HONDA NR -oval pistons

deny-zg

Evo da s vama podijelim par slikica ovog dragulja. Frend ga je poslikao u Rutingu ,stoji tamo kao izlozbeni primjerak.. Da mi je ovo nabaviti u sobu bi ju parkirao.  :mrgreen:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nr750.htm

http://www.ultimatemotorcycling.com/1992_honda_nr_750

jedan filmić....    http://www.youtube.com/watch?v=avhlQx10m-E

i nasao sam sliku masine tj ovalnih klipova na net-u..

da li netko zna zasto se to nije dalje proizvodilo? ima neke lose strane? :misli:

deny-zg said:
i nasao sam sliku masine tj ovalnih klipova na net-u..

da li netko zna zasto se to nije dalje proizvodilo? ima neke lose strane? :misli:

da to nije možda skica od NR500, trkače verzije honde NR :misli:

bio je tekst krajem 2006. il početkom 2007. u motopulsu o toj hondi, cijna je bila oko 100k maraka (nova). motor ispred svog vremena

giantMC said:
to na kraju kad ovak pogledas ispadne skoro ko V8

pa u "ono vrijeme" honda NR 500, zadnja verzija je imala 145ks........u 500cc, a motor je 4T, pa usporedi samo sa motorima od 1000cc, od prije 5 godina......

vec je netko bio slikao tog NR i stavio slike u CBR & VFR topic...
samo sto nemogu naci na kojoj je strani to bilo (trazilica mi izbacuje skroz druge topice)...

uglavnom, prekrasan primjerak  :slinavac:

p.s. jos uvijek mi nije jasno kako su mogli samo tako stavit taj lanac kroz kotac, bez ikakve zastitne gume ili neceg slicnog, da
se ne osteti  :?

eh i ja bi ovo volio imati al od proizvedenih nekih 700 komada valja naci koji se prodaju, a ti se ne prodaju po cjeni ispod 50.000,00 €

RideHard said:
eh i ja bi ovo volio imati al od proizvedenih nekih 700 komada valja naci koji se prodaju, a ti se ne prodaju po cjeni ispod 50.000,00 €
200 komada samo....

C/P

Launched in 1992, the madly-expensive Honda NR750, with its oval-piston, fuel-injected, eight valve per cylinder V4, which redlined at an astounding 15,000rpm, is a superbike like no other. The bike, which ‘inspired’ Massimo Tamburini’s styling for the Ducati 916, made extensive use of carbonfibre and was fitted with exotica like a single-sided swingarm, digital instrumentation (very flash for 1992…) and projector type headlamps.

Power output was a modest 125bhp@14000rpm, and top speed was around 255km/h – figures which are easily beaten by current 1000cc sportsbikes. But the NR750 was about more than just numbers – the bike showed Honda’s strengths with technology and showed what the Japanese manufacturers were capable of. Only 200 of these bikes were ever made, and each is now worth more than US$50,000

jolly the roger said:
po meni samo hondaši mogu ovo voljet :misli:
bezveze zakomplicirano, naravno da nije urodilo plodom.
bezveze zakomplicirano?? zato su i dobili takve performanse ,zato jer je bezveze.

Cilj im je bio pokazati svijetu sta mogu zato nikad nije krenuo u masovnu proizvodnju a i kosta previse.

:LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=BystUatSSdI

deny-zg said:
bezveze zakomplicirano?? zato su i dobili takve performanse ,zato jer je bezveze.

Cilj im je bio pokazati svijetu sta mogu zato nikad nije krenuo u masovnu proizvodnju a i kosta previse.
koliko su pobjeda u svjetskom prvenstvu odnijeli s tom hondom?
po meni ta NR ima vrijednost ko i mv agusta f4 (oni prvi modeli iz limitirane serije) - state of the art, ali nista vise.

deny-zg said:
200 komada samo....

C/P

Launched in 1992, the madly-expensive Honda NR750, with its oval-piston, fuel-injected, eight valve per cylinder V4, which redlined at an astounding 15,000rpm, is a superbike like no other. The bike, which ‘inspired’ Massimo Tamburini’s styling for the Ducati 916, made extensive use of carbonfibre and was fitted with exotica like a single-sided swingarm, digital instrumentation (very flash for 1992…) and projector type headlamps.

Power output was a modest 125bhp@14000rpm, and top speed was around 255km/h – figures which are easily beaten by current 1000cc sportsbikes. But the NR750 was about more than just numbers – the bike showed Honda’s strengths with technology and showed what the Japanese manufacturers were capable of. Only 200 of these bikes were ever made, and each is now worth more than US$50,000

a ja sam nasao ovakav podatak

What makes the NR750 so special is the amazing high-technology it boasts. It is Honda's way of proving how clever they are, corporate muscle-flexing by a company who wanted to prove that they build quality as well as quantity. Space-age engineering is packed into every cranny of the NR, making it a unique and fascinating machine. But at £36,500 each (and Honda only built 700 of them) you'd expect it to be rare. When it costs five times more than the same company's flag-ship sportsbike, the NR750 would have to be something a bit out of the ordinary.

RideHard said:
a ja sam nasao ovakav podatak

What makes the NR750 so special is the amazing high-technology it boasts. It is Honda's way of proving how clever they are, corporate muscle-flexing by a company who wanted to prove that they build quality as well as quantity. Space-age engineering is packed into every cranny of the NR, making it a unique and fascinating machine. But at £36,500 each (and Honda only built 700 of them) you'd expect it to be rare. When it costs five times more than the same company's flag-ship sportsbike, the NR750 would have to be something a bit out of the ordinary.
tko ce ga znati vise... a i nisu podaci sa neta uvijek tocni ,svasta zna pisati. U svakom slucaju jaaako ih ima malo u svijetu.. :(