Honda Afrika Twin

bravo said:
mislim da nisi vidio mene,nisam bio u HR tada,a ako zelis vidjeti dukca dodi do mene pa ti ga pokazem,bar si ti blizu

s.
Budemo se dogovorili, trebao bi uzet i crash padove!
 
evo jos malo,zastitni lim je slozen sve ispolirano i uredeno jos fali vizir i to je to :) :)

poslikat cu i 999 i Afriku i stavit na forum

s.
 
Ej Bravo, imaš li možda kakvih linkova za taj vizir koji čekaš. Da vidim malo kako izgleda. Ja sam za moju "gospođu" kupio Givijev kod Picilla u Splitu. Jako kvalitetan i žilav materijal, ništa ne ostaje na njemu pri čišćenju, al mi je malo uzak, pa kako veliš puše po ramenima. Vidio sam u louisovom katalogu od MRA dvije vrste. Jedan je čak dvodjelni koji se da štelat po visini, no kako sam čuo plastika baš nije tako otporna na grebanje kao givijeva, ali taj Puigov nisam vidio. Nabaci kakav link ako imaš.
Ovo smo ti moja "Gospđa" i ja u Skopju ovo lito.

Pozz
 
evo link u prilogu:

http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?cPath=3_33_236&products_id=4021&osCsid=80f7add8f196812d347dd7b074c39826

evo jos koji korisni link:

http://www.touratech.com/shops/001/index.php?cPath=3_33&osCsid=80f7add8f196812d347dd7b074c39826

Ja sam imao Puigov na prvoj Africi i bio sam prezadovoljan,sirok,otporan na piganje i lagano zatamnjeni i odlican je bio.
Nazalost narucio sam ga i ove godine i trenutno ih nemaju na lageru tako da sam se morao snalaziti ovako.
Dvodjelni ti je od MRA neznam kako se tocno zove  ali stvara turbolenciju to mi se ne svida jer tutnji oko glave.

Evo motor zavrsavam,cekam taj vizir jer nije stigao u petak mi ga poslati sa busom iz Njemacke pa ce stici danas u toku veceri.
u subotu smo promjenili  lezajeve u trokutu,opruge u vilicama u kompletu sa novim semerinzima i uljem,prestelali ventile,ocistili fergazere,tako da je tehnicki dio gotov.

Fali mi jedan semering trokuta vilice i to cu rijesiti ovih dana pa da je iskompletiram.

stavit i cu slike na forum ali samo da je iskompletiram

s.
 
Ovaj tvoj je definitivno niži od givijevog. Meni je visina još i Ok al je relativno uzak isto ko i ovaj sa tvoje slike. No na stranici MRA ima više varijanti. Nisam probao ovog dvodjelnog al sam čitao da upravo taj smanjuje turbulencije radi usko otvorenog prostora između dva dijela, odakle mlaz zraka koji struji prema gore umanjuje podtlak i na taj bi način trebao anulirati turbulenciju.
Ovako:

www.mra.de/html/gb/gb-products.htm



Inače, znaš koliki je vizir na Gold Wingu. Na njemu sam pravio gomilu kilometara i iza njegovog vizira je turbulencija ubi konja. Upravo zato jer je prostor iznutra u podnožju vizira potpuno zatvoren tako da se zračna struja radi podtlaka koji se stvara, lomi i lupa te po glavi iako ga možeš viskoko podignut. Zato, tako tvrde ovaj dvodjelni ima otvoren procjep između djelova koji smanjuje turbulencije, no to nisam probao. Zanima me tvoje iskustvo.

No meni se jako sviđa i slijedeći model jer je proširen u odnosu na plastičnu masku te tako (pretpostavljam) skida mlaz sa ramena i može se dobit u 8 raznih boja, no nisam baš provjerio kolko je visok a izgleda mi nisko. Bio sam ljen pogledat podatke o visini u cm, a i ne znam baš odakle oni to mjere, od dna vizira ili od točke koja je vidljiva kad se zašrafi na motor. Izgleda ovako:


http://www.mra.de/html/gb/gb-catalog.htm
 
imao sam slucaj na jednom up-down modelu od puiga da turbolencija ubi vozaca,stvara se neka turbolencija koja stvara cudnu buku i  iznad 150 stvara probleme i nije ugodno za voznju ali zato do 150 izvanredno.

Ja sam imao na africi od puiga vizir i bio mi je ok,znam da je bio 9,6 cm cm visi od originala sirine se ne sjecam vise.

Cim vise presjecenih elemenata ima to je glasnije i stvara turbolenciju a sa MRA nemam iskustva pa ne bi znao previse

s.
 
Dobra bi bila fora kad ne moraš dat 100-150 eur da vidiš da nešto ne valja. Ja sam ustvari sa ovim givijevim i zadovoljan, samo da ima ta mala proširenja od par centimetara kao ovaj narančasti sa slike. No mislim da možežeš vidjeti i sa ove moje slike gore da je priilično visok
 
pozdrav i Motopubu, pa mi svi tražimo ovako nešto

 
e pa moram tražiti,imam još jednu sliku sa boka-pronaći ću
 
nisam kod kuće,kad stignem za cca 1 sat pokušat ću pronaći u mome komp-u
inače našao sam slike na e-bayu-motor se prodavao,pa zbog vizira pohranio slike,.
trenutno se prodaje mašina za afriku 780ccm 70ks za 680eura,jel vidio netko?
 
2.bravo - da,tako piše,vidi na ebay-u,nekakav "umbau" pa bušeno
našao sam i drugu sliku-bolje se vidi,al da me tučeš nemogu naći ni sjetiti se čija je.
mislim jedna od MRA verzija.trebalo bi puknuti sliku na xrv.org pa pitati nekoga.
 
ma di sam jos od feste :x,fali mi glupi semering ispod vilice trokuta,kako sam narucio nove lezajeve morali smo skinuti stari semering da bi promjenili donji lezaj,u manualu ljepo pise da se semering mjenja pri promjeni lezaja i tako ja fino promjenio i izvadio semering a jedini nacin da izvadis donji lezaj trokuta je da unistis semering posto je lezaj upresan i sa ostrim alatom udes ispod semeringa i izpresas ga van.I sve ja to ljepo napravio i budala misli kad sam narucio nove lezaje za trokut vilice da sa donjim lezajem dolazi i semering serijski kao sto pise u manualu, no kao sto to obicno bude od semeringa ni S on se treba dodatno naruciti ne dolazi u setu sa lezajem. I sad nije ni to problem ja ga narucim i normalno Honda ga nema na lageru rok isporuke 10 dana i sada mi bike fino stoji u garazi raskopan jer fali govno od semeringa koje vrijedi 40 kn. za pop....... :x :shock: :x :x :x

bio sam glup jer sam isao mjenjati po manualu,mogao sam ljepo ostaviti stari lezaj dolje,staviti nove kuglice i casicu i dobro staviti vodootporne masti ali ne ja idem u dubinu i naletim na minu :LOL:

znaci jos je kopno daleko

s.