Streetfighter said:gledaj na forumu ima barem 25 tema ovog naslova tako da se ljudima više neda ni odgovarat..
Ivann_ said:Jedino sto zamjeram kawi u odnosu na horneta su digitale cukice...to me uzasno smeta...meni nema do cajgera i to je to...
Ogledni primjerak klase metar+ šumska jagoda nije siguran da će doći. Ali ako dođe, spreman je dijeliti glupe savjete. Ali samo prije nego što popije pokoju pivu, jer onda će savjeti evoluirati iz glupih u nesuvisle.vlucic said:U subotu ce ti na DDK biti Hrvoje, pa popricaj s njim, gabariti su vam onda slicni...
Flegma said:Jesi razmišljao o fazeru? Fora je servisni interval od 10000km.
kruntas said:Upravo zato sam kupio hornet, a ne fazer. Cajger za okretaje mora biti. Ostalo moze digitalno.
Streetfighter said:gledaj na forumu ima barem 25 tema ovog naslova tako da se ljudima više neda ni odgovarat..
vozio sam horneta 3g
a z750 imam 6 mj. i mislim da nema puno fantaziranja oko ta dva motora jedino šta ti može pomoći u odabiru, hornet je više touring,a z više sportski i to je jedina razlika vrijedna spomena.
na hornetu sam napravio 40 000km a na z 10 000
king said:Da je Hornetu ostala stara cijena od (66.990kn) odma bih ti reko uzmi Z-a, ali posto je Hornet sada (55.990kn) moj favorit je definitivno Hornet
Navest cu jos par razloga zasto ga preporucujem:
1. za Horneta je god. porez 500kn, a za Z-a 1200kn a posto si reko da nisi "recer" onda ti pretpostavljam 13ks ne igra neku ulogu
2. Hornetu je visina sjedala 790mm, a Z-u 815mm, na tvoju visinu tih 25mm igra ulogu(znam jer sam i ja patuljak )
3. tezina preznog Horneta je 178kg, a Z-a 195kg
4. Hornet ima USD vilicu, a Z klasicnu
5. Honda je Honda
Ima jos jedna titan boje u Šage u splitubaxy said:Lijepo opisano ali hornetice po toj cijeni više nema u prodaji nit će je bit do kraja godine tako da "čiča miča gotova je priča" što se tiče cijene kao neke prednosti.