Hepening,14.15. i 16.8.2009

Sip said:
Ma to toliko ima dojmova da se ne mogu napisati :wink:

Dominacija Yamahe na Grobniku u pocetku sam mislio da se vozi Yamaha kup :mrgreen: Kako manijak vozi R6 to se treba vidjeti :wink:

Mene dojmio BOT kup i onaj Janez, kako decko vozi Apriliu to je nevjerojatno, deklasira konkurenciju, a onda se provoza sa ostalim 600 i 1000. Strava za vidjeti koja se tu razlika javlja.

Malo je reći manijak  :chainsaw: :chainsaw: :chainsaw:
 
Da li ima tko slika od nedjelje... trening i utrka proserija i serija?

Na motohapening stranici nema nikaj od nedjelje :misli:
 
Sip said:
Ma to toliko ima dojmova da se ne mogu napisati :wink:

Dominacija Yamahe na Grobniku u pocetku sam mislio da se vozi Yamaha kup :mrgreen: Kako manijak vozi R6 to se treba vidjeti :wink:

Mene dojmio BOT kup i onaj Janez, kako decko vozi Apriliu to je nevjerojatno, deklasira konkurenciju, a onda se provoza sa ostalim 600 i 1000. Strava za vidjeti koja se tu razlika javlja.
ks/kg, kaj tu ima biti cudno  :misli:
 
zaprudanec said:
ks/kg, kaj tu ima biti cudno  :misli:
Sa tom tvojom računicom (ako si mislio na RSV4) taj motor nebu ni zapalil, a kamoli zišel na stezu :mrgreen:

132 kW - 12500 o/min

Dry weight: 179 kg :jesus:
 
Bandit said:
Sa tom tvojom računicom (ako si mislio na RSV4) taj motor nebu ni zapalil, a kamoli zišel na stezu :mrgreen:

132 kW - 12500 o/min

Dry weight: 179 kg :jesus:

Mogu reci da ti nikad nisam procitao nerazumljiv post, do sad :?

Zapru skoro sigurno aludira na razliku u tezini izmedju RSV mille koju je vozio Janez i ima preko 200 kg, a tek nekih 142 KS dok japanska konkurencija ima ispod 200 kg i bogami oko 200 KS :shock:

Inace u subotu sjedio, ali nazalost nisam probao cestovnu V4 koja ima 202 KS i 179 kg mokre mase, tj. vagnuta na Grobniku sa svim tekucinama (y)
 
Sip said:
Mogu reci da ti nikad nisam procitao nerazumljiv post, do sad :?

Zapru skoro sigurno aludira na razliku u tezini izmedju RSV mille koju je vozio Janez i ima preko 200 kg, a tek nekih 142 KS dok japanska konkurencija ima ispod 200 kg i bogami oko 200 KS :shock:

Inace u subotu sjedio, ali nazalost nisam probao cestovnu V4 koja ima 202 KS i 179 kg mokre mase, tj. vagnuta na Grobniku sa svim tekucinama (y)
(y)
vidis da ti je razumljiv jer bas na to aludiram (y) nema tu nikakve nauke, samo fizika :wink:
 
Bandit said:
Sa tom tvojom računicom (ako si mislio na RSV4) taj motor nebu ni zapalil, a kamoli zišel na stezu :mrgreen:

132 kW - 12500 o/min

Dry weight: 179 kg :jesus:
nisam uopce mislio na rsv4 :jesus: vec na odnos snaga u klasi 1000 ccm, rsv-a i konkurencije :wink:
 
DRY -u prijevodu isušeno,shuo misle na suhu težinu,motocikl izgleda prekrasno samo zajebi da sa svim tekućinama na vagi pokazuje 179 KG nemoguće.
A za tu cijenu trebao bih biti lakši lijepo to ode preko 200 kg sa tekućinama i gorivom.
 
Killex said:
DRY -u prijevodu isušeno,shuo misle na suhu težinu,motocikl izgleda prekrasno samo zajebi da sa svim tekućinama na vagi pokazuje 179 KG nemoguće.
A za tu cijenu trebao bih biti lakši lijepo to ode preko 200 kg sa tekućinama i gorivom.

He, he tako sam i ja reako :mrgreen:

Ali SBK V4 pred serija limitirana na 150 komada moze :wink: Trebam malo usporediti slike da vidite koje su to razlike. Kad pogledate zadnju felgu biti ce vam sve jasno i zasto moze biti 179 kg spremna za voznju :wink: a zanimljivo je jos da je zlatni ohlins koji je kod fabrike vec izuzetan na ovom motoru deblji tocno 1 mm :shock:

Sto da kazem, krajnje zeznut motor :mrgreen: :mrgreen:
 
Sip said:
Mogu reci da ti nikad nisam procitao nerazumljiv post, do sad :?

Zapru skoro sigurno aludira na razliku u tezini izmedju RSV mille koju je vozio Janez i ima preko 200 kg, a tek nekih 142 KS dok japanska konkurencija ima ispod 200 kg i bogami oko 200 KS :shock:

Inace u subotu sjedio, ali nazalost nisam probao cestovnu V4 koja ima 202 KS i 179 kg mokre mase, tj. vagnuta na Grobniku sa svim tekucinama (y)
zaprudanec said:
nisam uopce mislio na rsv4 :jesus: vec na odnos snaga u klasi 1000 ccm, rsv-a i konkurencije :wink:

Pisao si o ks/kg pa sam pretpostavio da aludiraš na jednu konjsku snagu po jednoj kili težine motora...a što nema ni jedan serijski cestovni motocikl :jesus:
Sip, pa ti bi bar trebal znat da nijedan motocikl sa suhom težinom nemre "voziti" :jesus:
 
Bandit said:
Pisao si o ks/kg pa sam pretpostavio da aludiraš na jednu konjsku snagu po jednoj kili težine motora...a što nema ni jedan serijski cestovni motocikl :jesus:
Sip, pa ti bi bar trebal znat da nijedan motocikl sa suhom težinom nemre "voziti" :jesus:



Samo eto V4 po svemu sudeci to gadno probija :wink: Je cinjenica, da to nisam vidio vlastitim ocima, ali covjek koji je ujedno i vlasnik navedenog motora, mi lijepo rekao, a do sada ne postoji niti mala naznaka da decko u bilo kojem trenutku ne govori istinu.
Jos mi je zanimljiva mogucnost ugradnje te kontrole proklizavanja sto trenutne fabrike uopce nemaju mogucnostm, a na ovom skoro serijski.

Sto se tice suhe mase po mojem iskustvu treba dodati oko 20 kila, nekad i vise :?
 
E sad SBK su svi tu negdje,a nisam mislio na limitiranu seriju,btw iako imam averziju prema poluproizvdodima prelijepa je :?
 
Sip said:
Samo eto V4 po svemu sudeci to gadno probija :wink: Je cinjenica, da to nisam vidio vlastitim ocima, ali covjek koji je ujedno i vlasnik navedenog motora, mi lijepo rekao, a do sada ne postoji niti mala naznaka da decko u bilo kojem trenutku ne govori istinu.
Jos mi je zanimljiva mogucnost ugradnje te kontrole proklizavanja sto trenutne fabrike uopce nemaju mogucnostm, a na ovom skoro serijski.

Sto se tice suhe mase po mojem iskustvu treba dodati oko 20 kila, nekad i vise :?
A kak to da od tvog frenda ima 202 ks? :misli:

Ja nalazim službeni podatak o 132 kW.
Lažovi :mrgreen:
 
Bandit said:
A kak to da od tvog frenda ima 202 ks? :misli:

Ja nalazim službeni podatak o 132 kW.
Lažovi :mrgreen:

Ima ih dvije u Rijeci jedna je normalno uvezena i kupljena preko Pijagio grupacije te ona ima tocno 132 kW ili ti nekih cca 180 KS ( znaci to sve po papirima i teska je oko 202 kg)
Drugu je frend uvezao sam i kupio je preko nekog, da sad ne muljam i to je SBK verzija, limitirana na 150 komada ima svoj serijski broj i ima 202 KS drugi kompjuter ili kako oni kazu centralinu i svakakve gluposti. Ono sto moze jos biti zanimljivo da "obicna" fabrika ima suvozacki sic, dok je ovaj strogo jednosjed :mrgreen:

Takodjer skoro sam siguran da drugacije radi od "obicne" V4, a ispuh isti :misli:

Ostale su mi slike kod Bore na foticu i cim ih prebacim na komp pokazem razlike :wink:
 
Odosmo u off,ali koliko će trajati ta od 202 ks? :mrgreen:
 
Bandit said:
Nismo u off-u ak se sve to zbivalo na hepeningu :mrgreen:
A je.

U pravu si PELLIZZON im je lijepo pobjegao 1.30,6 to je ipak do vozača,a ne poluprizvoda :mrgreen:
 
Ja sma čuo da ima točno 201,78ks  (y) samo ne piše ni što ni kad ni gdje mjereno  :LOL: