..
jučer sam s novom hayom napravio 350 od njenih prvih 400 kilometara i mogu vam reči da su me oduševili finoča i elegancija kojom 08.razvija svu tu silnu snagu u "A" modu...več nakon ler-gasa bez ikakvog zatrzavanja motor počinje pravo gurati a poslije dvije tisuče okret.uopče više nije bitno u kojoj ste brzini...motor samo urlikne iz air boxa i digne okretaje do tri tisuče gdje počinje ludilo..... nisam dozvolio motoru da se vrti više od 5000 ali porast snage je strašan i do tih 5 tisuča... uz tih 25 konja viška u odnosu na staru busu osjetniji je napredak u finoči mapiranja rada motora...
stara busa je brutalnija tj.bezobraznija i opasnija u tim niskim okretajima..
mjenjač na novoj hayi je nešto fenomenalno precizno i tiho...imam zamjerku na poduži hod papučice između 5.i 6. brzine...ali kao cjelina oduševljava svojim radom... odnosi u mjenjaču i završnom prenosu su isti (tako nestrpljivo čekam da prođe laufanje ovog motora pa da mu dignem kazaljku okretomjera tamo gdje joj je i mjesto...)
osječaj na rukama je identičan kao i na staroj busi osim što meni osobno ovaj orig.ravni sic tj.sjedalo ne odgovara...motor je u vožnji potpuno neutralan i izuzetno lagan-rekao bih čak nešto i lakši od stare buse ( provjerit ču predtrag vilice da vidim o čemu je riječ :misli
..nadalje.. nemoguče je ovaj motor uznemiriti na cesti-ulijeva osiječaj potpune kontrole i sigurnosti... ali takva je i stara busa pa to i nije ništa novo....ali kočnice ljudi...e to je to što je staroj nedostajalo... fantastično doziranje i ogromna zaliha sile kočenja uz več spomenutu preciznost stvarno oduševljava...motor silovito staje po zamišljenoj liniji ...nema žestokog ispravljanja motora pri kočenju u zavoju pa su i neke greške popravljive... tvornički podešen i ovjesi su prvoligaški i mislim da ih netreba uopče dirati...
na putu prema virovitici u nekoliko navrata sam naišao na mokru cestu i prebacio rad motora u "C" mod...-to je idealna stvar za ovakove motore.... snaga i moment se valjda toliko uštroje da čovjek pomisli kako sjedi na nekom nemočnom elektromotoru....kao da je radilica pod ručnom kočnicom...! "B" mod nisam analizirao iako sam ga uključivao u nekoliko navrata...neznam kako bih ga opisao...ali o njemu ču drugi put...
prva mjerenja su pokazala da je motor na 232 km potrošio točno 13 litara goriva u uvjetima vožnje do 4500 okretaja..
......a sad odoh pravit nove kilometre a dok se ne javim ponovo ...pitajte šta koga zanima ... :jesus: