Honda CBR 600 RR - potrošnja ulja

paky said:
fala na infu  (y) eto tebi se to desilo nažalost al ja znam daleko više ljudi koji su imali takve probleme sa kawasakijemi i yamahom a ipak nešto manje sa hondom i suzukijem  :shock:

Naravno, svi imaju probleme.
Zujiću je sada na Suzukiju K7 dok je razrađivao isto prolupala radilica. Zato je prve dve utrke za PH vozio na posuđenom K5. Nitko nije imun, ali im to ne treba uzeti za zlo. I jedan i drugi su odlični motocikli, tehnički gotovo savršeni.

Usporedite Hondu i Suzuki recimo sa jednim Buellom, Moto Guzzijem, Husqvarnom, MV Agustom, Benellijem, Triumphom, MZ i ostalima. Ovi imaju toliko kvarova da ih nitko niti ne primjećuje. A Honda malo ulja i svi na nogama. :LOL:
 
zeljko1 said:
Naravno, svi imaju probleme.
Zujiću je sada na Suzukiju K7 dok je razrađivao isto prolupala radilica. Zato je prve dve utrke za PH vozio na posuđenom K5. Nitko nije imun, ali im to ne treba uzeti za zlo. I jedan i drugi su odlični motocikli, tehnički gotovo savršeni.

Usporedite Hondu i Suzuki recimo sa jednim Buellom, Moto Guzzijem, Husqvarnom, MV Agustom, Benellijem, Triumphom, MZ i ostalima. Ovi imaju toliko kvarova da ih nitko niti ne primjećuje. A Honda malo ulja i svi na nogama. :LOL:
čisti dokaz vjernosti  :mrgreen:  :LOL: naučili ljudi na savršenstvo  :mrgreen:
 
paky said:
ja znam daleko više ljudi koji su imali takve probleme sa kawasakijemi i yamahom a ipak nešto manje sa hondom i suzukijem  :shock:

Ja sam na svojoj prvoj R1 1998 imao problem s mjenjačem, gdje mi je pukao komadić od spojke i upao u zupčanike mjenjača i par zuba oštetio dok nije završio na dnu. Garancija je sve pokrila vrlo brzo. Bila je to tvornička greška koju je Yamaha priznala. To me nije pokolebalo da nakon nje kupim još dvije R1 u sljedećim generacijama. Na moju sreću nije im nikada ništa (koliko se sjećam) riknulo. Al vjerujem da nekom drugom možda je.
 
zeljko1 said:
I sljedeće ću kupiti CBR jer izlazi novi. Ali, ako ne bude bila bolja od Suzukija ili Yamahe, odmah ću je prodati. Bez sentimentalnosti!!! Nekad smo vozili samo Hondu jer je bila neprikosnovena po kvaliteti. Danas su je stigli i Yamaha i Suzuki (ne kažem pretekli). Yamaha ju je čak po prodaji u mnogim zemljama europe pretekla, što je nekad bilo nezamislivo.

Pa sta se vec nesto zna o novom CBR 1000 ili ti narucujes na slijepo  :misli: :wink:
 
Sasa said:
Pa sta se vec nesto zna o novom CBR 1000 ili ti narucujes na slijepo  :misli: :wink:
Zna se da ide novi CBR i ZX10R van 2008. S obzirom da sam Kawića imao prošle, Suzu i Yamahu ove, red je na Hondi sljedeće godine :mrgreen:
Pa šta, sve je to tu negdje. Nemreš fulat. Jedino ak me baš ne razočara na svjetskoj prezentaciji, u što sumljam. Budeš i ti jednom nešto probao osim Suzukija  :jesus:
 
zeljko1 said:
Zna se da ide novi CBR i ZX10R van 2008. S obzirom da sam Kawića imao prošle, Suzu i Yamahu ove, red je na Hondi sljedeće godine :mrgreen:
Pa šta, sve je to tu negdje. Nemreš fulat. Jedino ak me baš ne razočara na svjetskoj prezentaciji, u što sumljam. Budeš i ti jednom nešto probao osim Suzukija  :jesus:
jer se zna već jel izlaze nova R6 i gsxr600 2008 ili ostaju ovi modeli???
 
bikerboy said:
jer se zna već jel izlaze nova R6 i gsxr600 2008 ili ostaju ovi modeli???
Mislim da se za R6 jos ne zna, jer je i prošla produljila staž na tržištu na tri godine.
Suza je prema najavama sigurno nova.
 
..zeljkojedan, jel se može kaj raspisat u MPu o tome kak na Tuonu ne radi zadnja kočnica, a kak se navodno više ne može reklamirat pod garanciju?

To je totalna sramota! Brembo! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Tuono 06 said:
..zeljkojedan, jel se može kaj raspisat u MPu o tome kak na Tuonu ne radi zadnja kočnica, a kak se navodno više ne može reklamirat pod garanciju?

To je totalna sramota! Brembo! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
Prvi glas. Nisam čuo za takvo što. A šta kaže tvoj mehaničar? Jel bilo padano s njega? Koliko KM ima? Zašto ne vrijedi garancija?

Uostalom šta će ti zadnja? Na jednom forumu je netko napisao: Tko koči taj je gubitnik  :mrgreen:
 
Tuono 06 said:
..zeljkojedan, jel se može kaj raspisat u MPu o tome kak na Tuonu ne radi zadnja kočnica, a kak se navodno više ne može reklamirat pod garanciju?

To je totalna sramota! Brembo! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
na koji način ne radi  :misli: propada, tvrda  :misli:  :shock: ja mislin da tvoj ima sve isto ko i rsv mille al na njemu kočnice rade fenomenalno  :shock:
 
Tuono 06 said:
..zeljkojedan, jel se može kaj raspisat u MPu o tome kak na Tuonu ne radi zadnja kočnica, a kak se navodno više ne može reklamirat pod garanciju?

To je totalna sramota! Brembo! :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
pa kolko znam hrvoje uredno reklamira pod garanciju

a i dobio je neko drugo ulje kolko se ja sječam :?
 
paky said:
na koji način ne radi  :misli: propada, tvrda  :misli:  :shock: ja mislin da tvoj ima sve isto ko i rsv mille al na njemu kočnice rade fenomenalno  :shock:
pregrije se ulje jel je preblizu aupuha i onda je ko da je  nema kolko sam ja shvatio po pričama :wink:
 
zeljko1 said:
Prvi glas. Nisam čuo za takvo što. A šta kaže tvoj mehaničar? Jel bilo padano s njega? Koliko KM ima? Zašto ne vrijedi garancija?

Uostalom šta će ti zadnja? Na jednom forumu je netko napisao: Tko koči taj je gubitnik  :mrgreen:


Pa kočnica ne radi na gotovo svakom Tuonu od 2006 na ovamo..mehaničar kaže da ju treba odzračit pa za parsto kilometara opet propadne...nije da mi treba, al platio sam za to, pa bi htio da radi, kad stojim na Miramarskoj da sam bez brige...

U početku su mijenjali cijeli cilindar, jer je očito greška do ispušne grane koja je jako blizu cilindra, pa ulje prokuha...jo ćemo pokušat sa DOT 5 uljem...ak to prppadne, odoh Papi se žalit! (y)
 
...navodno je u pripremi vodeno hladjene ulja zadnje kocnice   :mrgreen:
 
bikerboy said:
pa kolko znam hrvoje uredno reklamira pod garanciju

a i dobio je neko drugo ulje kolko se ja sječam :?



...ne da mi se stalno u servisu visit...za to imam Alfu :jesus:


Stavili su mu novo ulje, i opet je propala...
 
Tuono 06 said:
Pa kočnica ne radi na gotovo svakom Tuonu od 2006 na ovamo..mehaničar kaže da ju treba odzračit pa za parsto kilometara opet propadne...nije da mi treba, al platio sam za to, pa bi htio da radi, kad stojim na Miramarskoj da sam bez brige...

U početku su mijenjali cijeli cilindar, jer je očito greška do ispušne grane koja je jako blizu cilindra, pa ulje prokuha...jo ćemo pokušat sa DOT 5 uljem...ak to prppadne, odoh Papi se žalit! (y)
temperatura grane je sigurno prevelika za ulje  :palacdolje: preporučan da probate savit aluminijski izolator oko grane na tom mjestu, meni se grana dira plastiku na jednom mjestu al iman tu aluminijsku foliju i ne topi se  (y)  8)
ovo će ti sigurno pomoć prije nego dot 5
 
paky said:
temperatura grane je sigurno prevelika za ulje  :palacdolje: preporučan da probate savit aluminijski izolator oko grane na tom mjestu, meni se grana dira plastiku na jednom mjestu al iman tu aluminijsku foliju i ne topi se  (y)  8)
ovo će ti sigurno pomoć prije nego dot 5

Probaj sve opcije. Nikad se ne zna.

Slušaj moje iskustvo:

Moj VTR iz 1998 je imao slabe kočnice. Promijenio sam ulje par puta, promjenio kočiona crijeva za čelična i na kraju stavio radijalnu pumpu Brembo 19 promjera. Mislio sam da je to sve. I ćorak, moj VTR ne koči i dalje. A bratov CBR kao lud!  I moj prijatelj Tomica Grigić da prijedlog da zamijenim kočiona kliješta i stavim sa CBR-ke. Kako su naoko isti mislio sam da je to bez veze ideja. Ali sve sam drugo promjenio i novce nisam štedio. Poslušao sam ga, za probu me ništa ne košta.  I stavimo mi kočiona kliješta sa CBR 900 RR koje su pasale u šeraf i čudo!!!!!
Par godina sam je vozio i bio oduševljen kočnicama. A prokleo sam ih tisuću puta do tada.

Iskustvo mog prijatelja Zdeslava Dumbovića sa Kawasakijem ZX10R je isto. Propada. Ja sam imao prošlogodišnji, a meni ne. Promjenio je on i pumpu i opletena crijeva i odzračio par puta. Bio pod garanciju par puta uzaludno. I kod Markeza i kod Zorića ali ona propada do kraja. Kako je ljubitelj Grobnika užasavao se dolaziti pred zagrebački sa ručicom do kraja. Promjenio je ulje, koči par puta super, pa onda opet do kraja. Koči ona, ali glup osjećaj za popizdit. Nije se dao nagovoriti za kalipere kao ni ja napočetku.

Zadnja kočnica je minimum tehničke ispravnosti motocikla ali i kulture vozača, i uvijek mora biti spremna, makar s njom ne kočio. Probaj sve, nemoj stati.