HONDA NR -oval pistons

figure said:
vec je netko bio slikao tog NR i stavio slike u CBR & VFR topic...
samo sto nemogu naci na kojoj je strani to bilo (trazilica mi izbacuje skroz druge topice)...


uglavnom, prekrasan primjerak  :slinavac:

p.s. jos uvijek mi nije jasno kako su mogli samo tako stavit taj lanac kroz kotac, bez ikakve zastitne gume ili neceg slicnog, da
se ne osteti  :?
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,81423.3275.html
 
deny-zg said:
bezveze zakomplicirano?? zato su i dobili takve performanse ,zato jer je bezveze.

Cilj im je bio pokazati svijetu sta mogu zato nikad nije krenuo u masovnu proizvodnju a i kosta previse.
cilj je bio napravit konkurenciju cvajtarama u 500ccm, imali su ogranicenje na 4c i 500ccm a ovako su dobili kao 8cil masinu..naravno opet nisu mogli nista osim ponekad zavrsit trku...poslije su napravili ovaj serijski model onako eto da kao pokazu sta znaju a ustvari da prikriju najveci zajeb u Hondinoj istoriji....kasnije su skontali skolicu pa promijenili pravila  :(
 
gastajbarter said:
cilj je bio napravit konkurenciju cvajtarama u 500ccm, imali su ogranicenje na 4c i 500ccm a ovako su dobili kao 8cil masinu..naravno opet nisu mogli nista osim ponekad zavrsit trku...poslije su napravili ovaj serijski model onako eto da kao pokazu sta znaju a ustvari da prikriju najveci zajeb u Hondinoj istoriji....kasnije su skontali skolicu pa promijenili pravila  :(
Hondi nikad nije bio problem priznati poraz ili zajeb... :wink:  

http://www.youtube.com/watch?v=uP-Yq3fr5Ag
 
gastajbarter said:
cilj je bio napravit konkurenciju cvajtarama u 500ccm, imali su ogranicenje na 4c i 500ccm a ovako su dobili kao 8cil masinu..naravno opet nisu mogli nista osim ponekad zavrsit trku...poslije su napravili ovaj serijski model onako eto da kao pokazu sta znaju a ustvari da prikriju najveci zajeb u Hondinoj istoriji....kasnije su skontali skolicu pa promijenili pravila  :(
konacno netko suvisli
sve pa cak i svjecice je bilo filigranski
 
cuo sam od ekipe iz rutinga da je gazda za ovu NR-ku cije slike vise na pocetku teme izdvojio oko 500 000 kn , i stoji tamo od prvog dana za ukras... kljuceve nisu ni dobili pred oci :)
 
-= OxyG3N =- said:
cuo sam od ekipe iz rutinga da je gazda za ovu NR-ku cije slike vise na pocetku teme izdvojio oko 500 000 kn , i stoji tamo od prvog dana za ukras... kljuceve nisu ni dobili pred oci :)
Kad je izašla u prodaju 92' koštala je nekih 105 000 Deutsch Maraka,kune su tek 93' došle!
 
mitaker said:
Kad je izašla u prodaju 92' koštala je nekih 105 000 Deutsch Maraka,kune su tek 93' došle!
samo mali ispravak :mrgreen:, gledao sam tv kalendar prekjučer (30.5.) i rekli su da je kuna uvedena 30.5.1994.,na Dan državnosti  :D
 
-= OxyG3N =- said:
cuo sam od ekipe iz rutinga da je gazda za ovu NR-ku cije slike vise na pocetku teme izdvojio oko 500 000 kn , i stoji tamo od prvog dana za ukras... kljuceve nisu ni dobili pred oci :)

http://skrati.net/hondanr

Pa nije da se danas moze kupit za znatno manje od 500000 kn...  :mrgreen:
 
Bilo je u nekom motoo časopisu o ovoj zvijeri i cijena je pisala oko 120 000 maraka  :mrgreen:
 
gastajbarter said:
cilj je bio napravit konkurenciju cvajtarama u 500ccm, imali su ogranicenje na 4c i 500ccm a ovako su dobili kao 8cil masinu..naravno opet nisu mogli nista osim ponekad zavrsit trku...poslije su napravili ovaj serijski model onako eto da kao pokazu sta znaju a ustvari da prikriju najveci zajeb u Hondinoj istoriji....kasnije su skontali skolicu pa promijenili pravila  :(

Ovo je najtočnija poanta cijele priče (vjerovatno Gastarbajter prati moto scenu preko 20 godina pa zato zna  :wink: ).
:mrgreen: :mrgreen: vidio sam u profilu ,prati on to i preko 30 godina  :LOL:

-= OxyG3N =- said:
cuo sam od ekipe iz rutinga da je gazda za ovu NR-ku cije slike vise na pocetku teme izdvojio oko 500 000 kn , i stoji tamo od prvog dana za ukras... kljuceve nisu ni dobili pred oci :)

Ponekad se Srdoč doveze na Grobnik i parkira ju pored dedinog kontejnera.
 
M900 said:
Ovo je najtočnija poanta cijele priče (vjerovatno Gastarbajter prati moto scenu preko 20 godina pa zato zna  :wink: ).
:mrgreen: :mrgreen: vidio sam u profilu ,prati on to i preko 30 godina  :LOL:

Ponekad se Srdoč doveze na Grobnik i parkira ju pored dedinog kontejnera.

Radila se u 500 ccm dok se nisu izmjenila gp pravila da budu sve cvaje ili tako nešto slično.
A ova 750 92' se napravila iz prestiža,kao što je MV AUGUSTA izbacila prvu limitiranu seriju ORO od 50 kom ili kao što je Ducati izbacio kratku seriju DESMOSEDICIA.
 
ono NR je trebalo da znaci New Racing ali ispalo je Nearly Ready ili Never Run  :mrgreen:

evo i ovde ima nesto o toj hodnici http://www.motori.hr/HONDA_1992_godina_NR_750_1118.html

jes da autor nezna razliku izmedju dvocilindricnog i dvotaktnog motora:mrgreen: i ima jos par nebuloza ali nema veze makar se potrudio stavit par lijepih slikica
 
neki dan sam vidio da se jedna prodaje, cjena 65 000€.......u njemačkoj
 
ta je honda bila ispred svoga vremena te 1992...a bogami i dan danas je...To opravdava njenu visoku cijenu kao rabljenog vozila. Honda je napravila nesto sto nitko nije mogao niti sanjati...a kamoli napraviti.Dokazali su da mogu. I ja bih volio imati taj motor u svojoj garazi. Naprosto ima toliko avangardnih tehnickih rijesenja da je to milina..i prava je poslastica za sve tehno-freakove... Motor je imao mozda malo konja...ali se uz male preinake bez problema dizao na 170 ks...Loris capirossi je tih godina upravo takvom hondom oborio niz brzinskih rekorda na pisti(neznam sad vise kojoj)....Kad budu drugi "veliki" proizvodaci motocikala uspjeli tako nesto realizirati...i napraviti ogranicenu seriju tih motora za slobodnu prodaju....neka se jave.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ta je honda bila ispred svoga vremena te 1992...a bogami i dan danas je...To opravdava njenu visoku cijenu kao rabljenog vozila. Honda je napravila nesto sto nitko nije mogao niti sanjati...a kamoli napraviti.Dokazali su da mogu. I ja bih volio imati taj motor u svojoj garazi. Naprosto ima toliko avangardnih tehnickih rijesenja da je to milina..i prava je poslastica za sve tehno-freakove... Motor je imao mozda malo konja...ali se uz male preinake bez problema dizao na 170 ks...Loris capirossi je tih godina upravo takvom hondom oborio niz brzinskih rekorda na pisti(neznam sad vise kojoj)....Kad budu drugi "veliki" proizvodaci motocikala uspjeli tako nesto realizirati...i napraviti ogranicenu seriju tih motora za slobodnu prodaju....neka se jave.... :mrgreen:

više nikada i nitko.......to je isto ko da kažeš da netko napravi serijski dizel motor od 1000cc sa 150ks,ili da vankel motor ugradi u motocikl........prošlo je vrijeme dokazivanja i neuspjelih proizvoda......danas je bitno ostati na tržištu i biti konkurentan,pa vjerujem da se i nema novca za takve izlete.......
 
zeto said:
više nikada i nitko.......to je isto ko da kažeš da netko napravi serijski dizel motor od 1000cc sa 150ks,ili da vankel motor ugradi u motocikl........prošlo je vrijeme dokazivanja i neuspjelih proizvoda......danas je bitno ostati na tržištu i biti konkurentan,pa vjerujem da se i nema novca za takve izlete.......
po cemu je tebi nr 750 neuspio proizvod..?? Neuspio je jedino po visokoj cijeni....pa je nama obicnim smrtnicima bila nedostupna....motor vrijedi svakog potrosenog eura...s obzirom o kojem se tehnickom dragulju radi...i materijalima i rijesenjima koji su upotrebljeni pri izradi tog modela.... :x
 
zeto said:
više nikada i nitko.......to je isto ko da kažeš da netko napravi serijski dizel motor od 1000cc sa 150ks,ili da vankel motor ugradi u motocikl........prošlo je vrijeme dokazivanja i neuspjelih proizvoda......danas je bitno ostati na tržištu i biti konkurentan,pa vjerujem da se i nema novca za takve izlete.......

da neuspjelih proizvoda.. a tebi kao nebi bia u garazi da imas love na bacanje  :jesus: