honda cb 900 boldor

cb900

Member
rastavio sam motor i vidio da je radilica dosta potrosena, pa me zanimaju vasa misljenja.
dali se moze reparirati, ili da se nadje druga radilica? u ovom drugom slucaju, posto ih ni nema puno, dali bi koja radilica od drugog motora pasala za nju,ako je to uopce moguce?

unaprijed hvala na odgovorima
 
na koji način si "vidio" da je radilica potrošena ?
 
a gledaj...ako na radilici nisu vidljiva ostecenja u vidu riseva...promjena boje..te ako leteci i stolni lezajevi nisu potroseni do te mjere da fali sloj teflona(sivi sloj)...nema sanse da je radilica potrosena... :wink:

ne znam po kojim mjerama je majstor zakljucio da je potrosena...sta ima tvornicke podatke i tolerancije... :misli:
 
bmw m 5 said:
a gledaj...ako na radilici nisu vidljiva ostecenja u vidu riseva...promjena boje..te ako leteci i stolni lezajevi nisu potroseni do te mjere da fali sloj teflona(sivi sloj)...nema sanse da je radilica potrosena... :wink:

ne znam po kojim mjerama je majstor zakljucio da je potrosena...sta ima tvornicke podatke i tolerancije... :misli:

na 2 se vide risevi, na 2 ne, tako da mislim da treba nesto napraviti :)
 
cb900 said:
na 2 se vide risevi, na 2 ne, tako da mislim da treba nesto napraviti :)
ne bi bilo lose da si skines service manual za tvoj model.....i da tamo nadjes mjere za radilicu..te potrebne lezajeve za eventualno brusenje(ako je predvidjeno za taj model)... :wink:
 
znam čovjeka kojem pošalješ radilicu i klipnjače za onoliko komada koliko je oštećeno.
on ti po tome sve izbrusi,napravi pripadajuće ležajeve i sastavi.
nakon toga moraš biti svjestan da voziš ranjeni motor,ali sa kvalitetnim uljem kojeg uvik držiš pri maximumu navozat ćeš se još
puno.to su motori koji se ne vrte prebrzo tako da je to izvediva vježba (y)
 
old six pistons said:
znam čovjeka kojem pošalješ radilicu i klipnjače za onoliko komada koliko je oštećeno.
on ti po tome sve izbrusi,napravi pripadajuće ležajeve i sastavi.
nakon toga moraš biti svjestan da voziš ranjeni motor,ali sa kvalitetnim uljem kojeg uvik držiš pri maximumu navozat ćeš se još
puno.to su motori koji se ne vrte prebrzo tako da je to izvediva vježba (y)

postoji li način da ga i mi znamo ? ...  :mrgreen:
 
strasilo said:
postoji li način da ga i mi znamo ? ...  :mrgreen:
Kaj ti treba ,pa mislil sam da imaš dobar motor  :021: a kad ono još jedna podrdotina spremna za restauraciju  :jesus:
 
merlin68 said:
Kaj ti treba ,pa mislil sam da imaš dobar motor  :021: a kad ono još jedna podrdotina spremna za restauraciju  :jesus:

moj je OK ..... ali ima se nešto ispod tezge .. ;)
 
old six pistons said:
znam čovjeka kojem pošalješ radilicu i klipnjače za onoliko komada koliko je oštećeno.
on ti po tome sve izbrusi,napravi pripadajuće ležajeve i sastavi.
nakon toga moraš biti svjestan da voziš ranjeni motor,ali sa kvalitetnim uljem kojeg uvik držiš pri maximumu navozat ćeš se još
puno.to su motori koji se ne vrte prebrzo tako da je to izvediva vježba (y)

kako bi mogao doci do tog covjeka?
hvala puno na odgovorima, javim rezultate  (y)
 
http://www.ive-commerce.hr/Kontakt.aspx

nazovi slobodno,javit će ti se jedna gospođa koja zna o strojnoj obradi puno više i od mene i tebe zajedno.
radilice za motore kod njih radi jedino stari barba Ive,inače je tamo u funkciji penzionera.
dosad mi je napravio četiri radilice i ova zadnja još čeka ugradnju.

Straš. evo da imaš i ti još koju korisnu informaciju (y)
 
Ajd baci neku dobru sliku d avidimo.
Ako su uzdužni risevi, to i nije tako strašno, malo se ispolira, izmjere se tolerancije, naruče ležajevi sa adekvatnim bojama i gass.
Ali ako izgleda kao da je netko potegnuo šmirglom, e onda je panika.
 
GIXER said:
Ajd baci neku dobru sliku d avidimo.
Ako su uzdužni risevi, to i nije tako strašno, malo se ispolira, izmjere se tolerancije, naruče ležajevi sa adekvatnim bojama i gass.
Ali ako izgleda kao da je netko potegnuo šmirglom, e onda je panika.

sad nemogu slikati jer sam poslao radilicu kod preporucenog covjeka da vidimo..
ali risevi izgledaju kao na ovoj slici, ljevo od klipnjace, uzduzni ris, samo jace se vide.
slikam kada se vrati nazad.
do tad ostatak motora sastavljam, nadam se da cu uspjeti napraviti ono sto zelim :)
 
Evo jos jedno pitanje
Dali bi pasala radilica od honde cb 750 na 900?
Nemogu naci taj podatak na netu, samo nalazim da imaju skoro iste djelove, samo se razlikuju kao u velicini klipova, ccm3..
Nasao sam radilicu skoro ko nova za 750 pa reko mozda bi pasala?
 
old six pistons said:
http://www.ive-commerce.hr/Kontakt.aspx

nazovi slobodno,javit će ti se jedna gospođa koja zna o strojnoj obradi puno više i od mene i tebe zajedno.
radilice za motore kod njih radi jedino stari barba Ive,inače je tamo u funkciji penzionera.
dosad mi je napravio četiri radilice i ova zadnja još čeka ugradnju.

Straš. evo da imaš i ti još koju korisnu informaciju (y)

u kojem je rangu cijene takav popravak???

50-100-200€??? jel racunaju po klipnjaci????
 
Spock said:
u kojem je rangu cijene takav popravak???

50-100-200€??? jel racunaju po klipnjaci????

Meni trazi 1800 kn za obradu radilice i klipnjace, sa modificiranim lezajevima od auta.
Kaze da moze to napraviti ali da ne garantira koliko ce dugo trajati
 
cb900 said:
Meni trazi 1800 kn za obradu radilice i klipnjace, sa modificiranim lezajevima od auta.
Kaze da moze to napraviti ali da ne garantira koliko ce dugo trajati
to je to sranje....nitko ti to nece garanitirati..jer svi rade od oka....za biti siguran dali se uopce moze ta radilica brusiti..trebalo bi skinuti servisni manual....tamo sve pise... :wink:
 
cb900 said:
Meni trazi 1800 kn za obradu radilice i klipnjace, sa modificiranim lezajevima od auta.
Kaze da moze to napraviti ali da ne garantira koliko ce dugo trajati
Baš lijepo ,uzme 1800 kn i nema garancije  :misli: