honda cb 900 boldor

bmw m 5 said:
to je to sranje....nitko ti to nece garanitirati..jer svi rade od oka....za biti siguran dali se uopce moze ta radilica brusiti..trebalo bi skinuti servisni manual....tamo sve pise... :wink:

zato me zanima dali pase od 750 radilica, gledam manuale i ne vidim bas sad neku razliku  :?
 
cb900 said:
zato me zanima dali pase od 750 radilica, gledam manuale i ne vidim bas sad neku razliku  :?
postoji mogucnost....trebalo bi malo po forumima procackati... :wink:
 
cb900 said:
zato me zanima dali pase od 750 radilica, gledam manuale i ne vidim bas sad neku razliku  :?

Honda CB750 1982 with CB900 crank, and cylinder head, 985ccm Wiseco pistons, GSX-R1000 K6 full electonic system, throttle bodies, sensors and ignition

http://www.youtube.com/watch?v=uool3YqWVMQ
 
kc000kc said:
Honda CB750 1982 with CB900 crank, and cylinder head, 985ccm Wiseco pistons, GSX-R1000 K6 full electonic system, throttle bodies, sensors and ignition

http://www.youtube.com/watch?v=uool3YqWVMQ

znaci i obrnuto pase?  :misli: :mrgreen:
 
ja sto sam nasao da te dvije radilice imaju drugacije sifre sto bi vjerovatno znacilo da nisu bas iste, a najbolje ako znas tog koji prodaje da uzmes tu radilicu i uporedis je sa svojom
 
RideHard said:
ja sto sam nasao da te dvije radilice imaju drugacije sifre sto bi vjerovatno znacilo da nisu bas iste, a najbolje ako znas tog koji prodaje da uzmes tu radilicu i uporedis je sa svojom

evo, dobio sam info da radilica od 750 boldorke pase na 900, da su iste!  (y)
 
cb900 said:
evo, dobio sam info da radilica od 750 boldorke pase na 900, da su iste!  (y)

(y)
 
merlin68 said:
Baš lijepo ,uzme 1800 kn i nema garancije  :misli:

A to je kao ogromna lova zbog koje ćeš past na prosjački štap  :misli:  cijena je ok i sreća što uopće ima netko ko to može i hoće napravit, a ako je nekom toliko stalo do takvog prastarog krampa kupi nek novu pa će imat garanciju  :jesus:
 
cb900 said:
evo, dobio sam info da radilica od 750 boldorke pase na 900, da su iste!  (y)

uuu jos korisnih informacija  (y)
 
tkubasa said:
uuu jos korisnih informacija  (y)

ali ocigledno sam se malo prenaglio  :LOL:

The 750 crank can be used in the crankcases but not a drop in replacemnt for a 900 crank.

The stroke is 7mm longer on 900. The cylinder and studs are longer. The cam chain is different length due to the stroke length. The primary chain is different length. The tensionner and guide are different. The front cam chain guide is different in 900 vs 750.

The 750 was the bastard child of this bunch. When Honda took the 750 to 900 it was .100" bore but .280" more stroke and all the other parts changed as well to make the room for the longer stroke.

Even super crude assembly,the piston will be .280" short and the primary chain,primary chain tensionner and top guide need to be changed.

sad.. ovih 750ica ima razlicitih, i neki modeli imaju identicnu radilicu, da netrebaju nikakve preinake..
vidjet cemo jos za koji dan
 
hah ja imam 750-ku to vise pratim iz predostroznosti  :mrgreen:
 
KING RR said:
A to je kao ogromna lova zbog koje ćeš past na prosjački štap  :misli:  cijena je ok i sreća što uopće ima netko ko to može i hoće napravit, a ako je nekom toliko stalo do takvog prastarog krampa kupi nek novu pa će imat garanciju  :jesus:
za mene je to ogromna lova,mogu regat motor,kupit nove gume itd ,otić dva puta na more itd  :jesus:
 
merlin68 said:
za mene je to ogromna lova,mogu regat motor,kupit nove gume itd ,otić dva puta na more itd  :jesus:

To sve ćeš napravit za 1800 kn  :misli:  merline samo da te razuvjerim - nisi čarobnjak nego stara ofucana dRRotina u metRRopoli rvatistana    :jesus:
 
KING RR said:
To sve ćeš napravit za 1800 kn  :misli:  merline samo da te razuvjerim - nisi čarobnjak nego stara ofucana dRRotina u metRRopoli rvatistana    :jesus:
Ne sve ali nekaj od toga ,star jesam ko i moja krama al što stariji to bolji ,ko i vino  :jesus: