Hayabusa gen3

Zasto USA Yoshi a ne Japan?

 
  • Like
Reactions: DADO+
Zasto USA Yoshi a ne Japan?

Ne znam koja je razlika...osim cijene....USA 1500 eur a Japan 2600 EUR..
 
tamo da, ali ako misliš kod nas,
to ni rođo po sestri u zavodu ne bude atestirao za naše ceste :mrgreen:
 
Oprosti...nisam skužio a naletio sam na ovo...dobro sam razumio u videu....legalna za cestu???....
Jebi ga ipak su nasi mudraci izmislili sve u vasceloj vasioni pa mi uvik bolje znamo

Sta ce tu neku kljakavi englez nama govorit

To sta nam vozni park izgleda ka u Afganistanu jer naravno da rodjaci moraju sebe financirat pa imamo davanja da nam se svaki staranac smije.

Nema sta
 
  • Like
Reactions: prpa
Oprosti...nisam skužio a naletio sam na ovo...dobro sam razumio u videu....legalna za cestu???....
Oni su poceli prije 15 godina sa kitom za staru od 280 ks sa time da si morao minjati przunjere ( hed bolts ) i deblju brtvu ali ako ces koristiti manju remenicu onda imas i drugu verziju sa 230 ks di nista ne trebas dirati ( jedino jaci federi na kumpungu )

Jaki su ali stvarno

Onaj novi Triumph sa njihovim kitom je bolestan
 
  • Like
Reactions: DADO+
Dvoumim se između ova dva auspuha...Yoshimura vs Akrapović....svaki savjet,iskustvo,pametna riječ ili preporuka...dobrodošla...plačanje cugom...
Montirali smo nedavno 2 karbonska slip-ona Akrapoviča na crnu Busu. Izgledaju odlično i kvalitetno su izvedeni..Zvuk se nije puno promijenio..
 
Steta sta se ovo vise ne moze staviti u nasoj vrhunski uredjenoj drzavi

Ja imam RS3 full system pa je za registraciju cili proces kako otic na tehnicki :mrgreen:
 

Attachments

  • 1701466579110.png
    1701466579110.png
    231.3 KB · Views: 0
  • 1701466602102.png
    1701466602102.png
    251.2 KB · Views: 0
Ne znam koja je razlika...osim cijene....USA 1500 eur a Japan 2600 EUR..
Razlika je u tome da su Japanski homologirani za EU tj imaju drugaciju komoru i DB kilere vec ubacene.
USA verzija je puno vise otvorena..
Gledao sam ih za ZZR-a i prije par godina su bili 2 keke eura.
Moj problem je bio sto tada nisu dolazili sa Eu brojem vec su imali Japanski homolgacijaki broj koji je isti tj odgovara EU standardu. Sada ne znam kakva je situacija.
Jer ne zelis iskesirati takvu lovu pa te gospodin na tehnickom odjebe jer nemas bas EU oznaku.
Na kraju uzeo GPR- ove koji si bili oko 800 eura sa svim potrebnim za tehnickim…
 
Razlika je u tome da su Japanski homologirani za EU tj imaju drugaciju komoru i DB kilere vec ubacene.
USA verzija je puno vise otvorena..
Gledao sam ih za ZZR-a i prije par godina su bili 2 keke eura.
Moj problem je bio sto tada nisu dolazili sa Eu brojem vec su imali Japanski homolgacijaki broj koji je isti tj odgovara EU standardu. Sada ne znam kakva je situacija.
Jer ne zelis iskesirati takvu lovu pa te gospodin na tehnickom odjebe jer nemas bas EU oznaku.
Na kraju uzeo GPR- ove koji si bili oko 800 eura sa svim potrebnim za tehnickim…
Ja sam dobio DB killer u kesici :mrgreen:

Iskreno tisi je moj auspuh bez njega nego ove homologirane yamahe sta se voze po gradu ali ako nemas etiketicu sa homologacijom mozes se slikat
 
  • Like
Reactions: e39 and pikacu79
Ništa drugo neću reči osim:"Da im ebem svima po spisku sve živo i neživo .Banda lihvarska,lopovska.I cvh,i onima na registracijama i raznim homologacijama.Monopol na najjače.Zato se po cestama kotrljaju petnaest godišnja vozila u prosjeku ,ovo malo novijih ,a motora zanemarivi broj.
Znači gpr može,a jošimura legalna u Japanu i ostatku svijeta ne može,kao i akrap.
Dok mi šutimo ,događa se ovo kaj i ovim našim ljudima po plodnoj Slavoniji i šire.😎
 
Nismo prijatelju usrana nacija.
Mi samo imamo već predugo ljude koji su potpuno indoktrinirani bivšim nam sistemom,kao i njihovim potomcima koji drmaju našom zemljom.Lustracija ,boje se je kao sam sotona Krista.Neću i tome ,remeti mi se tlak🤣
Tema o hajabusi i prekrasnim auspusima ta nju to ne zaslužuje.
Idemo dalje,vidio sam negdje vance& hines za nju ,onaj horozontalni kaj stavljaju ameri.To ne bi prošlo kod naših veleumova ni kad bi sami homologirali.I u to bi sumnjali i odma pitali tko je izdal tu dozvolu.🤣😎
 
Razlika je u tome da su Japanski homologirani za EU tj imaju drugaciju komoru i DB kilere vec ubacene.
USA verzija je puno vise otvorena..
Gledao sam ih za ZZR-a i prije par godina su bili 2 keke eura.
Moj problem je bio sto tada nisu dolazili sa Eu brojem vec su imali Japanski homolgacijaki broj koji je isti tj odgovara EU standardu. Sada ne znam kakva je situacija.
Jer ne zelis iskesirati takvu lovu pa te gospodin na tehnickom odjebe jer nemas bas EU oznaku.
Na kraju uzeo GPR- ove koji si bili oko 800 eura sa svim potrebnim za tehnickim…
Ja sam isto imao GPR nero furore na zzr-u...odlično su se čuli,lagani i kvalitetni za ne velike novce....nažalost za busu gen3 jo nemaju ponudu
 
Montirali smo nedavno 2 karbonska slip-ona Akrapoviča na crnu Busu. Izgledaju odlično i kvalitetno su izvedeni..Zvuk se nije puno promijenio..
To me i najviše zabrinjava....iskeširati 2500 eura za isti zvuk...nisam još niti jednu busu gen3 u živo u čuo sa akrapima