Hayabusa?

Svidja li vam se Hayabusa?

  • Da

    Votes: 0 0.0%
  • Ne

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
  • Poll closed .
Imas i jos boljih.. imas i Dragbike... samo neznam kaj ce ti motor s milijardu ks, koji potegne do warp 1000000000000000 u 0.0000001 sekundi, ak ga mos peljat jedino na 5 km ravne trake, i to friski asfalt s niti trunkom prasine ( nedaj boze, sodra )...

Al kuzis.. za razliku od tog tvog i Tomahawka, Hayabusa moze i u zavoje LOL :mrgreen: :mrgreen: :D
 
Ma to su gluposti.. Hayabusa tenk, velik, težak, nije za grad, ruzan do bola..
Za nekog tko je vozil baby bike jasno da nemre priviknuti se ovaj motor. Istina je da je motor velik za oko ali usporedba s bilo kojim motorom pokazati će kak i nije tak velikih gabarita,a i sami oklopi te prednji blatobran vizualno donese veličini. Nakon jako teških GSX1100 i GSXR1100 sjesti i voziti Busu za mene bilo je najugodnije iskustvo..ma koja težina, koja frka u gradu.. tek je bil problem naviknuti se na snagu i ubrzanja..sve ostalo je ko beba. Ima problema ali se tiču pojedinca-oslonci za noge su preblizu, vjetrobran je prenizak..ali tko te pita kad se vozi Busa. Nisam vozil na duže motor tipa GSXR1000 pa da izvučem neku usporedbu i potvrdim kak nema potrebe za ovoliko snage na motoru ali je užitak krenuti na more, ušaltati u 6 i ne šaltati idućih 300 km
 
Fire Breath said:
Borko2 said:
Hayabusa je prevelika jedino za one koje su premali :mrgreen:

Potpis.. Imam 1.95cm.. po velicini nema toga koji mi je preveliki tako da vas "patuljke" nemogu shvatiti kad kazete da su preveliki (Hayabusa, ZX-12R, BlackBird, ZZR-1100,. .. ) LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D :D :D


nhf to all.. :wink:

da,fakat si visok sa 1.95 cm.... :mrgreen: :mrgreen:

kaj se tiče teme,ja bi se rado provozo,sam da mi neko da đir..
 
ova tema može ić u nedogled. Sve je to subjektivno i šta ko voli - zato postoje razne vrste motora, da bi svako mogo naći nešto za sebe što mu paše i što mu se sviđa. Nije busa loša, daleko od toga, ali nije po mom ukusu. Vozio sam od malih nogu svašta i probo svakake motore, busu nisam ali 12R jesam, i iako sam viskok 1.96 tako nešto mi nikako ne odgovara, bolje mi leži maleni 636, iako da me pitaš da biram motor naravno GSX-R 1000 ili 954.
 
Borko2 said:
Fire Breath said:
exotic said:
jednostavo mi se nesviđa tu mozd na slici izgleda manji al znam da je ogroman i tezak, nikad si ga ne bi uzeo.

meni su bas zato takvi najbolji.. kak vi velite kamioni.


P.S. ako vec i je kamion, ja neznam nikog ko si nebi rado zgustao u onim americkim tegljacima.. krom, auspuhi debeli 3m u zrak, masina ispred kabine, onak velika hauba... :p mljac.. :wink: :D

ja sa 2m ne mogu ni voziti ništa manje od hayabuse, a što se tiče američkih auta nijedan mi nije premali za razliku od europskih gdje od koljena ne mogu okretati volan

imam isti problem

slazem se s tobom
 
kao nekima, cinila mi se glomazna i teska.. manje vise ruzna

kad sam zadnji put bio u kawi bila je i jedna hayabusa 2000 cini mi se, malo spustena
nisam mogo odolit da nesjednem na nju, nit je prevelika nit preteska koliko sam mislio i koliko su se svi uzvikali
cak mi se izgled te iste svidio i bila je svega 8500$CAN

volio bi je provozat s vremena na vrjeme al je kupio nebi
 
Vozim je te je nevjerovatno da motor tih dimenzija te 215 kg prazan može biti toliko vozan. Izgled nikoga ne ostavlja ravnodušnim, ili ljudima izgleda super ili im je ružna. Dizajnom je još uvijek ispred mnogih motora koji su izašli ove godine a snagom te ubrzanjem trenutno niti jedan od nove četvorke 1000 kubika nemože niti blizu. Vozač hayabuse može na leđa staviti još 3 vreće cementa da bude interesantnije ;-). Što je najinteresantnije može se voziti fino lagano te uživati u svakome trenutku nigdje ne piše da se mora iz bilo kojega motora vaditi mast. Svakako preporuka ljudima od 190cm te 100kg pa na gore :mrgreen: :D
 
hmm...ne bih baš rekao da se nove tisućice mogu sakrit po pitanju ubrzanja.
bila je 1 ili2 buse na trci ubrzanja u sl.brodu i mogu ti reć da je ekipa s r1,zx 10 i sličnima mogla komotno stavit 3 vreće cementa na leđa pa bi bilo interesantnije.
Ipak je to klasa motora za sebe,po meni nije za usporedbu.
puno konja i kubika,super stvar.
Nisam vozio,al mi izgleda ko motor za pravac i otvorenu cestu,prije nego li za zavoje.naravno u usporedbi sa 1000-icama.
a probao bih rado kak ide...
 
Frend sa CBR1000 curom iza, ja i moja teži sa motorom sigurno 70-80kg ako ne i malo više. CBR jednostavno poslije 220-230 kao da nemože više a hayabusa ubrzava do kraja kao od šale. Na ravnome se mogu vidjeti razlike snage između motora a na duže pruge dolazi do izražaja i umijeće vožnje pojedinog vozača te naravno iskustvo. Možda se varam ali vjerujem da je tako.

Vjerujem a i po nekim testovima da još uvijek ZX12 te Hayabusa dominiraju i to dosta naspram ostalih motora danas.
 
Vedran_Links said:
Frend sa CBR1000 curom iza, ja i moja teži sa motorom sigurno 70-80kg ako ne i malo više. CBR jednostavno poslije 220-230 kao da nemože više a hayabusa ubrzava do kraja kao od šale. Na ravnome se mogu vidjeti razlike snage između motora a na duže pruge dolazi do izražaja i umijeće vožnje pojedinog vozača te naravno iskustvo. Možda se varam ali vjerujem da je tako.

Vjerujem a i po nekim testovima da još uvijek ZX12 te Hayabusa dominiraju i to dosta naspram ostalih motora danas.


Busa and ZX12R rullllllllllllzzzzzzzzzzzz :mrgreen: