Hidrofor - pomoć

markookram said:
a cemu ti sluzi onaj ventil na koljenu na izlazu iz pumpe  :misli:
to je blindčep na račvi  :wink: ....može se i tuda voda natočit, ak ti ruke previše tresu za lijevat u malu rupicu  :mrgreen:

edit: tu se može provjerit jel jednosmjerni ventil na usisnoj košari,  drži il pušta :wink:
 
poco loco said:
to je blindčep na račvi  :wink: ....može se i tuda voda natočit, ak ti ruke previše tresu za lijevat u malu rupicu  :mrgreen:

edit: tu se može provjerit jel jednosmjerni ventil na usisnoj košari,  drži il pušta :wink:
markookram said:
a cemu ti sluzi onaj ventil na koljenu na izlazu iz pumpe  :misli:
 
markookram said:
a cemu ti sluzi onaj ventil na koljenu na izlazu iz pumpe  :misli:
na to sam spojio kompresor i filao zrak...
 
gigi said:
Moja pumpa i lijevak na koji sam točil vodu (crveno).

Sranje je to kaj moraš odnekud nositi vodu jer svoje, naravno, nemaš  :mrgreen:
E, takav je i kod mene sustav... samo mi se čini da nemam ovaj dio kojeg označih zeleno...
 
poco loco said:
...a di onda naljevaš vodu u pumpu i usisnu cijev?
otvorim cep u pumpi i tu naljevam... Na slici oznaceno crvenim...
 
markookram said:
a cemu ti sluzi onaj ventil na koljenu na izlazu iz pumpe  :misli:

Tu par puta godišnje dopumpam zraka
 
Čudna pozicija
Ja bi to ftgnul mam
Obično je taj ventil na vrhu kod sklopke di je siguran  :mrgreen:
 
Kaj skrivaš žižu iza hidrofora kad bi ti taj ventil smetal  :misli: :mrgreen:
 
Teoretski, ako uspijem napuniti pumpu vodom, jel treba filat zrak kompresorom i jel treba otvoriti ventil prema potrosacima prije paljenja pumpe? Ili trebam upaliti, pa pricekati neki tlak, pa onda pustit vodu u cijevi?
 
Kad jednom utočiš vodu do vrha tog čepa na glavi pumpe, voda bi trebala stajati, tj nikud odlazit
...prvo pusti da napravi pritisak vode u expanzionoj posudi dok tlačna sklopka ne iskopča motor, onda pusti vodu u sistem...
 
Kod mene je velika visinska razlika, pa imam sistem s injektorom.
Osim cijevi po kojoj voda dolazi do pumpe, postoji i tanja cijev, koja vraća vodu do injektora (koji je potopljen u bunar).
U toj kući nema nikoga po tjedan ili dva ili duže, pa je pumpa isključena.

Više puta se dogodi da moram natapati pumpu, jer voda uvijek slini kroz brtve, pa se pumpa isprazni.
Postupak je ovaj:
- zatvoriti ventil koji se nalazi između izlaza pumpe i kotla (na tvojoj slici je na tom mjestu crta s natpisom "šlauf ventil za pumpanje zraka"
- točiti vodu u pumpu, sve dok ne prestane izlaziti zrak (to je kod mene lako, jer imam dodatnu vertikalnu cijev ispred ventila koji je u prethodnoj crtici, a ta ima svoj ventil i zataknut lijevak)
- uključiti pumpu
- pričekati malo
- sasvim malo otvoriti ventil i slušati da li voda ulazi u kotao, pa onda polako otvarati dalje

Kod tebe bi mogao biti problem, ako je u cijevi ispred nepovratnog ventila i bunara zrak.

Zraka u kotlu mora biti, osim pumpanja, tu pomaže i da se ispusti sva voda (iz nekog razloga to zovu "jalova voda") iz kotla, pa se nakon toga zatvori ventil i počne pumpati, ali u ovom slučaju zrak može biti problem jedino ako si toliko jako napumpao kotao da pumpa ne može savladati taj tlak :)

 
poco loco said:
...ako je prepumpao expanzionu posudu onda tlačna sklopka nebi ukapčala motor  :wink:

Zavisi da li je napumpao preko praga uključenja ili malo manje.  :police:
 
Cijevi ti moraju biti potpuno pune vode. Znači moraš naljevati vodu dok god stane u cijevi. Kad napunoč cijevi voda nesmije odlaziti odnosno razina nesmije padati u cijevima. Ako voda stoji stavič čep na ulaz, upališ pumpu i polako odvrčeš ventil na ulazu u hidrofor. Ne smiješ ventil odvrnuti do kraja nego malo po malo. Naravno prije svega napumpaj zrak u hidrofor. Ponekad postupak treba više puta ponavljati.

Poslano sa mog E39 koristeći Tapatalk