hayabusa 2008 / hayabusa stari model

KAMENI DJ said:
čitam ovaj prilog i nije mi jasno kakvu nam maglu prodaju japanci :misli:

na stolu 14-ica ispucava samo 159,5 lipicanaca :LOL:

možda je to na točku :misli:nije valda na radilici :palacdolje:(tvornički 193 bez r.a.)

majstor Shile šta ti kažeš :misli:


naravno da lažu mali pokvareni gadovi


al si sam zamisli kaj se događa kad se stavi full Akrap i PCIII


trlalalala 8)



Srki
 
Srki said:
naravno da lažu mali pokvareni gadovi


al si sam zamisli kaj se događa kad se stavi full Akrap i PCIII


trlalalala 8)



Srki

Smetaju zakrpe na cesti?  :misli:
 
evo još jednog dijagrama ....ubrzanje od 0-180 mph za modele iz 2006g

 
Srki said:
naravno da lažu mali pokvareni gadovi
al si sam zamisli kaj se događa kad se stavi full Akrap i PCIII
trlalalala 8)

pa spominju neki ispuh+power comander, i tu ga nabriju na 200HP :?

ali mali žuti pišu u prospektu da tvornički ima 193/203 :misli:
 
Silvio said:
evo još jednog dijagrama ....ubrzanje od 0-180 mph za modele iz 2006g

kada pogledaš dijagram vidiš da je to skoro 22sec. a oni ladno pišu 19 i nešto :LOL:
 
KAMENI DJ said:
pa spominju neki ispuh+power comander, i tu ga nabriju na 200HP :?

ali mali žuti pišu u prospektu da tvornički ima 193/203 :misli:
Ak su ova Akrapova mjerenja točna (a ne vidim razlog da ne budu točna) onda je deklarirana snaga točna. Prema akrapu ima 171ks na zadnjem kotaču što bi na radilici bilo približno 190ks.
 
tek sad vidin koliko je starac lipši od novoga :mrgreen:
 
Medo said:
Ak su ova Akrapova mjerenja točna (a ne vidim razlog da ne budu točna) onda je deklarirana snaga točna. Prema akrapu ima 171ks na zadnjem kotaču što bi na radilici bilo približno 190ks.

Da, ali američko tržište nema veze sa ostalima, koliko sam ja sfatio ograničen je na 159ks, to je vjerojatno za glupe amere, vidiš da imaju i posebne palete boja čak... :mrgreen:

Silvio said:
evo još jednog dijagrama ....ubrzanje od 0-180 mph za modele iz 2006g


Aha ipak te GTR opere... :mrgreen:

(y)
 
sva sreca da Bocko ima konkurenta Busama  :mrgreen: (bRRži je,ako po nicem drugom nije konkurentan,bar mu je zvuk prepoznatljiv ) :LOL:
 
http://www.youtube.com/watch?v=JN-CBpFRirY&eurl=http://www.vidarena.com/1400-ZZ-R-vs-HAYABUSA-video_37772_1_vidJN-CBpFRirY.html

:mrgreen:
 
Tolca said:
http://www.youtube.com/watch?v=JN-CBpFRirY&eurl=http://www.vidarena.com/1400-ZZ-R-vs-HAYABUSA-video_37772_1_vidJN-CBpFRirY.html

:mrgreen:

:mrgreen:

Fine perfomanse za jednog sport-turera, kaj tek kad izbace nasljednika zx12... :konjic:

Kaje suzukijevci ste ostali bez texta?  :jesus:
 
fjr 1200 ih sve namaže. Ova dva nisu mu ni do koljena.

Yamaha ruels. (y)
 
100.. :mrgreen:
 
z-1000mk said:
:mrgreen:

Fine perfomanse za jednog sport-turera, kaj tek kad izbace nasljednika zx12... :konjic:

Kaje suzukijevci ste ostali bez texta?  :jesus:

jedva cekam da vidim i tu kantu od nasljednika  :jesus:

:mrgreen:
 
taj mi motor nikad nije dao mira. bas impresivno u svakom pogledu. i drago mi je cut ovakve 'recenzije', daj malo vise motora kroz prste provuci =)

bi mogao usporediti taj motor sa starom kawom 12icom u smislu ovjesa, zavoja? kocenje u zavoj, tezina prebacivanja, stabilnost, koliko siri putanju na izlasku? i mozda jedna kratka usporedba u tom smislu s bilo kojim novijim R-om od litre? govorim o cesti naravno
 
Orion said:
taj mi motor nikad nije dao mira. bas impresivno u svakom pogledu. i drago mi je cut ovakve 'recenzije', daj malo vise motora kroz prste provuci =)

bi mogao usporediti taj motor sa starom kawom 12icom u smislu ovjesa, zavoja? kocenje u zavoj, tezina prebacivanja, stabilnost, koliko siri putanju na izlasku? i mozda jedna kratka usporedba u tom smislu s bilo kojim novijim R-om od litre? govorim o cesti naravno
nova busa se u zavojima ponaša kao  vrhunski supersportski motor iako neču reči da bi u kratkim "S" kombinacijama bila baš u rangu novih somača...ali na normalnim- standardnim našim cestama u stanju je sigurno parirati svima pogotovo zahvaljujuči svojoj preciznosti,stabilnosti i naravno obilju snage koja je non-stop na raspolaganju ! Ali   ...motor jednostavno ne osjetiš pod sobom..kočiš kad i kako hočeš u zavoju a kad mu zapenalim gas pri izlasku nema tih širenja putanja nego mi čak bude žao što ranije nisam šaltao još koju niže...ubrzanja pri izlascima su katapultirajuča ali bez imalo nervoznih reakcija motora...kao što več rekoh -ovaj motor je nemoguče uznemiriti..čak ni poveče neravnine u pol zavoja nisu tako neugodne kao na tisučicama...prednji kraj kao po šinama ide zamišljenom linijom i korekciju odradiš bez imalo problema...   bitno je samo netrzati naglo ručicu gasa u kratkim zavojima i zabava je zagarantirana...