Kod kupnje polovnog motora riskiras njegovu ispravnost. Pitanje je sto se sve s njim radilo i tko ga je krpao. Ipak je to vozilo na 2 kotaca, pa bi ja uzimala novo ili od nekoga koga znam. Ne znam kakvo je trziste motora 125ccm. Koliko vidim, na cesti ima puno vise skutera od 125-250ccm nego obicnih motora te kubikaze, pa pretpostavljam da ce ga lakse moci i prodati. Skuter definitivno, ako nema para. Ako ima para i kategoriju, neka ne slusa ove tulipane. Naked 600ccm za grad je optimum. Za putovanja treba uzeti i jaci.
Apsolutna brzina je najmanje bitna, ako zelis uzivati u voznji, zavojima i putovanjima dok ti nedostatak momenta ubije smisao voznje motorom. Tako da nemas neke potrebe prelaziti 100-130 dok se vozis gradom. I to samo ako je Zg u pitanju i neka ravna avenija. I to radim samo iz razloga sto ako ne vozim dovoljno brzo, automobili me odmah sustignu i pocnu zujati oko mene, a to me zivcira i ne cini me sigurnom. Da nema auta, vozila bi i sporije. Ta brzina se moze postici i sa 250ccm, a valjda moze i 125. Tako da ni po tom pitanju ne vidim cemu uzimati 125ccm.