u red...


e da... prvi dojmovi su vam gore ...dodano ispod slika...
 
vozio sam stari model hayabuse al sa komplet akrapom,napravio oko 200 km
Motor stvoren za brzinu,tko zeli ić 300 i više super motor
a iskreno,ne bi volio ni jednu ni drugu imat doma,jer to je motor koji ne trpi umjerenu voznju,samo zeli ručicu do kraja
Pričao sam sa Malnarom,kaze da je kupio novu busu i da s njom ide za Siriju,mislim da će preletit Siriju  :mrgreen:
 
zvonko situm said:
( provjerit ču predtrag vilice da vidim o čemu je riječ  :misli
Mozes li sto vise o ovome reci za nas obicne ljude?Kako ces provjerit, kako intervenirat i sto je to tocnu u stavri?
 
Stick said:
Mozes li sto vise o ovome reci za nas obicne ljude?Kako ces provjerit, kako intervenirat i sto je to tocnu u stavri?

U biti to ti je najednostavnije kut prednje vilice, čim je manji "okomitija" vilica motor se lakše prebacuje ili ruši u zavoj, a čim je veći (kao na obično čoperima) motor je stabilniji na ravnom ali se teško ruši u zavoj... (y)
 
z-1000mk said:
Kad razradiš misliš da imaš šanse protiv velikog plavog...?  :LOL:
protiv kawe 1400 ?

vozio sam ga neki dan... pa taj motor je obični lažnjak...sa starom busom on ima jebenih problema...
ma bez zajebancije...nema tu kawa šta tražiti....nova busa je monstruozna....što neznači da ih nečemo potegnut jako uskoro.... imamo ih...
 
Slažem se, u biti nije to ni ista klasa zzr je u biti gtr... :mrgreen:

A si vozil kaj zx12r?  :LOL:
 
zvonko situm said:
u prilici sam usporediti ova dva motora pa evo da krenem polako..

...da ja pripremim boje za novog?  :mrgreen:
 
z-1000mk said:
Može kratka usporedba?
pazi...ipak je zx12 r.stara koncepcija motora i Fi-a...dosta je to siroviji i grublji motor negoli zzr 1400 ali što je najzanimljivije...zx 12 r napr ima drastično bolji ovjes negoli zzr 1400...ovo  što je na zzr-u je neshvatljiva sprdnja...

neznam šta si mislio usporediti...
 
zvonko situm said:
neznam šta si mislio usporediti...

12icu vs Busa, handling, težinu, snagu, zaštita od vjetra, bremze....
 
zvonko situm said:
protiv kawe 1400 ?

vozio sam ga neki dan... pa taj motor je obični lažnjak...sa starom busom on ima jebenih problema...
ma bez zajebancije...nema tu kawa šta tražiti....nova busa je monstruozna....što neznači da ih nečemo potegnut jako uskoro.... imamo ih...

uuuu majstore to me jako zanima (y) (y) (y)

puno je tu oprečnih priča :misli:

volio bi to da čujem iz tvojih usta :mrgreen:

sutra je busa bez razmišljanja razrađena,  pa nebi bilo loše :mrgreen:
 
ok, Busa ovo Busa ono

moram priznat da debilniju poziciju na motoru nisam srel dosad. Busa uvjerljivo vodi (stara, za novu neznam)

nisko da moš mrave brojat na semaforu

ravan sic ko daska

fuzići gore i prema napred, ak imaš mekanu stolicu nema šanse da se ne unerediš u kombač

zaštita od vjetra dobra ak se zalijepiš za rezervoar i svineš glavu ko svizac da nekaj vidiš kroz onaj smiješni prozirni komad pleksija

a i sve to navedeno niš ne vredi ak si viši od 1,85

znači,za mini-me rejsere :mrgreen:

a i malo nabrijaniji GSX ju pojede na 400 metara


pih


Srki
 


(Powered by frubar.net)
 
GSX 1402 said:
nađi bolji primjer, a ne te gutače ulja...

Ma reko tak da mase razumiju... :LOL:

Mene zanima konkurentski motor zx12, makar su ga izbacili iz proizvodnje uvjek bi se rađe odlučil za kawca, a zanima me kaj majstor veli ... zakaj suza?  (y)
 
GSX 1402 said:
na ravnom
od ZG prema VG
krenuli  na semaforu i gas
majstor priznao poraz kod zubaka
eto
i ostao pristojno iza mene koliko sam mogao ocijeniti u retrovizoru...
:mrgreen:
Ali čovjek  na Busi vejerovatno nije šaltao dalje od treće. :jesus: