Honda NC 700 D Integra

razmišlja san sam sa sobomkoliko su ove fotografije "špijunske" i doša do zaključka da i nisu špijunske nego pomno proračunat marketing...
eto san malopri pročita na jednoj američkoj stranici komentar koji je potpuno isti ovom mom razmišljanju

a tako je i s ovim bmw-eovim conceptom
 
aprilliaaa said:
i za koji dan maxom1000 :povraca:
Al' ti je obid naškodija...To se isto meni desilo kad san vidija Hondu VFR 1200 na rivi. :LOL:
 
:misli:
cosmic said:
Al' ti je obid naškodija...To se isto meni desilo kad san vidija Hondu VFR 1200 na rivi.
vfr 1200 je strava motor...i preskup

a kvragu...ovi novi skuteri šta imaju doći nebi trebali odskočit cijenom od tmaxa :LOL: ..max 90000 kn
inaće nevidin rezona
pa evo kad gledan mid concept po ovome dostupnom...reka bi da su komponente kao jedan normalan motor s dodatkom (što će dizati cijenu) ove dvostruke spojke za prenos...što bi realno moglo iznosit do 90000
 
aprilliaaa said:
ovo je revolucija :)
http://www.scooter-station.com/3-modeles-en-1-voici-la-revolution-Honda-2012.html


Tri moguca koncepta, previse nepoznanica, previse photoshopa. Do EICMe - nista.

Kako ti je promakao SW 300?
 
a prema vijestima new mid concept je spreman za proizvodnju, dok će na osnovu njega izbaciti još dva modela...na istoj osnovi...alu rama, motor redni dvocilindraš cca 700 ccm...a sve radi smanjenja troškova i pristojne izlazne cijene
 
Mislim da je globalna recesija unazad 4 godine uvelike utjecala na Hondin razvojni put. Platrorme se recikliraju, sve više modela dijeli istu osnovu, a plastike se razlikuju. Doduše, mislim da ovo nije posebnost Honde, mislim da svi proizvođači idu u smjeru smanjenja R&D i proizvodnih troškova. Osobno, ovaj "modularni" način izrade motocikla mi se baš i ne sviđa, ja sam u duši individualist, sviđa mi se nešto potpuno posebno, drugačije od ostalih.
Ne sumnjam da će ovo (što god to bilo) biti dobar motocikl/skuter/crossover/whatever, ali nekako ne vidim da će se za njih/njega čekati u redovima ispred salona Honde.
Recimo, ja bih ovo proljeće ruku u vatru dao da će nova CBRka 600F biti prodajni hit, kad tamo - ne znam je li jedan prodan u RH...

A, bo...
 
u odnosu na ostalo viđeno čini mi se da će ovja mid concept biti poseban
o izgledu nebi, ali ove tehničke novotarije dosad nisu bile prisutne među skuterima pa ni motorima...recimo taj DTC prenos ili 17'' kola, alu rama dosada samo kod tmaxa...
 
Ili recimo kardanski prijenos? Na skuteru?

Najočajnije mi je što mockup ima dva (!) diska otraga a jedan (!) sprijeda!
 
to su ovi francuzi...nabacili o mogućem kardanskom prenosu...volija bi da to bude, samo mi se ipak čini da neće...jer po priči žele da ostanu na cijeni cca 10000 eura, što mi se čini nemoguće još i s kardanom...
 
Ja osobno nevirujem da če biti išta od toga več godinama Honda izbacuje nekakve concepte a od toga nikad ništa pa ne virujem i da če sad  (y)

 
aprilliaaa said:
to su ovi francuzi...nabacili o mogućem kardanskom prenosu...volija bi da to bude, samo mi se ipak čini da neće...jer po priči žele da ostanu na cijeni cca 10000 eura, što mi se čini nemoguće još i s kardanom...
kad bi na kraju ipak stavili kardan(na sva tri modela),mojoj sreći ne bi bilo kraja.. :mrgreen:  može i remen,ne bih se bunio ni na to..malo sam skeptičan jer su sve špijunke i koncept bili sa lancem,ali onda se sjetim i da je GP800 bio prvotno prikazan na sajmu sa remenom pa je na kraju ipak dobio lanac,tako da nada još uvijek tinja.. :mrgreen:
sad što se cijene tiče,možda su zajedničkim razvojem sva tri modela u isto vrijeme uspjeli uštediti toliko love da si mogu priuštiti da stave kardan i zadrže tu cijenu..pa čak i ako bi imali malo višu cijenu od konkurenata,a imali kardan,vjerujem da bi privukli priličan broj kupaca..uglavnom,da sam ja jedan od Hondinih šefova ili tko već odlučuje o tome,sigurno bih igrao na kartu kardan+malo viša cijena..