HOMOLOGACIJA - PROMETNA DOZVOLA - AUSPUH ?

DADO+

Well-known member
... evo jedno pitanje za BANDITA, ali naravno i za sve druge, ako znaju  (y):

Može li se auspuh Leo Vince GP PRO (meni taj interesantan  :mrgreen: ) upisti u prometnu dozvolu, na temelju
homologacijske potvrde, tako da nema problema sa MUP-om ili izvanrednim tehničkim?
Auspuh ima DB killer, i navodno je homologiran.  :misli: ja isto  :neznam: dok ga ne nabavim.

Pitanje je zanimljivo i za one koji voze i na akrapu (a i drugi), budući sam čuo, da pravog homologacijskog lista, a
koji je potreban za upis, u biti i nema, ni za akrape  :shock: - e sad ja ne znam.  :neznam:

Motore koje sam prije vozio imali su akrape, ali me nitko nije iz policije gnjavio, ni na teh. jer bi stavio DB k.
iako ta nazovi modifikacija nije bila upisana u prometnu, ali kako vidim, da dolazi neko novo "EU - vrijeme"  :?
mislim da bi svi koji imamo neserijske spuhove, o ovome trebali razmišljati.


P.S.

Ja sam npr. na autu stavio H&R opruge, mjenjao dim. guma i felgi i još neke stvari i nikakvih problema za upis u
prometnu nije bilo.  (y) + je još dodana i uža dim. zimskih guma na kojima vozim po snijegu - zimi i sve OK  8)
 
To ti je kod nas tak sve zbrda-zdola da nitko ne zna pravi odgovor :mrgreen:
Ukoliko na auspuhu postoji homologacijsko odobrenje, i uz to imaš certifikat koji to potvrđuje - problema ne bi trebalo biti. Samo taj certifikat kopioraj i stavi u prometnu.
Ukoliko kod naš sa takvim auspuhom odeš na atest, u knjižice ti se upisuje samo broj atesta C-XXXXXX, a da se to odnosi baš na auspuh - u knjižicama pisalo nebu. Još :mrgreen:
 
Bandit said:
To ti je kod nas tak sve zbrda-zdola da nitko ne zna pravi odgovor :mrgreen:
Ukoliko na auspuhu postoji homologacijsko odobrenje, i uz to imaš certifikat koji to potvrđuje - problema ne bi trebalo biti. Samo taj certifikat kopioraj i stavi u prometnu.
Ukoliko kod naš sa takvim auspuhom odeš na atest, u knjižice ti se upisuje samo broj atesta C-XXXXXX, a da se to odnosi baš na auspuh - u knjižicama pisalo nebu. Još :mrgreen:


   (y)

... e, onda budemo probali ovak (boldano), pa bumo vidjeli kako će biti ubuduće  :D
 
Bandit,

Kod mene je Yoshimura RS-3 a uskoro idem na tehnicki pa me zanima da li ce mi praviti probleme ukoliko stavim samo DB killer? Original auspuh je prijasnji vlasnik prodao pa me zanima kako da si rijesim problem sa tehnickim i policijom.
Isprivacam se jer znam da se puno pisalo o tim homologacijama ali me nije dugo bilo na forumu i nemam vremena kopati po postovima.

Hvala
 
Ja juče ujutro išao na tehnički produžit regu, stavio orginal, produžio regu, a poslije kad sam krenuo u Đakovo na susret vratio Akrapa  :mrgreen:
Doduše ja sam si to organizirao ovako ko na slici da nemam puno drkalija :mrgreen:
 
Ghostrider-SB said:
Ja juče ujutro išao na tehnički produžit regu, stavio orginal, produžio regu, a poslije kad sam krenuo u Đakovo na susret vratio Akrapa   :mrgreen:
Doduše ja sam si to organizirao ovako ko na slici da nemam puno drkalija :mrgreen:

(y)

- ma sve OK, ali ni ja sa akrapima i DB k. nikad nisam imao problema (a što sam već napisao) sa policijom i teh.

pitanje (temu), sam postavio zbog odlaska u druge države recimo i zbog ovih novih učestalih akcija mjerenja buke iz spuhova po nekim našim gradovima, pa sam si mislio kako to napraviti da bude "legalno" i sve OK  8)

e sad, ako izvadiš DB k iz bilo kojeg akrap, leo, etc.  ...... ne buš prošao NIKAKO,
a to je naš rizik užitka u "buci" i eventualno perfomansama  8)

znači pitanje je bilo: kako imati nešto na motoru (a toliko je očito :mrgreen:) i u DB toleranciji je, a da bude legalno  (y)
 
Babylon-07 said:
Bandit,

Kod mene je Yoshimura RS-3 a uskoro idem na tehnicki pa me zanima da li ce mi praviti probleme ukoliko stavim samo DB killer? Original auspuh je prijasnji vlasnik prodao pa me zanima kako da si rijesim problem sa tehnickim i policijom.
Isprivacam se jer znam da se puno pisalo o tim homologacijama ali me nije dugo bilo na forumu i nemam vremena kopati po postovima.

Hvala
Kako kod nas ništa nije sigurno, teško je točno odgovoriti na pitanje.
Kad bi se baš striktno držali slova zakona, ispušni sistem koji nema homologacijsku oznaku i certifikat ne bi ni trebao proči na tehničkom pregledu.
No, ukoliko ti buka ne prelazi dozvoljenu, u 90% slučajeva ti nitko neće ništa reči. Naravno da u 10% ostatka, uvijek te mogu zajebavat...kak se namjeriš.
 
Bandit said:
Kako kod nas ništa nije sigurno, teško je točno odgovoriti na pitanje.
Kad bi se baš striktno držali slova zakona, ispušni sistem koji nema homologacijsku oznaku i certifikat ne bi ni trebao proči na tehničkom pregledu.
No, ukoliko ti buka ne prelazi dozvoljenu, u 90% slučajeva ti nitko neće ništa reči. Naravno da u 10% ostatka, uvijek te mogu zajebavat...kak se namjeriš.

Hvala ti na odgovoru, probat cu onda samo sa DB killerom pa kako bude. No evo imam pitanje za ostale tko zna da mi preporuci neki street legal auspuh dobavljiv kod nas za R1, 98.
Pokusao sam naci nesto od Akrapa na Migo Moto medjutim nesto im je site sjeban i nemogu nikako skinuti cjenik.

Hvala unaprijed i ujedno ukoliko netko ima original za prodati neka mi se javi na PP.
 
kad ste vec kod toga....

sto s onim stanicama za tehnicki pregled koje nemaju aparate za mjerenje buke  :misli:
ja idem drugi tjedan na tehnicki, imam Akrapa (bez DB killera), bas me zanima kak ce to ispast..  :mrgreen:

 
figure said:
kad ste vec kod toga....

sto s onim stanicama za tehnicki pregled koje nemaju aparate za mjerenje buke  :misli:
ja idem drugi tjedan na tehnicki, imam Akrapa (bez DB killera), bas me zanima kak ce to ispast..  :mrgreen:

Već sam preko nekoliko puta napisao, čak stavio i link na podzakonski akt...sve stanice za tehnički pregled moraju imati uređaj za mjerenje buke, i on mora biti ispravan. Kontrolira se svaka tri mjeseca.
 
hmmmmm  :misli:

a nista, vidit cu drugi tjedan pa  javim  :mrgreen:
 
figure said:
hmmmmm  :misli:

a nista, vidit cu drugi tjedan pa  javim  :mrgreen:
Ako ga imaju, ne znači da ga buju i upotrijebili. :mrgreen:
 
Bandit said:
Kako kod nas ništa nije sigurno, teško je točno odgovoriti na pitanje.
Kad bi se baš striktno držali slova zakona, ispušni sistem koji nema homologacijsku oznaku i certifikat ne bi ni trebao proči na tehničkom pregledu.
No, ukoliko ti buka ne prelazi dozvoljenu, u 90% slučajeva ti nitko neće ništa reči. Naravno da u 10% ostatka, uvijek te mogu zajebavat...kak se namjeriš.

Na zapadu ne može niti jedan ispuh proć tehnički ako nije homologiran, to je neupitno
Zato svi renomirani proizviđači u ponudi imaju street i racing inačice.
Pametni ljudi znaju koju inačicu kupuju.
 
prije dva dana napravio regu, upozorio sam lika na tehničkom pregledu da imam certificirani aspuh od malossea na scarabeo 500ie 08' ali da trenutno nemam db killer na njemu.

Lik se nasmiješio , napravio je tehnički pregled, provozao scoouter i veli da bez db killera on nedostiže po njemu 100db, i da nema beda za regu. Još jedna sitnica koju je lik pogledao  a to je nekakva oznaka na auspuhu koja je ugravirana sa zadnje stane ispod otvora auspuha, stavit ću fotku sutra na net, uglavnom ta oznaka mu je očito sve što mu je potrebno da vidi, nikakvi certifikat , dokument ili papir.
 
....prije bih rekao nerelevantno i kvazimodno jer koliko god pisali po raznim temama o db-ima i ispusima stići će nas njihova ruka pravde  :mrgreen:  ali mi smo čudan narod opet ćemo nešto iskemijati za svoje gušte i naći rupu u zakonu kao i dosad,primjećujem da dosta stranaca nose dva ispuha jer žele još malo bar kod nas slušati Da Vincijev Kod  :mrgreen: 
 
kufner said:
prije dva dana napravio regu, upozorio sam lika na tehničkom pregledu da imam certificirani aspuh od malossea na scarabeo 500ie 08' ali da trenutno nemam db killer na njemu.

Lik se nasmiješio , napravio je tehnički pregled, provozao scoouter i veli da bez db killera on nedostiže po njemu 100db, i da nema beda za regu. Još jedna sitnica koju je lik pogledao  a to je nekakva oznaka na auspuhu koja je ugravirana sa zadnje stane ispod otvora auspuha, stavit ću fotku sutra na net, uglavnom ta oznaka mu je očito sve što mu je potrebno da vidi, nikakvi certifikat , dokument ili papir.
E2, bar mislim da je ta :mrgreen:
 
Bandit said:
Već sam preko nekoliko puta napisao, čak stavio i link na podzakonski akt...sve stanice za tehnički pregled moraju imati uređaj za mjerenje buke, i on mora biti ispravan. Kontrolira se svaka tri mjeseca.

Moraju se strogo držat pravilnika i propisa pa opet teh. prolazi sve i svašta  :wink: :LOL:

U subotu sam regao svoj motor, nazvao prije odlaska sve tri stanice za teh. pregled u SB da vidim tko ima fonometar da tamo odem produžit regu i izmjerit buku, nažalost niti jedna stanica nema niti će u skorije vrijeme nabavljat te uređaje, tako bar kažu šefovi stanica, ujedno sam dobio i info da niti jedna jedina stanica u slavoniji nema mjerač buke, a i pitanje je kad će to zaživit kao svakodnevnica, jer navodno moraju ispunjavat sve preduvjete koji trebaju za pravilno očitanje  :neznam:

 
Nedavno sam kupio MIVV GP homologirane auspuhe sa db-killerima i s njima homologacijski certifikat na kojem je bila zalijepljena mala plastificirana potvrda (veličina nove osobne iskaznice), koja se stavi u vozačku dozvolu i to je dokument koji vrijedi u cijeloj Evropi (ima e-approved). Znači na auspuhu je oznaka homolog. broja, koja se mora poklapat s dobivenim certifikatom. Na tehničkom to NE upisuju u knjižicu vozila, jer sam pitao. 8)
 
Sinna said:
Nedavno sam kupio MIVV GP homologirane auspuhe sa db-killerima i s njima homologacijski certifikat na kojem je bila zalijepljena mala plastificirana potvrda (veličina nove osobne iskaznice), koja se stavi u vozačku dozvolu i to je dokument koji vrijedi u cijeloj Evropi (ima e-approved). Znači na auspuhu je oznaka homolog. broja, koja se mora poklapat s dobivenim certifikatom. Na tehničkom to NE upisuju u knjižicu vozila, jer sam pitao. 8)

Eto ti si već u europi!!! (y) (y)