Honda CB 750 Four

Eeej Silvio  (y)  Šta se čekalo do sad? Po felgama i kočnicama mi se čini da će biti prvoklasni projekt.  (y)

P.S. Pustio sam glas vezano za susjedu  ;) .. Čekam odgovor  (y)
 
početak izgleda jako zanimljivo, ima potencijala
Rider, nabaci koju slikicu i onog malog motorina iza
 
Ovo će biti "boleština", kakav misliš stil napraviti, nešto na foru trkaćih motora iz 60-tih ili,... ?
Uglavno,  (y) (y) (y)
 
Ovako diskovi su marke Spiegler retro wave 320 mm koji se nazalost vise ne prizvode ali se mogu još nabaviti preko ebay-a , prednje vilice i kaliperi su od Yamahe 2008 g. RN19, prednji mostovi su od nekog kineskog chopera, zadnja vilica je od xjr 1300, zadnja felga je od Ducatia Paul Smarta a  prednja isto od Ducatia ali od Classica, zadnj amortizeri su Kayaba od Kawasakia ZRX 1200.
Ovaj motoric iza sto se vidi je isto projekat koji lagano zavrsavam , to je Honda DAX 50 u koju sam uložio sigorno preko 2000 eura, osala je samo rama sve drugo je izmjenjeno (aluminiske felge, diskovi naprijed i nazad, prednja vilica, zadnja vilica, motor od 140 ccm itd.) O njemu cu nadam se pisati slijedeci tjedan ali nazalost nemam slike od samog pocetka.
 
Znaci na slikama imamo slijedece:
1.  Wiseco klipovi 836 ccm
2.  MC klipnjace za drag race koje su izdrzljivije 5 puta od obicnih a usto su aluminiske
3.  Novi usisni i ispušni ventili
4.  Nove ispušne i usisne vodilce ventila(orginal Honda)
5.  Lanac bregaste(did)
6.  Natezač lanca bregaste(orginal Honda)
7.  Sekundarni lanci(orginal Hpnda)
8.  Sekundarni natezač lanca(orginal Honda)
9.  Set dihtunga (talijanski-pokazali su se vrlo kvalitetnim)
10.Gumice ventila(orginal Honda)
11.Svi klizaci u motoru(orginal Honda)
12.Prirubnice između karburatora i cilinda
13.Prirubnice između filter kutije i karburatora
14.Lamele Ferodo
15.Ukrasni šarafi za poklopac ventila
Još mi trebaju ukrasni poklopci motora, adapteri za uljni hladnjak, sat za pritisak ulja i još par sitnica.

 
Početak je vrlo vrlo zanimljiv, pratit ću ovu temu okom sokolovim  :mrgreen:

@sm:ako nije tajna, koliko će te u grubo koštat ovaj projekt..ako se ikad sastanem sa lovom da znam koliko stavit na stranu  ;)
 
eee ovo je posel...bravo majstore (y)
 
ovo je vrlo skup posao ...  :? :?


ali svaka čast ... cafe raceri su mi postali lagana opsesija u zadnje vrijeme ...  (y) :mrgreen:
 
čini mi se da će prednji kraj biti puno niži od originala...
kako ćeš riješiti ispušnu granu koja ide ispod mašine (koliko znam,možda sam nešto pomiješao)? neće biti preblizu ceste?
 
odlican pocetak i puuuuuuno dijelova (y)


btw.koliko su te izasli ovi trokuti i tko je radio?
 
Što se tiče cijene nije nikakva tajna i svakom od vas cu rado pomoč oko pronalaženja stvari za što manje novaca tako da nemorate puno odvajat. Mene ova prerada neče koštat više od 5000 eura sa motorom i vjerovatno sam i to previše rekao stim da su svi dijelovi motora novi.

Što se tiće prednjeg kraja tu se uopče ne brinem jer nebi ništa isao raditi napamet, jer u mome selu postoji jedna jako lijepa prerada Honde cb 750 four koja je ujedno razlog zašto sam poceo slagati svoju. Naime ta forka ima istu zadnju vilicu kao moja a prednju vilicu ima od cbr 900 koja je krača nego moja od R1 i sve je na mjestu. Jedna jako bitna informacija što se tiče rame od forke je ta što je to jedna od rijetkih rama koja je ujedno i za stazu što znaci da ima vrlo visoki polozaj mašine. Bilo koji drugi motor bi vjerovatno pravio poteškoče.
 
Zaboravio sam za trokute odgovoriti. Trokuti su ti od nekog kineskog chopera jer je bilo nemoguče na trokute od r1 uglazbiti žbičani kotač jer je premali razmak između kalipera.