Honda cbf 125

Ja sam ti rekla. Ako se ne moze kontrolirati, neka se ostavi motora. Vrlo jednostavno. Manje od 600ccm neka ne ide. Radje neka uzme skuter!
 
viky said:
Ja sam ti rekla. Ako se ne moze kontrolirati, neka se ostavi motora. Vrlo jednostavno. Manje od 600ccm neka ne ide. Radje neka uzme skuter!
Tako je, cijeli svijet je u zabludi a ti jedina u pravu. Budale u svim drzavama nedaju mladim vozacima da odmah voze najjace motore nego moraju prvo krenuti sa slabijima. Pa koji su to idioti, steta da nisu pametni kao ti. Ni Dalaj Lama nije tako mudar kao ti. Daj nam jos neke svoje ideje, da nas prosvijetlis  :naklon:
 
kontrola + vožnja motora = teško idu zajedno ( nažalost )  :palacdolje:
 
viky said:
Nista ispod 100 ks za prvi motor. Ja sam kupila cbf600 i pozalila sto nisam odmah uzela hormeta 600. Osjeti se jako da fali snage pogotovo kad nekoga sjednes iza. Motor je sigurniji sto je jaci, a na tebi je da olucis koliko ces brzo i oprezno voziti. Ja svoju cbf ni ne vozim iznad 130, i to je rijetko. Vise je bitno ubrzanje od same konacne brzine.
radi takvih stavova ljudi ginu, po toj logici je u rukama poćetnika najsigurniji cbr 1000 ili nešto slićno :jesus:
 
odlutali svi od teme malo :) Ja ne znam valjda nisam dovoljno citko napisao da covjek ima A2 kategoriju, drugim rijecima nesmije voziti nista jace od 35kw, a 35kw je 50ks, a 50ks je duplo manje od onoga sta ti govoris da je minimum (y) e sada po tvom ako nije 100ks se ne isplati kupovati, bas me zanima sta bi na to rekli clanovi ovog foruma koji voze motore sa manje od 100ks, jer primjetio sam da ih ima dosta, a i sam sam kupio yamahu mt03 koja ima 35kw, znaci po tvome je najbolje da mi svi skupa prodamo svoje motore, i kupimo skutere :misli:
 
ostecenko said:
radi takvih stavova ljudi ginu, po toj logici je u rukama poćetnika najsigurniji cbr 1000 ili nešto slićno :jesus:

Ako netko nema u glavi, nikakv motor za njega nije siguran imao 13 ili 130ks. Viky je ovdje ciljala na veci moment (vise snage u rezervi) koji se ima na raspolaganju u kriticnim situacijama (pretjecanja i sl). Boze moj, ljudi su svijet obisli na takvim posprdno receno prdekalima. Nije stvar u motoru vec u vozacu odnosno kolicini sive tvari koju taj vozac ima...  :LOL:

A sto se tice isplativosti kupnje doticnog CBF-a i opcenito klase 125cc... ak netko prvi motor kupuje za novce koje je zaradio, ak se misli s njim cesto vozit, gustat, bla, bla, bla... radi financija bolje odmah preci na 600cc jer ce ti za par mjeseci dopizdit tih 125cc.
 
Vec u autoskoli skuzis kolicinu hendikepa na 125ccm, a i nesigurnosti. Ne znam za druge motore, ali ovaj Y125 je poprilicno los u odnosu na cbf600 po upravljivosti a time i sigurnosti.
Zakoni su takvi kakvi jesu. Ne moze netkom sustav mjeriti kolicinu sive tvari. Ako bas netko nema dovoljno samokontrole ili sebi ne vjeruje, neka si ugradi mehanicku blokadu. U konacnici ce ga doci puno jeftinije. Kupovanje motora od 125ccm je bacanje para. Nije da nemas izbor. Ako bas moras i drzis da je sigurnije, cemu onda ne uzeti skuter - puno bolji izbor. Lakse ces ga poslje i prodati pa preci na nesto jace, kad ti bas tako treba 125ccm, a poslje ce ti trebati 600, 1000. To su za mene najvece nebuloze. Malo toga u sigurnosti ovisi o motoru, a ako i sto ovisi, onda je to kvaliteta izrade, a ne njegova snaga.
 
zasto motor,a ne skuter :misli: neznam, ne kupujem ja, nego prijatelj koji zeli motor, o ugradivanju blokade se pricalo i koliko znam zakljucak je da je to ne isplativo zato sto sve to ispadne preskupo...kazes da se skuter moze prodati pa kupiti motor, to se isto moze i sa motorom od 125kubika :) ja sam rekao da sam mu savjetovao da radije kupi polovni jaci motor, tipa kle500, er5.. ti se mogu naci za 20-25 000kn. znam da nije 100ks koliko je tebi minimum :wink: , ali valjda ce posluziti (y)
 
Kod kupnje polovnog motora riskiras njegovu ispravnost. Pitanje je sto se sve s njim radilo i tko ga je krpao. Ipak je to vozilo na 2 kotaca, pa bi ja uzimala novo ili od nekoga koga znam. Ne znam kakvo je trziste motora 125ccm. Koliko vidim, na cesti ima puno vise skutera od 125-250ccm nego obicnih motora te kubikaze, pa pretpostavljam da ce ga lakse moci i prodati. Skuter definitivno, ako nema para. Ako ima para i kategoriju, neka ne slusa ove tulipane. Naked 600ccm za grad je optimum. Za putovanja treba uzeti i jaci.

Apsolutna brzina je najmanje bitna, ako zelis uzivati u voznji, zavojima i putovanjima dok ti nedostatak momenta ubije smisao voznje motorom. Tako da nemas neke potrebe prelaziti 100-130 dok se vozis gradom. I to samo ako je Zg u pitanju i neka ravna avenija. I to radim samo iz razloga sto ako ne vozim dovoljno brzo, automobili me odmah sustignu i pocnu zujati oko mene, a to me zivcira i ne cini me sigurnom. Da nema auta, vozila bi i sporije. Ta brzina se moze postici i sa 250ccm, a valjda moze i 125. Tako da ni po tom pitanju ne vidim cemu uzimati 125ccm.