malaguti said:ok,da bude onakva yamaha i da ima 48 konja,sta mislis kolika bi cijena bila?
joke said:Viša od 70, a manja od 90000 kn.
malaguti said:tko ce to kupit po toj cijeni? nista od toga,ako yamaha napravi 250icu onda ce biti nesto kao ninja250 i ova honda...
e to da,samo da ne bude cijena kao wr :?joke said:Moglo bi se očekivat onda jednako zadovoljavajuče rješenje kao i sadašnji YZF R125, mogla bi u njega i bez problema jednocilindrična mašina od WR-a, a tu imamo i onu serijsku od 30 KS koja je več u prodaji, sa exup ventilom
malaguti said:e to da,samo da ne bude cijena kao wr :?
joke said:Ne kužim baš ovo ružan :misli:
Pa vizualno je skoro identičan modelu 1000 RR, a kad kažem da je isti ružan, nađe se miljon ljudi koji tvrde da im je ljep :misli:
aurellie said:Jeli CBR125R isti kao 600RR, ili yzf125 kao R6? ne, oboje su ružni za popizdit (cbr 125 pogotovo) iako su sličnih linija kao i veći modeli. pa tako i ovaj. Premršav je i ne liči na išta. Predimenzionirani motori koji odaju dojam puno veće kubikaže su neusporedivo ljepši, meni osobno rs125 je strašan a i hyosung R izgleda solidno pogotovo sa dva diska.
Misliš 25kW? (Skoro) svugdje je tolika granica, Hrvatska im sigurno nije bitna.joke said:Glede snage, ne vjerujem da če si namjerno uništiti šanse kod dijela vozača, pa iči preko limita klase od 35kW (48 KS)
maRRio 8 said:Misliš 25kW? (Skoro) svugdje je tolika granica, Hrvatska im sigurno nije bitna.
Onda opet radit 4 cilindrika sa 34 KS, ne znam jel ima smisla, mada bi meni bilo predobro da tako nešto naprave.
Angie said:Zaš ne naprave istu foru ko sa RS125.Prvo je blokirana na 14ks radi,barem kod nas A1 vozačke,pa se kasnije otvori na 28,5(33)ks.
A gledajući duple diskove na YZF-R4(250) sve si sumnjam da će neku slabu mašinicu unutra ubacit...
Ako CBR250 bude jednocilindrik i ima 32ks sa 29nm,pretpostavljajući da će zato što je jednocilindrik bit lakša od ninje nešto,bit će
Al majketi što je top gadan
Da, to može biti opcija, ali onda nije bitno koliko će imat bez blokade, može i 60KS, a mislim da joke sa svojim postom nije na to ciljao.Angie said:Zaš ne naprave istu foru ko sa RS125.Prvo je blokirana na 14ks radi,barem kod nas A1 vozačke,pa se kasnije otvori na 28,5(33)ks.
A gledajući duple diskove na YZF-R4(250) sve si sumnjam da će neku slabu mašinicu unutra ubacit...
Ako CBR250 bude jednocilindrik i ima 32ks sa 29nm,pretpostavljajući da će zato što je jednocilindrik bit lakša od ninje nešto,bit će
Al majketi što je top gadan