Honda izbacuje novi V4 motor do 2010.

MA-Zvone

Well-known member
Više na linku :

http://hellforleathermagazine.com/2009/05/2010-honda-v4-production-again.html

The first production machine related to the V4 Concept Bike will reach the market in the first half of 2010. And there will be more to come," stated Honda Motor Europe president Shigeru Takagi.
 
ma daj,, ovo mora bit da je zajebancija..
pa kakva je to komedija od motora, podjeca men cbr900
:misli:
 
CeLeRitAs said:
ma daj,, ovo mora bit da je zajebancija..
pa kakva je to komedija od motora, podjeca men cbr900
:misli:
ovaj motor vec postoji, nr 750, v4, ovalni klipovi....
ova slika nema veze sa novim motorom
 
CeLeRitAs said:
tak vec da  8)
prvi put cujem.. fala na informaciji
(y)
imas na netu puno toga o nr750

on topic: mislim da je i normalno da honda izbaci novi v4 radi  konkurencije za rsv4
cak me ne bi cudilo da i ostali japanci naprave nove v4 masine
 
Bilo je i vrijeme više za novi motor, priča se o ovome već odavno iz godine u godinu ali dok se stvari dobro prodaju nikome se ne radi ništa novo. Od japanske četvorke Yamaha je sa novom R1-icom prva započela kraj glupe bitke konjima, koji sada više ništa ne znače. Sada motori budu imali manje konja a budu brži  (y)
 
Zanimljiv komentar vezan uz NR.  (y)

"The NR is the only bike I ever really lusted after. Sure, I love R7's, RC45's, Desmosedici's and Husky NOX's, but the NR, man it makes my knees weak and I realize that Honda is arguably more passionate and interesting than Ducati or Ferrari. They are so, so good at building engines."
 
ehh.... da mi je imati ovog NR-a :slinavac:
gledam na mobile.de i ima jedan za 41000€ ,a jedan za 65000€...

obradovala me ova vijest i nadam se da će jednog dana hondina V4 pila doć i u moju garažu
,bilo bi dobro da još ostali od japanske četvorke počnu radit V4 mašine :cheer:
 
a ovo  :misli: 

http://world.honda.com/history/challenge/1979pistonengine/



 
Godinama več najavljuju nasljednika XX-a nadam se da če se to ostvarit u ubrzo, ali da bar bude komad motora +/- 175ks-a i da ne bude neki konfekciski proizvod, pa makar smiksali nekog XX-a sa v4 motorom!
Pozdrav!
 
honda nr 750 v4 sa ovalnim klipovima nije nikad zazivjela u serijskoj proizvodnji nego je prodavana u maloj seriji, nesto kao desmosedici

mislim da kod nas u hr ima jedan nr negdje na moru, valjda tamo porec ili nesto tako
 
aurellie said:
Od japanske četvorke Yamaha je sa novom R1-icom prva započela kraj glupe bitke konjima, koji sada više ništa ne znače. Sada motori budu imali manje konja a budu brži  (y)
Kad bolje pogledas krenuli su putem ducati-a....  vise snage na nizim okretajima itd...
 
mislim da kod nas u hr ima jedan nr negdje na moru, valjda tamo porec ili nesto tako
[/quote]

Bit će da je to onaj u Rutingu u Rijeci, samo baš nije često na cesti, negdje sam pročitao da ima samo 2-3000 km, a i vidio sam ga u salonu, a ne na cesti
 
juric_16 said:
honda nr 750 v4 sa ovalnim klipovima nije nikad zazivjela u serijskoj proizvodnji nego je prodavana u maloj seriji, nesto kao desmosedici

mislim da kod nas u hr ima jedan nr negdje na moru, valjda tamo porec ili nesto tako
nr je prvo napravljen za trke al se nije pokaza bas najboljim pa su krenuli u 'serijsku' proizvodnju al je sama izgradnja bila toliko skupa da su ga mogli
priustit samo jaaaaako bogati ljudi. i radi toga ih ima jako malo a ne radi toga sta su bas htjeli napravit 'limitiranu' seriju.

ja san cuja da ima jedan u trogiru, nisan ga vidija nego samo po pricama. sad jel to taj isti pa samo kruzi po hrvatskoj, ne znam
 
heavy said:
mislim da kod nas u hr ima jedan nr negdje na moru, valjda tamo porec ili nesto tako


Bit će da je to onaj u Rutingu u Rijeci, samo baš nije često na cesti, negdje sam pročitao da ima samo 2-3000 km, a i vidio sam ga u salonu, a ne na cesti

Ruting ima dva komada, drugi je izložen u salonu u Zagrebu, odmah uz RC45  :shock:
 
sad kad je aprilia pokazala zube, polako japanci izbacuju v4(oni koji znaju)
samo me zanima koliko tog v4 je njihovo maslo, a koliko je dobiveno preciznim mjerenjima po razno raznim salonima di je bila predstavljena rsv4
 
dobro je netko napisao, kome treba 200 konja na toureru :misli:
već vidim da će ovo koštati ko ducati :(
 
nr je kostao kada se prodavao 1992g 100 000 usd ,i trebao se naruciti i to se moglo jos do nedavno ,mozda se i sada moze  :misli: ali problem je bio sljedeci ,motor je imao 750 ccm,i oko 130ks i cjenu od 100 000 usd ,tada je bio najjaci serijski motor od 750ccm ali je bio i kompliciran i skup a konkurencija je imala u toj klasi tek nesto slabije motore za 10-15 ks ali duplo jednostavnije za odrzavanje i duplo jeftinije u samom startu,a problem si je i honda sama stvorila izbacivanjem cbr900rr 1992 sa 125ks i puuuuno jeftinija a i laksa  :wink: tako da je nr ostao samo za ljude koji si zele cudo tehnike a neznaju kamo sa nofcekima,ali taj motor ima po sebi tesnickih rijesenja koje su tek sada na serijskim motorima ili jos ni sada  :wink:

a honda je oduvjek poznata po v motorima i to jakim i kvalitetnim v motorima ne kuzim zasto mislis da im je aprilia neka prijetnja  :misli: :jesus: